BUCKY- Mióta lehetnek itt? - kérdeztem hangosan felsóhajtva, Alora mellett megállva, aki ahelyett, hogy a terepet mérte volna föl, teljes erejével a padlót szuggerálta.
Csupán pár percet álltunk a szoba közepén, vizsgálgatva a testeket. Míg Alora megpróbált ésszerű gondolatokat összetenni, én racionálisan néztem rá az esetre. Nem voltam nagyon meglepődve azon, hogy valaki előttünk elért ide, mivel ha már a Shield akart végezni az emberrel, akkor biztosan sokan mások is keresték a férfit.
- Biztos, hogy csak egy kicsivel késtünk el, mivel még nincsenek kihűlve a testek. - motyogta mellettem a lány, majd élesen beszívta a levegőt, és a célszemély hullája felé lépkedett. - Egy golyó a fejbe. - mondta, miközben kesztyűs kezeibe vette a férfi fejét.
- Mit csinálsz? - léptem Alora mellé, és kíváncsi tekintettel néztem a lány mozdulatait. Nagyon gyakorlatiasan, érzelemmentesen mozgott, mintha nem is rázta volna meg, hogy konkrétan egy meggyilkolt család feküdt előtte, golyóval a fejükben.
- Gondolom, nem fog kijönni ide a Shield, hogy nyomozzanak az ügyben. - magyarázta, miközben a férfi csuklóját vizsgálta. - Szóval inkább mérjük fel a terepet, és utána lépjünk le. Majd ha kérnek tőled jelentést, kisegítelek. - mondta. - Nincs jele semmilyen dulakodásnak. A pozíciójukat tekintve, szerintem meglepetésszerű támadás érte őket. - gépiesen ejtette ki a szavakat, mintha nem is Alora lett volna előttem.
- Valami utalás arra, hogy ki tehette ezt? - hajoltam át a lány válla fölött, aki leeresztett a férfi kezét, majd körbe pillantott a szobában.
- Hát, talán elhamarkodott döntés, de szinte biztos tippem van arra, hogy ki követte el. - mondta egyszerűen a lány, majd felállt, és az ajtó felé sétált. - Tegyük fel, hogy én vagyok most a tettes. - mutatott magára a lány, és kezébe vette a pisztolyát. - Valószínűleg könnyed mozdulattal nyitta ki az ajtót, vagy be sem volt csukva, mivel se kívül, sem belül a falon nem volt sérülés.
- Miért nyitná ki valaki lassan az ajtót? - ráncoltam a szemöldökömet értetlenül. Semmi értelme az egésznek. Amikor a Hydra-nál voltam, mindig nagy lendülettel törtem be az ajtókat, vagy éppen törtem át a falakat, meglepetést hozva az áldozataimra, hiszen így tanították nekem. - Ha lassan nyitod, van hangja, és könnyen észre lehet venni.
- Igen, viszont a helyszínelés közben nem tudják majd pontosan megmondani, hogy honnan jött az ember, és merre távozott. - biccentett Alora az ablak irányába, ami valóban résnyire volt nyitva, mintha valaki nem is olyan régen használta volna. - Ha azt feltételezik, hogy az ablakon keresztül távozott, akkor a ház többi részét nem fogják akkora pontossággal átkutatni, hanem ezen a szobán lesz a fókusz.
- Oké, akkor az ajtón jött be... - álltam a szoba egyik sarkába, és kíváncsian vártam, hogy Alora folytassa, amit elkezdett, mivel lassan, de biztosan kezdett összeállni előttem egy lehetséges kimenetel.
- Kinyitotta az ajtót, és biztos, hogy egyből lőtt. - tartotta a célszemély felé a pisztolyt Alora. - Először őt lőtte le, utána pedig a mellette lévőt. Ekkora már a többi jelenlevő pánikba esett, ezért ölelték át egymást. - mondta a lány, és a másik ágyon fekvő holttestek felé emelte a pisztolyát. - Miután mindennel megvolt, valószínűség vitt magával valami bizonyítékot, hogy elvégezte a munkát, majd ahogy jött, úgy távozott.
Biccentettem egyet a lány felé, majd amíg ő a a terepet szemlélte, én elővettem a telefonomat, és felhívtam Natasha-t, hogy küldjön ide egy helyszínelő csapatot. Nem az, hogy nem bíztam Alora megérzésében, vagy nem is tudom, hogy mibe, csak szimplán szerettem volna, ha a Shield is kivizsgálja az ügyet.
YOU ARE READING
women with a black hat - Bucky Barnes [Completed]
FanfictionVolt egy legenda, amiről csak a legbelső körben mozgó emberek tudtak. Volt egy szervezet, aminek volt egy titkos embere. Egy igazi, hidegvérű gyilkos, aki az életben maradásáért küzdött. Senki nem tudta, hogy ki ő valójában. Úgy emlegették őt, mint...