33.

1.1K 91 12
                                    

,,Jungkookie," zašeptal Taehyung spícímu Jungkookovi do ucha a políbil ho na něj.
Jungkook s hlavou na jeho stehnech se však jen zavrtěl a dále se snažil spát.

,,Kookie, lásko...tady nemůžeme zůstat. Ještě k tomu se schyluje k bouřce," přesvědčoval ho nadále Taehyung.

,,Mmh, ale když tu je tak krásně," vydechl Jungkook a propletl si s Taehyungem prsty jedné svojí ruky.
Taehyung se usmál a políbil ho do vlasů.

,,Souhlasím... Ale být v bouřce pod stromem taky asi není úplně nejlepší nápad..."

Jungkook tedy nespokojeně zamručel a poté otevřel oči.
Pootočil hlavu aby viděl na Taehyunga a hned ucítil jeho rty na těch svých.
Po krátkém polibku se Taehyung mírně odtáhl a pohladil Jungkooka po tváři.

,,Jsi opravdu ta nejnádhernější bytost, která existuje..." vydechl Jungkookovi do tváře a dále si jej zasněně prohlížel.

,,Nejsem."

,,Existuje totiž ještě někdo mnohem krásnější a úžasnější než jsem já..."

,,A mám opravdu obrovské štěstí, že ho mám vedle sebe," řekl tiše Jungkook, poté chytil Taehyunga za zátylek a znovu jej teď už o něco vášnivěji políbil.

,,Mh, Kookie!" přiložil mu Taehyung ruku na hruď a odtrhl se z polibku.
Jungkook se nechápavě zatvářil a zamračil se.

,,Raději už pojďme... Než nás ta bouřka zastihne."

Jungkook se tedy pomalu nejistě posadil a Taehyung mu pomohl na nohy.

,,Ty chceš jít zase do lesa? Vždyť bude bouřka. Tu je sice jeden strom, ale v lese jich je několik," řekl nechápavě Jungkook.

,,Hah, ale ne, hlupáčku. Přespíme v krmelci. Tak, jak jsme to už párkrát udělali. Je tam přeci i teplo, poněvadž je tam seno," odpověděl mu s úsměvem Taehyung a Jungkook přikývl.
,,Ale ne že mě ráno vzbudí koloušci! Tak jako minule!" řekl výhružně se zdviženým ukazováčkem a Taehyung se zasmál.

,,Vzbudím tě já svými polibky... Budeš spokojený?"

,,Mnohem."

Taehyung se zasmál, vtiskl Jungkookovi pusu na rty a poté ho ještě jemně ždibl po nose.

,,Ale vypadal jsi tenkrát krásně... Tak romanticky...jako Sněhurka..."

Jungkook se zahihňal a pohladil Taehyunga svými palci po hřbetech rukou, které stále svíraly ty jeho.

Poté si pobrali věci a vyšli směrem k lesu.

Během jejich cesty se však obloha začala zatemňovat a je začaly smáčet malé kapičky vody.
Přidali do kroku, aby nezmokli.
Jejich velké štěstí bylo, že krmelec se nacházel ihned na pokraji lesa.

Rychle do něj vlezli a hned za tím se ozval hlasitý hrom.
Jungkook to absolutně nečekal, takže vyděšeně vykřikl.

,,Jungkookie! Pššššt~.." schoval si ho Taehyung k sobě do náruče a hned mu vtiskl uklidňující polibek do vlasů.

,,Půjdeme spát, dobře?" navrhl a Jungkook se sklopenou hlavou přikývl.

Od jejich nepříjemného pobytu v hostinci, kdy se Jungkook přestrojil za jednoho z Namjoonových mužů aby zachránil Taehyunga, tenkrát sebral pouze Taehyungovu brašnu a jejich pláště. Přikrývky zůstaly v hostinci.
Tudíž se museli zahřívat pouze plášti, ale vystačili si i se svými vlastními těly, když spali v obětí.

Zalehli do sena, zabalili se do plášťů a pevně se objali.

,,Dobrou noc, Kookie..."

,,Dobrou, Tae..."

Uplynula nějaká doba, Taehyung už poklidně spal, zatímco Jungkook ani oko nezamhouřil.

