ALORAEgy újabb nap, egy újabb levél, egy újabb zsákutca. Újabb nyomok, újabb tettes, újabb bizonyíték, de semmi találat. Egy őrizetbe vett, de nulla ítélet. Hiába a sok nyomozás, ha minden alkalommal pofára esek.
Egy hete és hat napja szívódtam fel a föld felszínéről, magam mögött hagyva mindent és mindenkit, kivéve Bucky-t. Miután utoljára hallottatok felőlem, semmi nem történt. A veszekedés eldurvult, Steve-vel megint egymásnak estünk, majd egy-két monoklival később összepakoltam cuccaimat, és a nyakamba vettem a világot.
Nem tudtam hova menni, hülye meg nem vagyok, szóval első napokban csak az utcákat róttam, majd a harmadik napon betörtem egy lakók nélküli házban, ahol csupán egy ágy és egy asztal kapott helyet. Amúgy sem volt valami nagy igényem, szóval tökéletesnek találtam a helyszínt ahhoz, hogy egy rövid ideig ott éljek, egyedül.
A negyedik napon kaptam először levelet, egy névtelen feladótól, viszont én név nélkül is képes voltam rá, hogy megfejtsem, kitől érkezett. A borítékban minden alkalommal egy egyetlen, kicsi méretű, sárgás színű papírdarab kapott helyet, amin egy darab sor állt.
"Egyedül, végtelenül, a semmi közepén."
Amikor először a kezembe fogtam ezt a pár sor, nem hazudok, ha azt mondom, rettegtem. Ledobtam az asztalra, majd a földön ülve merültem el a gondolataim között. Tényleg teljesen egyedül voltam. Senkit nem ismerek a Bosszúállókon kívül, azt a pár személyt leszámítva, akiket muszáj volt megismernem az életem során.
Végtelenül telepedtem le ide. Egy kis házikóba, minden fegyveremet magam mögött hagyva. Amikor összepakoltam, egy rövid ideig úgy gondoltam, hogy a pisztolyokat is elhozom, viszont aztán megláttam, hogy Steve az ajtómnak támaszkodva nézi a mozdulataimat, így inkább maradtam fegyvertelen.
A semmi közepén. Enyhe kifejezés a ház elhelyezkedésére. Olyan épületet kerestem, ami nincs nagyon szem előtt, ha esetleg bárki is a keresésemre indulna. A házat fák veszik körül, hatalmas lombjaikkal és ágaikkal teljesen eltakarva az épület homlokzatát. Esténként kicsit félek attól, hogy valaki betör hozzám, de már kezdtem megszokni a környezetet.
"Bizonytalan időre."
Nem tudtam, hogy mennyi ideig kell távol lennem mindentől. Kellett nekem a csend és a nyugalom, ugyanakkor kicsit hiányzott a nyüzsgés, ami egész életem során körbe vett. Igaz, hogy az utóbbi időszak nehéz volt, de legalább történt valami, nem? Lehetett volna sokkal rosszabb is. Törhetett volna ki háború, halhatott volna meg több ember, és lehetett volna éhezés világszerte.
Bizonytalan idő. Bizonytalan idő Buck nélkül. Eléggé hiányzik nekem, nem is tagadom. Nem akartam bevallani magamnak az elején, viszont ahogy telnek a napok, egyre jobban veszem észre magamon, hogy sokszor siklanak a férfi felé a gondolataim. Nem tudom, hol van, nem tudom, mit csinál, de nagyon remélem, hogy minden a legnagyobb rendben van vele.
"Az emberek csalódnak, csak előre nézz."
Csalódnak, mi? Ez volt az az érzés, amit egészen fiatalon megtapasztaltam; a csalódás. Amikor a szemembe mondták, hogy senki sem akar engem örökbe fogadni. Amikor visszavittek az otthonba, mert nem voltam elég tökéletes gyerek. Amikor egyedül hagytak az állítólagos barátaim. Amikor olyan dolgot kentek rám, ami nem is az én hibám volt.
Órákon keresztül képes lennék sorolni az ehhez hasonló példákat. Nem sajnáltatni szeretném magamat, csak szeretném, ha látnátok, miért vagyok olyan, amilyen.
YOU ARE READING
women with a black hat - Bucky Barnes [Completed]
FanfictionVolt egy legenda, amiről csak a legbelső körben mozgó emberek tudtak. Volt egy szervezet, aminek volt egy titkos embere. Egy igazi, hidegvérű gyilkos, aki az életben maradásáért küzdött. Senki nem tudta, hogy ki ő valójában. Úgy emlegették őt, mint...