~14

598 17 10
                                    

__________
Wróciłam do domu, w salonie siedziała tylko pani Partridge.

-dzień dobry, jak było w szkole ?-spytała

-właściwie to bez zmian, ale w miarę dobrze- odparłam

Zdjęłam buty i poszłam na górę. Usiadłam na łóżku, wyjęłam książki i zaczęłam odrabiać zadane lekcje, szczerze mi się nie chciało ale po długiej namowie samej siebie to zrobiłam. Schowałam je potem do półki i sięgnęłam po scenariusz do filmu w którym będę grać. Już jutro pojawię się na planie, a ze mną reszta aktorów w tym Lou. Przećwiczyłam moje fragmenty i schowałam je do plecaka z którym pójdę na plan.

Nie miałam nic do roboty, więc zeszłam po schodach i zobaczyłam, że pani Emily przygotowuje obiad, podeszłam do niej i zaczęłam jej pomagać. Obrałam i pokroiłam warzywa o które mnie poprosiła i pomogłam w gotowaniu. Po tym poszłam się odprężyć do ogrodu i medytowałam się. Przy okazji ćwiczyłam pozycje do karate.

Ćwiczyłam sobie, aż zauważyłam, że William stoi pod drzwiami, podeszłam do niego i spytałam

-hej, czekasz na Louisa?

-tak, możesz mu powiedzieć, żeby przyszedł?

-nie ma go w domu, a co się stało?

-widziałaś taką dziewczynę z którą rano rozmawiał?blond włosy, niebieskie oczy

-no widziałam a kto to

-Michelle Miller, moja kuzynka

-a coś z nią nie tak?

-no wiesz, jest trochę szalona

-w jakim sensie ?

-takim - powiedział i pokazał zdjęcie

-takim - powiedział i pokazał zdjęcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-czekaj, to ona to zrobiła?!

-tak, jakiś rok temu dostała jakiegoś napadu szału i spaliła swój dom..

-nadal tak ma ?

-tak, dość często

Tylko się na niego popatrzyłam dziwnie i nastała niezręczna cisza

-to, może wejdziesz i poczekamy ?

-tak, jasne

Weszłam razem z nim do domu i poszliśmy do mojego pokoju. Pokazałam mu, żeby usiadł na łóżku i tak zrobił. Porozmawialiśmy sobie o tej dziewczynie i ogólnie o jej charakterze, z tego co się dowiedziałam, jest bardzo niemiła, ale wydaje się wręcz przeciwna. Podobno miała problemy w poprzedniej szkole i dlatego teraz się przeprowadziła.

Gadaliśmy tak chyba z godzinę i wtedy do mojego pokoju wszedł Lou.

-William ? co ty tu robisz

Popatrzyliśmy na siebie z chłopakiem, a on natychmiastowo odparł

-czekaliśmy na ciebie

- po co ?

-chce cię ostrzec przed Michelle

-co ?czemu?!

Nic nie powiedział, tylko pokazał zdjęcie, gdzie dom Michelle stoi w płomieniach.

- ona to - podpaliła?

-tak, uważaj na nią bo nie wiadomo co jej przyjdzie do głowy

Kiwnął głową i potem poszli do swojego pokoju, a ja zostałam u siebie. Położyłam się na łóżku i włączyłam film. Oglądałam go dopóki nie przyszło mi powiadomienie z telefon. Sięgnęłam po niego i sprawdziłam.

@ milliebobbybrown

-hej, jestem Millie, słyszałam, że będziesz grać moją siostrę w ,,Enola Holmes 2", więc znalazłam Cię na instagramie, może poznałybyśmy się bliżej?

-hej, tak, to ja będę grać twoją siostrę, chętnie cie poznam i do zobaczenia na planie!

Odłożyłam telefon i poszłam się umyć, potem ubrałam się w piżamę i położyłam się spać, co prawda była godzina 21, ale nie chciałam przyjść jutro zaspana, a byłam zmęczona. Przytuliłam się do misia, którego dał mi Lou i szybko zasnęłam.

Obudziłam się rano około godziny szóstej, na planie miałam się zjawić o dziewiątej, więc miałam jeszcze sporo czasu. W piżamie zeszłam po schodach i poszłam do kuchni. Nie chciało mi się gotować, toteż zjadłam tylko miskę owoców.

Wróciłam do pokoju i zaczęłam powoli się szykować. Założyłam czarny dres i biały krótki sweterek. Włosy zostawiłam rozpuszczone , a na szyję nałożyłam naszyjnik podarowany przez Louisa. Usta pomalowałam bezbarwną pomadką i lekko pomalowałam rzęsy. Wzięłam mój plecak i zeszłam na dół, była już godzina ósma.

Musiałam czekać na Lou, bo jego mama nas podwozi na plan, więc czekałam i czekałam, aż w końcu zszedł królewicz. Właściwie to po drodze jeszcze zakładał koszulkę, ale zdążył. Wyszliśmy z panią Emily z domu i ruszyliśmy w stronę auta.

Podczas drogi Lou i ja siedzieliśmy z tyłu, a pani Partridge sama z przodu. Słuchałam mojej ulubionej playlisty na spotify do czasu kiedy byliśmy już pod budynkiem. Louis powiedział mi, że to już tutaj, więc wyszliśmy z samochodu, pożegnaliśmy się z mamą Lou i poszliśmy do budynku.

Stanęliśmy razem przed drzwiami i przekroczyliśmy jego próg. Sam w sobie budynek był ogromny i nie umiałam się w nim odnaleźć, ale na szczęście Louis był tam ze mną i mogłam na niego liczyć.

Sama odwiedziłam chyba każdą salę w poszukiwaniu właściwej, ale po jakimś czasie i pomocy Lou ją znalazłam.

Zapukaliśmy do drzwi i po odpowiedzi tam weszliśmy. W pokoju siedziała pani z castingu, pani Brooke, Millie która wcześniej mi się przedstawiła i reszta.

Zaprosili nas na kanapę. Usiedliśmy i zaczęła się rozmowa. Mówiliśmy o ich scenach, ogólnie o głupotach. W mojej głowie siedział tylko Tewkesbury - Louis.

Nie chciało mi się ich słuchać ale próbowałam coś wysłuchać. Mówili o tym że Enola musi uciec itp. Nagle usłyszałam że ktoś będzie się całować z Tewkesbury.

- z kim? - spytałam

-z tego co wiem to z siostrą Enoli. - powiedział brunet

Ja jestem siostrą Enoli...

❝𝑶𝒍𝒅 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒆 / 𝑳.𝑷❞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz