,,Měl si ji rád?" zeptal se Jungkook Taehyunga, jehož hlava mu právě ležela na jeho stehnech.
,,No...byla dobrá kamarádka, ale nic víc jsem k ní nikdy necítil... Byl jsem přece dítě. A ona taky... Nevím kde vzala to, že mě miluje."
,,Párkrát jsme si hráli na prince a princeznu. Tedy...já jsem tehdy ještě nic hrát nemusel."
,,V čem ta hra spočívala?"
,,To vážně, Kookie?" pozdvihl Taehyung obočí.
,,Heh, promiň," zasmál se Jungkook, ,,myslel jsem nějaký konkrétní příběh..." pohladil ho vlasech.
,,Normální. Princ zachrání princeznu před drakem, což byla většinou nějaká větev nebo strom, pak jsme se vždycky objali a ona občas mi dala dětskou pusu na tvář, ale jinak nic. Proboha! Vždyť jsme byli děti!" plácl se zase Taehyung do čela.
Jungkook mu však ruce z čela oddělal a vtiskl mu na něj polibek.,,Naposledy jsme se viděli, když nám bylo čtrnáct..."
,,Čtrnáct?"
,,V tu dobu je přece člověk ještě stále dítě. Nebo ne?"
,,Možná je dítě, ale nějaké hlubší city si už k někomu dokáže vytvořit."
,,Ach," povzdechl si frustrovaně Taehyung, ,,podle mě se stejně jen chce vyhnout té hrůze, která ji čeká. Má si vzít muže, který je o devatenáct let straší než ona."
,,To je ale opravdu příšerné," řekl Jungkook se soucitem.
,,Ale stejně... Já už našel nejdůležitějšího člověka mého života. A nějaká kamarádka z dětství mi nepřekazí pouto, které k němu mám," zadíval se Jungkookovi do očí.
Ten se na něj usmál a přitiskl se mu na rty.
Taehyung si ho za zátylek přitahoval blíž a tím jejich polibek prohluboval.,,Mh, co kdybychom se zašli okoupat?" odtáhl se.
,,C-co?"
,,Je tu nedaleko jedno jezero. Bývalo křišťálově čisté a nepochybuji o tom, že stále je."
,,T-tak dobře," odpověděl trochu nervózně Jungkook.
Taehyung vstal, pomohl mu na nohy a poté se spolu odebrali pryč.
Opět kapitola o ničem 😓 Omlouvám se :((
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fanfiction,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...