Iyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Erdem
Meriç'le aramız çok iyiydi. Mutluluktan ayaklarım yerden kesilmiş gibiydi. Hayatımda ilk kez bu kadar mutlu olduğumu hissediyordum. Bütün hayatım Meriç olmuştu. Öyle aşıktım. Derslerde gözümü zor alıyordum üstünden. O ise bazen gözlerini hiç çekmiyordu üstümden. Son buluşmamızın üstünden iki gün geçmişti ve şimdiden özlemiştim. Evet, hergün gördüğüm halde özlemiştim. Koridorlarda karşılaşıyorduk bazen, bazense bahçede öğretmen arkadaşlarımla sohbet ederken, o da en yakın arkadaşı Tuğra'yla sohbet ediyordu bir bankta oturup. Bazen haberleşerek çıkıyorduk. Uzaktan da olsa birbirimizi görebiliyorduk.Son dersim 12-F yani Meriç'in olduğu sınıftaydı. Çıkışa on dakika kala sınıfı serbest bıraktım. Masama oturup telefonumu çıkardım cebimden ve Meriç'e mesaj yazdım.
Erdem: Tuğra'yı kıskanacağım artık. yazıp Meriç'e baktım. Telefonunu çıkarıp mesaja baktı ve yüzünde şaşkınlıkla karışık bir gülümseme belirdi.
Meriç: Ciddi değilsin değil mi? mesaja baktım ve bakışlarımı Meriç'e çevirdim. Bana bakıyordu. Yüzümdeki ciddi ifadeyi bozmadan ona baktığımı görünce telefonuna döndü.
Meriç: Ciddisin...
Erdem: Tabiki ciddiyim. Sana fazla yakın.
Meriç: Bitanem, o benim arkadaşım. Sen sevgilimsin. Ondan daha yakınsın.
Erdem: Al işte eridim gitti. Kalmadı kıskançlık falan 😍😍
Meriç: 🥰🥰 seni tanıyorum sevgilim.
Erdem: Güzelim, hasta falan değilsin değil mi?
Meriç: Yoo neden?
Erdem: Normalde utanırsın da sevgilim falan demezsin pek.
Meriç: Demeyeyim istersen...
Erdem: Yok aşkım onu demedim. De tabii. Hoşuma gider 😘
Meriç: Diyeceğim tabii. Hayırdır aslanım, sıkıntı mı var?
Erdem: Off maço Meriç... Sevdim.
Meriç: Aklından neler geçiyor? O yüzündeki sırıtışı hiç sevmedim.
Erdem: Ne geçecek güzelim aklımdan?
Meriç: Bilmiyorum artık.
Erdem: Yok, cidden kötü bir şey geçmiyor. Ben seninle konuşurken yüzümde istemsizce bir gülümseme beliriyor.
Sonra yapışıp kalıyor böyle. Bütün gün böyle geziyorum.
Meriç: Ya seni yerim. Sen ne ponçik bir şey oldun böyle.
Erdem: Ya sevgilim, senden bir şey isteyeceğim.
Meriç: Ne isteyeceksin?
Erdem: Bu gece bende kalsana. Kokuna hasret kaldım. Güzel, huzurlu bir uyku çekeyim kollarında.
Meriç: Malesef sevgilim. Evden izin çıkacağını sanmıyorum.
Erdem: Ya ben sana ne zaman istediğim gibi sarılıp uyuyacağım?
Meriç: Bilmiyorum...
Erdem: Neyse, üniversiteye başla da. Ayarlarız bir şeyler.
Meriç: Aklında neler var yine?
Erdem: Hiç aşkım. Yazılı düşünüyorum.
Meriç: Şapşal 😍
Erdem: Senin şapşalın 😍
Meriç: Seni çok seviyorum...
Erdem: Seni çok seviyorum.
Bu yazar, artık yazamıyor. Final zamanı geldi sanırım.
Yakında final olacak ama samimi olarak söylüyorum, final yapasım gelmiyor bu kitaba. Yalnız, saçmalamak ve tadını kaçırmak da istemiyorum. O yüzden yakında final olacak.
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomanceCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.