~7

629 22 3
                                    

Zasnęłam. Rankiem obudził mnie budzik który nastawiłam. Musiałam iść do szkoły, bo miałam za dużo zaległości.

Więc poszłam pod prysznic, umyłam zęby i przebrałam się w moim pokoju. Ubrałam grubą bluzę i dresy. Włosy związałam w kitkę.

Wzięłam rzeczy i poszłam do szkoły. W drodze do szkoły modliłam się żeby nie spotkać Chloe albo Lou. Będą się mnie pewnie wypytywać co robiłam, gdzie byłam, czemu nie przyszłam do szkoły i nie odpisywałam.

Byłam już pod szkołą, ale spóźniona, nie mialam ochoty i siły iść do szkoły ale musiałam, nawet jakbym się spóźniła. Zapukałam do mojej sali

-dzień dobry, przepraszam za spóźnienie - powiedziałam, z nadzieją że nie będą mieli z tym problemu

-dzień dobry, wejdź i usiądź w ławce - powiedział profesor

Myślałam że będzie się mnie pytał czemu mnie nie było i czemu się spóźniłam, ale dobrze że nie ma nic przeciwko. W tym momencie wszystko się posypało. Louis i Chloe usiedli razem na moim miejscu.

Patrzyłam na nich z małym zażenowaniem. Pomyślałam że usiądę z Noah, siedział sam i z tego co wiem, nawet mnie lubi. Przez całą lekcje nie rozmawiałam z nikim bo po prostu nie miałam ochoty.

Tak minęło sześć godzin lekcyjnych. Od razu wyszłam ze szkoły i udałam się w stronę domu. Kiedy byłam już w moim pokoju, dostałam powiadomienie z telefonu.

@louispartridge_

@louispartridge_ : 😗💗 @chloeschnapp

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@louispartridge_ : 😗💗 @chloeschnapp

To dlatego nie wrócił do domu? Naprawdę teraz będzie z nią tak ciągle chodził, a ona go niedlugo rzuci. Już jego problem, mnie nie chciał posłuchać więc niech kieruje się prawdomówną Chloe.

*
Nie przebierałam się bo było mi wygodnie i od razu wylądowałam w łóżku. Włączyłam mój ulubiony serial i zaczęłam oglądać. Wtedy znowu dostałam powiadomienie.

Noah :
- hej, możemy się spotkać? oczywiście jeśli masz czas i chęci

Anne :
- jasne, z checią. a kiedy?

Noah :
- przyjdę po ciebie za godzinę

Anne :
- okok, do zobaczenia!!


Dobra, muszę się ubrać i ogarnąć. Właściwie to za chyba cztery dni mam castingi, więc muszę się wziąść w garść. Ubrałam się w czarny golf, czarne dresy i białe adidasy.

❝𝑶𝒍𝒅 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒆 / 𝑳.𝑷❞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz