Jungkook proležel celé tři dny. Taehyung se o něj nepřetržitě staral. Donášel mu léčivé čaje a masti a Jungkookovi to pomáhalo.
Ale stejně, nejúčinnější byl pro něj spánek.,,Jak se cítíš?" zeptal se Taehyung, když se Jungkook, ležící mu na hrudi, zavrtěl a tím se probudil.
,,Už mnohem líp..."
,,Zítra už to bude v pořádku, uvidíš," políbil jej Taehyung do vlasů.
,,Tae?"
,,Ano?"
,,Jak se vůbec jmenují tvoji prarodiče?"
,,Hah, budeš se možná divit, ale... Babička je Taehyon a děda Taehyun..."
,,Mají podobné jména jako máš ty."
,,Ano. Mí starší dva bratři dostali jména po otcových předcích.
Ovšem já, jako černá ovce rodiny-..",,Ale Tae!" podíval se na něj Jungkook trošku naštvaně.
,,Žádná černá ovce! Jsi jen výjimečný muž!" zasmál se a dal mu ruku okolo krku. Taehyung jej objal kolem ramen.
,,A můj princ...",,Hah, dobře, ty moje princezno!" na to mu Taehyung vtiskl dlouhý polibek.
,,Už bych si nedokázal představit život bez tebe..." zašeptal.
,,Ani já ne, Taehyungie..."
,,V žádném případě, Jungkooku!"
,,Ale-.."
,,Ne! Tři dny jsi proležel a byl jsi nemocný! A myslím, že i teď ještě nejsi úplně v pořádku. Nebudu to riskovat po druhé..."
Na to Jungkook smutně sklopil hlavu.
Taehyung si povzdechl, přešel k němu a objal ho.
,,Kookie, vždyť ty víš, že to nemyslím zle..."
,,Vím. Ale potom se taky cítím úplně k ničemu..."
,,Ale jdi ty!"
,,Ehm, pokud je pro Jungkooka práce na poli moc náročná, mohl by mi pomoct tady v domácnosti. Já bych mezitím mohla skočit dolů na trh." ozvala se Taehyon.
Jungkook na ni pohlédl a poté na Taehyunga, který pokrčil rameny.
,,No tak dobře," souhlasil.
,,Pa," vtiskl ještě Jungkookovi polibek na tvář a poté se spolu se svým dědečkem odebral k odchodu.
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fanfiction,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...