İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
"Bizi sevgilinle tanıştıracaksın."
Meriç
Gaye'nin dediğiyle öylece kalakaldım. Sevgilimle tanıştıracaktım. Erdem'le... Pekâlâ, şimdilik idare edebilirdim."Tamam tanıştıracağım ama hemen olmaz. Bana biraz zaman vermelisiniz. Sevgilime de. O ne der bilmiyorum çünkü." dedim. Erdem çok isterdi tabiki. Ailemle bile tanışmak istiyordu zaten.
"Tamam. Ama sallamak yok. Söz ver." dedi Elif. Gülümsedim ve cevap verdim.
"Sööz. Sallamayacağım. Zamanı gelince de tanıştıracağım." dedim. Gaye konuştu bu kez.
"Pekiiii şu plan ne olacak? Nasıl yakın davranacağız? Sevgilin kızmasın sonra?" dedi.
"Yok canım öyle bir ihtimal yok. O da biliyor zaten. Hem sadece sarılırız, el ele falan tutuşuruz." dedim. Başıyla onayladı ikisi de. Bir süre daha sohbet ettik odamda. Sonra salona geçip diğer kuzenlerle sohbete devam ettik.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Sabah uyandığımdan beri aklımda yine şu mesele vardı. Kafayı yiyecektim düşüne düşüne. Okula giderken de düşünüyordum. Tuğra'yla sessizce yürüyorduk. İkimizin de aklı oradaydı. Arkamızdan birinin seslenmesiyle arkaya baktık. Alper. Beklemeye başladık. Saniyeler içinde yanımıza geldi.
"Günaydın naber kızlar?" dedi. Tuğra kısaca geçiştirdi. Ben yanlış anlaşılmamak için cevap verdim.
"Günaydın. Iyi senden naber? Ve şu dedikoducu grubundan?" dedim kinayeli bir şekilde. Alper mahcup bir şekilde cevap verdi.
"Ya Meriç, Tuğra kusura bakmayın. Meriç, senle konuştuktan sonra söyledim aslında ben de. Ama inandılar mı bilmiyorum. Yani başta ben de öyle düşündüm ama sonradan mantıklı düşününce insan cidden hak veriyor size. Özür dilerim kardeşim." dedi. Böylece bütün gün okuldaki duruma gore bakıp, kuzenlere öyle haber verecektim.
"Tamam olan oldu. Umarım işe yaramıştır da millet hakkımızda daha fazla konuşup okula yalan yanlış bilgiler yayılmaz. Çünkü biliyorsun bu ülkede eşcinsel olmak sıkıntılı bir durum." dedim.
"Biliyorum. O yüzden çok mahcubum. Bırakın bu işi ben düzelteyim." dedi. Tuğra hemen atıldı bu kez. Sanırım işlerin daha da batmasını istemiyordu.
"Aman aman bırak kalsın. Biz hallederiz." dedi. Alper, kendini affetirmeye niyetli gibiydi.
"Hayır hayır. Ben yapacağım. Gerekirse gidip herkesle tek tek konuşup bunun dedikodudan ibaret olduğunu anlatacağım." dedi. Alper, okuldakilerle her ne kadar konuşsa da bu plânı uygulamamız gerekiyordu. Gözleriyle görmeden inanacaklarını sanmıyordum. Bu yüzden görmeleri gerekiyordu. Alper, cümlesini bitirir bitirmez yanımızdan ayrılıp, danışma kulübesinin yanında duran arkadaşlarının yanına gitti. Biz de Tuğra'yla, oradan geçerken, bizim hakkımızda konuştuklarını duymuştuk.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Bütün gün diken üstünde gibi geçti. Erdem, mesajla sormuştu sadece herşeyin yolunda olup olmadığını. Bugün okulda değildi. İzin almıştı. Soğuk algınlığı yüzünden evdeydi. Çıkışta evine gidip ona bakacaktım. Yine de bugün kulağımıza bizimle ilgili şeyler gelmedi. Ya biz denk gelmedik yada Alper cidden dediğini yapmış, herkesle tek tek konuşmuştu bilmiyorum. İşi saglama almak gerekiyordu. Bu yüzden son derse girmeden önce Elif'e mesaj attım ve çıkışta gelmelerini söyledim. Onay mesajı gelince de Tuğra'yla olan fotoğrafımı attım. Sonuçta tanımıyorlardı onu. Önceden görsünler ki pot kırmasınlar.
Son derste bitince sınıftan çıktık hızlı bir şekilde. Okulun çıkış kapısına geldiğimizde, Gaye ve Elif orada bizi bekliyordu. Elif, benim sevgilim rolünde olacaktı, Gaye ise Tuğra'nın. Biz yanlarına varır varmaz kızlar boynumuza sarıldı hemen ve birkaç kişinin dikkatini çektik bile. Olmasını istediğimiz şeyde buydu. Yanımızdan geçen bazı kişilerden duyduğumuz şeylerle amacımıza ulaştığımızı anladım.
"Bak Alper doğru söylemiş, Tuğra'yla aralarında bir şey yokmuş."
"Tüh ya sevgilileri varmış." gibisinden sözleri duyunca rahat bir nefes almıştık sonunda. Alper ve grubu da bizi görünce yanımıza geldiler. Alper konuştu ilk.
"Gördünüz mü beyler? Size demiştim." dedi Alper. Diğer çocuklarda onu onayladılar gördüklerinden sonra. Zaten başka şansları da yoktu. Hepsinden bir 'Hayırlı olsun.' aldıktan sonra ayrıldık okuldan. Kızlarla kolkola yürüyorduk. Tuğra'nın keyfi yerine gelmişti. İlk konuşan o oldu.
"Oh be sonunda aklandık. Kızlar size çok teşekkür ederiz ya. Hem güzel rol yaptınız hem de kırmadınız bizi." dedi. Elif cevap verdi hemen.
"Eh Meriç kuzenimiz sonuçta. Olsun o kadar." dedi.
"Sanki karşılıksız yapıyorsunuz da. Sevgilimle tanıştıracağım sizi." dedim ve Tuğra konuştu. Keşke konuşmasaydı.
"Oha Erdem hocayla mı tanışacaklar?" dedi ve kızlar ve ben şok içinde olduğumuz yerde kalakaldık. Tepki bile veremiyordum...
Tuğra ne yapıyorsun oğluşum 😄
Bunlara yazarken acayip eğleniyorum 😄
Yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomanceCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.