137.Bölüm 🌙

1.3K 110 52
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Bölüm smut içermektedir!

"Ah yavaş ol!" diye inledi Tuğra. Tuna, Tuğra'ya cezanı keseceğim dedikten sonra, ikili kendini yatakta bulmuştu ve Tuna, Tuğra'ya ceza kesiyordu.

"Sana ceza keseceğimi söylemiştim." dedi Tuna nefes nefese. Tuğra, üstündeki sevgilisine baktı. Çok seksi görünüyordu.

"Haşin halini s-sevdim." dedi sırıtarak. Tuna da sırıttı ve cevapladı.

"Bu daha bir şey değil." deyip Tuğra'nın içinden çıktı ve yataktan indi. Elini Tuğra'ya uzattı. "Hadi sen de gel." dedi. Tuğra, sevgilisinin elini tutup, yanına gelince, Tuna ani bir hareketle duvara dayadı sevgilisini. Arkası kendine dönüktü. Tuna, Tuğra'nın içine girdi yine. Kulağına Tuğra'nın inlemesi dolunca zevk dolu bir inleme bıraktı odaya Tuna.

"Tuna..." diye inledi Tuğra yine. Tuna, sevgilisinin omuzuna ve sırtına öpücükler bırakmakla meşguldü.

"Beni baştan çıkarıyorsun." diye sevgilisinin kulağına fısıldadı Tuna. Tuğra, sol omuzunun üstünden sevgilisine baktı. Tuğra'nın elleri duvara dayalıydı ve Tuna, ellerini sevgilisinin ellerine kenetlemişti.

"Çok müsaitsin baştan çık- aaah tam orası işte!" diye inleme bıraktı odaya. Tuna, Tuğra'nın inlemesiyle iyice azarken, sona geldiğini hissediyordu. Tuğra, elini kendi sertliğine attı. Kötü durumdaydı ve ilgilenmesi gerekiyordu. Tuna da elini Tuğra'nın sertliğine attı.

"Bana bırak güzelim." diye fısıldadı Tuğra'nın kulağına doğru ve boynunu öptü. Tuğra, elini çekip, diğer eli gibi duvara dayadı. İlk kez ayakta sevişiyorlardı ve hoşuna gitmişti.

Tuna bir süre daha hem git gel yapıp, hemde Tuğra'yı çekerken artık geleceğini hissetti. Daha sert vuruşlar yapmaya başladı. Ikilinin inleme sesleri dolduruyordu odayı.

"Ge-geliyorum." dedi Tuna ve anında geldi. Tuğra'da, Tuna'nın eline geldi. İki sevgili hâlâ aynı şekilde duruyorlardı. Tuna, sevgilisinin sırtına ve omuzuna öpücükler konduruyordu. Yavaşça, Tuğra'nın içinden çıktı ve yatağa bıraktı bedenini. Tuğra, kâğıt havluyla sildi sevgilisinin elini. Daha sonra o da yanına bıraktı kendini.

"Çok güzeldi." diye mırıldandı Tuna ve dirseğinin üstünde doğrularak sevgilisine baktı. Tuğra'da gözlerini Tunaya dikti.

"Bence de çok güzeldi. Aynı şekilde seninle deneyelim bir dahakine." dedi. Tuna yandan bir şekilde sırıtıp dudaklarına eğildi sevgilisinin.

"Hay hay güzelim." dedi ve uzunca bir öpücük bahşetti sevgilisine ve üstüne çıktı. Dudaklarından ayrılıp, Tuğra'nın saçlarını geriye doğru atarak yüzüne baktı.

"İstersen şimdi deneyebiliriz."

Ay bunlar benden habersiz neler yapıyorlar öyle 🤭

Eğer toparlayabilirsem 150. bölümde final yapmayı düşünüyorum. Tam kesin değil çünkü yaklaşık 100 bölüm önce final yapacağım demişim ve geldiğimiz bölüm sayısı 137 oldu shsjsksks

Neyse yorumlarınızı bekliyorum

Sizleri seviyorum 💙

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin