BUCKY- Miért is foglalkozunk mi ezzel a lánnyal, egyébként? - ráncolta össze a szemöldökét Clint, miután lehuppant a kanapéra, szorosan Nat és Steve közé.
- Mi? - kapta fel a fejét értetlenkedve Tony, és kezeit összefonta maga előtt.
- Csak nem értem, mi az oka, hogy pátyolgatjuk ezt a kislányt. - rántotta meg a vállát Barton. - Ideállított, hogy megölje Tony-t, kétszer, és ahelyett, hogy egy börtönbe rohadna, valahol szabadlábon sétálgat, és az újabb áldozatát keresi.
Idegesen tördeltem az ujjaimat. Esküszöm, ha szemmel ölni lehetne, már felnyársaltam volna Barton-t. Irritált a személyisége, és a hozzáállása a dolgokhoz. Mindig a legkönnyebb utat választotta, soha nem kockáztatva azt, amije van. Jó, nyilván megértem, hogy több gyerekes családapaként nem szeretne mindenféle ügybe belekavarodni, de ő vállalta ezt a kockázatot.
- Van valami abban, amit Clint mond! - helyeselt Bruce, kis csönd elteltével. A kezébe fogta állát, és görnyedt háttal kezdett el gondolkodni. - Képes mindannyiunkat megölni, ha arról van szó. Nem értem, hogy miért bíztok benne ennyire. - rázta a fejét. - Eddig csak azért nem próbált kinyírni minket, mivel Tony-t akart csak. Higgyétek el, könnyű szerrel a közelünkbe férkőzik, aztán szétszakítja a csapatot, és egyesével végez velünk. Volt Bosszúállók, nincs Bosszúállók. - tárta szét a kezeit a doki.
- Még jó, hogy nem vagyok Bosszúálló. - mormogtam az orrom alatt halkan, de többen meghallották, és szúrósan néztek rám. Közöttük Steve-vel, aki nem is megvetően figyelt, hanem kérdő és aggódó pillantásokat vetett felém.
Nem értem, mit vannak úgy oda. Tudom, hogy mit beszélnek a hátam mögött, nem vagyok hülye. Észrevettem, hogy akármennyire is bizonyítottam a feléjük irányuló hűségemet, illetve azt, hogy nem akarok random embereket gyilkolni, nem bíznak bennem, és soha nem is fognak, mert nem tudnak. Látták, milyen voltam, és egyszerűen képtelen elvonatkoztatni tőle. Jó, persze Steve, Natasha eléggé támogatnak, sőt, Wanda segített túllendülni a rossz emlékeken, de a többiek vagy telibe szarják, hogy mi van velem, vagy ahol tudnak, megkérdőjeleznek. Legnagyobb meglepetésemre, még Tony Stark is elfogadóbb volt velem, mint Clint vagy éppen Banner, pedig nem nekik öltem meg a szüleiket.
- Oké, szavazni fogunk! - csapta össze a tenyerét Stark, mire felhorkantottam. - Aki arra szavaz, hogy keressük meg, és mentsük meg a kislányt, az emelje fel a kezét. - én, Steve, Natasha, Wanda és Tony emelte fel a karját. - Jó, akkor most azok, akik szerint szar ötlet bízni a csajba. - Bruce, Clint, Rhodey, Vízió és Thor rakta fel a kezét. - Asszem, ez holt verseny.
- Sam velünk van. - mondtam határozottan.
- Honnan gondolod, Barnes? - forgatta meg a szemeit Barton.
- Ha ellenünk szavaz, megölöm. - motyogtam halkan, szarkasztikus hangsúlyt megütve, mire rémült tekintettel figyelte a mozdulataimat. - Nyugi már! - tettem fel a kezemet védekezően. - Mindig Steve döntése mellé áll.
Csönd telepedett a helységre. Mindenki a gondolataiba merülve merengett maga elé, hátha valakinek támad egy világmegváltó terve. Nem értettem, mire ez a nagy ellenkezés. Miért fáj nekik, ha megmentünk valakit, aki láthatóan nem rendelkezik maga és a tettei fölött.
- Vízió, ma a földön alszol. Gondoltam, szólok. - biccentett Wanda Vízió felé, aki a fejét elfordítva pislogott körbe, hátha valaki elmondja neki, mit tett Wanda ellen.
- Tegyük fel, - szólalt meg Natasha. - hogy megtaláljuk őt. Utána mihez kezdünk vele? Elég sok ember körözi, most is épp a Shield-nél raboskodik. Nem kavarna bele minket az ügyeibe? - tette fel a kérdést, ami sok mindenkit foglalkoztatott.
- Segítünk neki új életet kezdeni. - jelentette ki Steve, és felkelt a kanapéról. - Kockázatos, de most már nem hagyhatjuk magára, ahhoz már késő. - állt meg mellettem, és a vállamra tette a kezét. - Ötlet? - nézett rám, mire a számba harapva néztem a földet. Épp szólásra nyitottam volna a számat, hogy megosszam a gondolataimat, mikor Barton közbe vágott.
- Miért is kéne a Tél katonájára hallgatnom? - provokált a férfi, de beszólását elengedtem a fülem mellett. - Egy évvel ezelőtt, még ki akart nyírni minket, aztán most hirtelen ő lett a főnök?! - állt meg velem szembe, és gyűlölettel teli tekintetét az enyémekbe fúrta. - Nincs az az Isten, hogy erre az érzelmek nélküli gyilkológépre hallgassak! - köpte a szavakat.
Kezemet megemelve, hátra simítottam a hajamat, majd a falnak döntöttem a hátamat, és átnézve Barton-on, beszélni kezdtem.
- Nem kell mindenkinek jönnie. - kezdtem bele. - Annak amúgy sem lenne sok értelme. Elmegyünk, megkeressük, de nem hozzuk ide vissza, hanem keresünk neki egy számára biztonságos helyet, ahol békében élhet. - fejeztem be egy levegővétellel.
Steve büszke mosolyt villantott felém, majd megpaskolta a vállamat, és körbe nézett a nappaliba.
- Én, Buck, Nat és Tony. - választotta ki a szerinte alkalmas személyeket. - És Wanda, te is kelleni fogsz! - tette hozzá. - Most már csak azt kéne tudni, hogy...
Kapitány hangját a kicsapódó ajtó hangja szakította félbe, amin Fury rohant be, idegesen megnyúlt arccal. A kabátja lobogott körülötte, és kezében egy pendrive-ot tartott. Mikor beért a nappaliba, lefékezett, és kifújta a benn tartott levegőt.
- Pierce-nél van a csaj. - mondta a ballon kabátot férfi.
- Mi? - állt fel Natasha, és régi főnöke felé lépkedett. - Hogy-hogy nála van? Minek a Shield-nek Alora?
- Nem, ez nem a Shield-del kapcsolatos. - motyogta koncentrálva Fury, és mesélni kezdett. - Mikor elvittük, Pierce és egy idegen pasas várt minket. Konkrétan eladta a saját lányát, miután mindenki szeme láttára megkínozta, és megalázta. - csóválta a fejét hitetlenkedve, mintha még nem dolgozta volna fel, amit látott.
- Az apja ott volt? - kaptam fel a tekintetemet, és a férfi elé siettem. - Hogy nézett ki, és ki az? Látta már valaha? Mit akart? Köze van a Shield-hez?
- Ez a temperamentum nagyon furcsa. - mutatott végig rajtam, mire megforgattam a szemem.
- Az is fura, hogy mutat érzelmeket, mégse hányom a szemére. - motyogtam türelmetlenül, a válaszaira várva.
- Életemben nem láttam még az a férfit, mégis nagyon ismerős volt. - dörzsölte meg az állát elgondolkodva. - Egész biztosan, Pierce környékén láttam már, mert ahogy láttam, nagyon jó haverok.
- Én mit történt pontosan? - állt meg Steve is Fury közelében.
- Eladta a csajt Pierce-nek. - foglalta össze tömören, mire felsóhajtottam. - Most éppen valahova repülnek.
- Minek nekik Alora? - ráncolta a homlokát Wanda tanakodva. - Semmi kapcsolat nincs közöttük. Azt mondtátok, hogy valami nagy szervezet feje, az apja, és Alora az egyik leghírhedtebb gyilkosa. Miért adná el? - kérdezte a nő, teljesen jogosan. - Bocsi Bucky a hasonlatért, - nézett rám egy pillanatra. - de ez olyan, mintha a Hydra eladta volna a Tél katonáját. Semmi értelme.
- De van. - szólaltam meg pár perccel később, megvilágosodva. - Ezt nem hiszem el! - temettem a tenyerembe az arcomat.
- Buck? - tette a hátamra a kezét Steve.
- Hydra...
Hey everyone ♡
Remélem, tetszett a rész! Ha tetszett, esetleg hagyj egy vote-ot, vagy kommentet. Ha van valami észrevételed, nyugodtan oszd meg! Nem garantálom, hogy nincs benne hiba, de igyekszem!
Legyetek jók!
Love, hangyasav♡
YOU ARE READING
women with a black hat - Bucky Barnes [Completed]
FanfictionVolt egy legenda, amiről csak a legbelső körben mozgó emberek tudtak. Volt egy szervezet, aminek volt egy titkos embere. Egy igazi, hidegvérű gyilkos, aki az életben maradásáért küzdött. Senki nem tudta, hogy ki ő valójában. Úgy emlegették őt, mint...