Taehyung vysypal další množství sena na vozík a v ten moment si všiml osoby jež se za kupou schovávala.
,,Yongsun?"
,,Co tu chceš?"Dívka na něj trošku dotčeně pohlédla a poté vystoupila vpřed.
,,Přišla jsem ti pomoct."
,,Rozbít můj vztah s Jungkookem? Ne, děkuji. Už i tak je díky tobě nalomený!" sjel ji tvrdě Taehyung a Yongsun sklopila provinile hlavu.
,,Už mi zbývá jen týden do svatby..." posteskla si.
Taehyung jen podrážděně vydechl, otočil se a vydal se pro další seno.
,,Řekni mi pravdu, Yongsun. Ty sama řekni pravdu. Proč se o mě snažíš víc než o jakéhokoli jiného mladého nápadníka, který by tě i chtěl?"
,,Oh...tak ty už o tom víš..."
,,No...je to...zkrátka primitivní," řekla Yongsun s nezvózním pobavením v hlase.,,Jsi krásný, silný, inteligentní...i hodný. Ale hlavně...jsi princ..."
,,Ta děvka!" řekl si Taehyung v hlavě, i když i jemu bylo špatně z toho vulgarismu, který byl na Yongsun mířený.
,,Princ? Já nejsem princ..."
,,Ale ano jsi! Jen to lidé neví. Ale já ti pomohu!" přišla k němu Yongsun a chytila jeho ruce do těch svých.
Taehyung jí ihned pohlédl do očí a zaťal čelist.
Lomcoval s ním neskutečný vztek.,,Utečeme spolu do tvého království, kde svrhneme Namjoona z trůnu. Pak se králem staneš ty!"
,,Omyl."
,,Králem by se stal nejstarší z nás. Můj bratr Seokjin. To za prvé."
,,A zadruhé...JAK SI TO JAKO CHCEŠ PŘEDSTAVIT? TO TADY JAKO MÁM JUNGKOOKA NECHAT NEBO CO? CHÁPEŠ JAK ABSURDNÍ TOHLE JE?"
Taehyung s Yongsuninýma rukama prudce škubl a trhaně dýchal.
,,Já ho miluju, chápeš? A chci jej vzít."
Na to se Yongsun zatvářila nadmíru překvapeně.
,,A taky že si jej vezmu."
,,A já zase vím, že údajně ten Jungkook je nejkrásnější princ."
Taehyung zatuhl. Věděl, že tohle už nebude jevit nic dobrého.
,,Pokud teď ovšem čekáš, že tě s tím začnu vidírat, kupodivu se pleteš."
,,Mrzí mě, že si o mě myslíš, že jsem sobecká. A proto...když mi splníš jednu věc...budu o tobě i o Jungkookovi mlčet jako hrob."
,,Mluví se o tom totiž všude..."
,,C-co po mě tedy chceš?" zeptal se tiše Taehyung, kterému se klepal hlas.
,,Abys mne políbil."
Vyděšeně na Yongsun pohlédl a začal rychle kroutit hlavou.
,,No tak, Taehyungu! Mysli na Jungkooka! Je to jen hloupý polibek...
Jakmile mě políbíš mohu se ti zapřísáhnout, že o vás nikdo nebude vědět.",,Ať je to za mnou, prosím!" s touto myšlenkou se vrhl na Yongsuniny rty.
Yongsun mu rychle omotala ruce okolo krku a začala se svými rty rychle pohybovat.
Taehyungovi při tom steklo pár slz. Tak obrovský pocit viny vůči někomu ještě nikdy necítil.
Lehce přidržoval Yongsun kolem pasu a odpovídal na její polibky, které pro něj však byly jako dýka do srdce.
Ale stejně to ještě nebyla taková strašná bolest...kterou cítil Jungkook, když začal hystericky plakat z toho, co před chvílí viděl...
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fanfiction,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...