Nakonec to vzdal, s povzdechem se posadil, sundal si svůj plášť a přikryl ním Taehyunga.

Poté se posadil na opačnou stranu krmelce a sledoval, jak kapky deště dopadají na hlínu, která se pod nimi mění v bláto, a jak se v některých prohlubních vytváří kaluže.

Nechápal to...

A zároveň ho to mrzelo...

Byl nejkrásnější princ...nejkrásnější princ...

Tak moc tohle slovní spojení nenáviděl...

Není nejkrásnější...ne...

Spíš jen nejpřitažlivější...

Protože zatím jeho krásu nikdo neocenil...nikdo...

Všichni, kteří o něm říkali, že je krásný, po něm vždy chtěli pouze jedno...ale to s jeho krásou nemělo vůbec nic společného...

Ale Taehyung...
Ten jeho krásu oceňuje...i vnitřní...

Ale...

Nehraje to jenom? Přeci jen...je to stále Namjoonův bratr... Co když si Jungkooka omotá kolem prstu svými lichotkami a přehnanou péčí a nakonec mu ublíží stejně jako mu ublížil jeho bratr?

Jungkook se však nad těmito myšlenkami okamžitě zarazil a zatřepal hlavou.

Ne! Nesmí o něm takhle pochybovat! Taehyung ho miluje! Miluje ho! A neublížil by mu...

Jenže...

,,Kookie?" ozval se Taehyung, když jej probudil další hlasitý hrom.

,,Proč nespíš?" zeptal se a protřel si oči.

,,A proč mám na sobě i tvůj plášť? Musíš být promrzlý!" řekl starostlivě a přilehl si k němu.
Ihned mu plášť navlékl, pořádně ho do něj zabalil a poté si ho přitáhl k tělu.

,,T-Tae-..." oslovil jej Jungkook tak potichu, že jej nebylo těžké přeslechnout, a navíc nebyl schopen větu dokončit.

,,Ano?" pobídl jej nejistě Taehyung aby mluvil a Jungkook polkl.

,,B-byl bys schopen m-mi někdo něco...u-udělat..?"

,,Ty myslíš...ublížit ti?"

Jungkook skoro neviditelně přikývl.

,,J-Jungkookie... Vždyť j-já... Miluju tě..." podíval se na něj Taehyung ublíženě.

,,Já vím!" vyhrkl Jungkook, ,,Já vím...jen-.."

,,Nejsem jako Namjoon...pokud máš na mysli tohle..." Jungkook měl pocit, že mu Taehyung čte myšlenky.

,,Z-za nic na světě bych se tě nedotknul, kdybys o to sám nestál...
Stále jsi pro mě jako obláček mlhy a chci být na tebe tak něžný, jak nejvíc to jen jde, aby ses mi nerozplynul." Jungkook opět jen pozoroval jeho tvář a rozplýval nad každým jeho slovem.

,,Miluji tě, Tae..." vydechl a přiblížil se svým obličejem k tomu jeho.

,,I já tebe... Tak neskutečně moc, že si to ani nedokážeš představit. Ale zároveň...nechci ti svou zoufalou láskou a touhou po tobě ublížit."

,,Touhou po mě?"

Taehyung přikývl.

,,Toužím po tom tě líbat...objímat...milovat..."

Jungkook se trochu vyděsil.

,,N-nelekej se!" chtěl jej Taehyung uklidnit, ,,Chci tě milovat...ale hlavně citově...
Fyzická stránka...t-ta může počkat...nebo klidně i vůbec nenastat-.."

,,Tae," přerušil jej Jungkook, ale po okamžiku se mu vrhl na rty.

Chvíli se vášnivě ale pomalu líbali, ale poté se Taehyung odtáhl.

,,Kookie...prosím, j-jen to nedělej z donucení-.."

,,Z donucení? T-to ne...tedy-..
Chtěl jsem ti dát jen pusu," řekl Jungkook s dotčeným výrazem.

,,Jen pusu? V tom případě...dám ti tolik polibků, kolik jen budeš chtít," usmál se zářivě Taehyung a začal Jungkooka obdarovávat polibky dokud neusnul.

Handsome Prince [VKOOK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat