34.

1K 90 11
                                    

,,Tak...a jsme tady..."

Taehyung a Jungkook právě teď stáli před malým, dřevěným domem na vrcholu vysokého kopce, za kterou však byly pastviny a také jedno menší pole.

Jungkook to nechápal...

To je to místo o kterém Taehyung tak básnil? O domečku na kopci?

Bylo tu nádherně, to Jungkook nepopíral, ale...nemohli tady přeci žít sami...
Na pastvinách byli totiž ovce...o které se přeci musel někdo starat.

,,Zvládl jsi to!" chytil ho Taehyung za obě ramena a povzbudivě s ním zatřásl.

,,Ne, Tae... Zvládli jsme to..." řekl Jungkook a usmál se.
Taehyung mu úsměv oplatil, poté ho objal a políbil jej na čelo.

,,Děkuju ti...nebýt tebe, nevím kde bych teď byl... Ale jedno vím určitě! Ani zdaleka bych nebyl tak šťastný, jako jsem s tebou..." řekl mu tiše Jungkook do hrudi.

Taehyung mu vtiskl pusu do vlasů, pak si spolu bez jediného slova propletli ruce a vykročili směrem ke dveřím chaty.
Když chtěl ale už Taehyung zaklepat, najednou se zarazil.

,,Děje se něco?" zeptal se ho Jungkook.

Taehyung mu však neodpověděl. Stále stál jako přimrznutý s pohledem upřeným na dřevěné dveře.

,,Tae?" Jungkook poté začal přemýšlet, jak by mohl získat Taeho pozornost.
Jednu svou ruku mu položil na rameno, poté se zvedl na špičky a vtiskl Taehyungovi pusu na tvář.
A zafungovalo to!

Taehyung ihned zatřepal hlavou a s úsměvem se podíval na hihňajícího se Jungkooka.

,,Jsi v pořádku?" zeptal se teď už seriózně.

,,A-ano, jsem... Jen je to hrozně zvláštní... Byl jsem tady naposledy když jsem měl 14 let," odpověděl mu tiše Taehyung se sklopenou hlavou.
Poté se zhluboka nadechl a tentokrát už na dveře zaklepal.

Za okamžik se otevřely a stála v nich starší žena se šedivými vlasy, jejichž většinu měla schovanou pod šátkem.
Dívala se na Taehyunga i Jungkooka s nechápavým výrazem.

,,A-ahoj...babi..."

V tom momentě se žene zúžily zorničky a otevřela se jí ústa údivem.

,,T-Taehyungie?" vydala ze sebe chraptivým hlasem po chvíli co na Taehyunga zírala jako na přízrak.
Taehyung přikývl a přistoupil k ní o krok blíž.
Žena si jej ihned stáhla do náruče a Taehyung jí obětí opětoval.

,,Bože můj...tak moc jsi vyrostl..." řekla tiše a stekla jí jedna po tváři.
Taehyung se spokojeně usmál a objal jí pevněji.

,,Moc rád tě vidím, babi..."

Po delší chvíli se odtáhl a přešel zpět k Jungkookovi, kterého chytil za ruku.

,,A kdo je tenhle mladík?"

,,Princ Jeon Jungkook...nejkrásnější princ-.."

,,Tae! Já už nejsem princ!" praštil jej Jungkook do paže, ale když se oba podívali zpět na ženu, byla v hlubokém předklonu.

,,V-výsosti-.."

,,Bože, nechte toho!" vyděsil se Jungkook, přišel k ženě a pomohl jí se narovnat.

,,Děkuji, mladý muži," řekla s úsměvem.

,,Tak na co čekáte? Pojďte dál!"

Handsome Prince [VKOOK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat