,,Jungkookie, klid. Neboj se. Namjoon i Jin tu byli tak jednou za život. Krom toho, jistě ještě byli dětmi, takže si to tu nemohou moc dobře pamatovat. A ani cestu sem ne," uklidňoval Jungkooka Taehyung ve svém náručí.
,,Co tě to najednou tak napadlo? Měl jsi zlý sen?"
,,M-měl..."
Taehyung vydechl a objal Jungkooka pevněji.
,,Neboj se. Jsem s tebou a ochráním tě."
,,Kdepak je Jungkook?" zeptal se Taehyung své babičky, když se další den vrátil z pole.
,,Za domem na dvorku. Věší prádlo a dnes mi ho pomohl i vyprat! Je mnohem lepší hospodyňka než se na prince zdá!" usmála se babička, Taehyung jí úsměv oplatil a poté se vydal tam, kde se nacházel jeho partner.Jungkook právě věšal čistě bílé prostěradlo a u toho si pobrukoval nějakou melodii.
Taehyung se proplížil mezi ostatním pověšeným prádlem a poté Jungkooka rychle objal zezadu kolem pasu.
Jungkook, který to absolutně nečekal, vyjekl vyděšením a ihned si zakryl ústa dlaní.,,Nekřič, to jsem já!" zasmál se Taehyung a vtiskl mu pusu na tvář.
,,Vyděsil jsi mě!"
,,To byl účel," ušklíbl se.Chvíli stáli v objetí a Jungkook pozoroval jak mu Taehyung slíbává ramena a lopatky.
Poté se oba políbili.,,Chyběl si mi," zašeptal.
,,To říkáš vždycky i když jsme jen kousek od sebe!"
,,A taky že je to pravda! Nejradši bych s tebou strávil každý okamžik svého života."
,,Aw, Tae," vydechl Jungkook a otočil se k němu čelem.
,,Mohu ti položit otázku?"
,,Samozřejmě!"
,,Měl sis vzít Kima Namjoona. Ale...co bys říkal, kdyby sis vzal jiného Kima?"
,,Cože?"
,,Vzal by sis mě?"
,,Ano," vydechl Jungkook bez jakéhokoliv přemýšlení.
Nepotřeboval ho. Byl si Taehyungem naprosto jistý.Taehyung zalapal po dechu a široce se usmál.
,,Ale...tohle byla otázka...ne žádost, že?" zeptal se ho Jungkook opatrně.
Na to se Taehyung uchechtl a přikývl.,,To nevadí. Alespoň to víš." usmál se Jungkook a pohladil Taehyunga po tváři.
,,Ty bys snad svatbu chtěl?"
,,Upřímně...možná někdy ano. Ale teď ještě ne. Máme čas a já tu stejně ještě nejsem pořádně rozkoukaný..."
Měli čas...ale ne zas tak dlouhý...
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fanfic,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...