İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Meriç
Eve geldiğimde, halamlar bizdeydi. Aslında işime gelmişti. Onları görür görmez kafamın üstünde bir ampül yandı. Komşu kızları yerine kuzenlerimle konuşsam ne olurdu? Hem daha iyi olacaktı. Eve girer girmez odama çekildim ve üstümü değiştirdim. Daha sonra planımı hayata geçirmek için salona gittim."Hala, hoşgeldiniz." dedim ve halamın elini öpüp, kuzenlerle de selamlaştık. Annem de geldiğimi yeni görmüştü çünkü anahtarla girmiştim eve.
"Oğlum ne zaman geldin sen, hiç duymadık?" dedi.
"Şimdi geldim annem." deyip annemin yanına oturdum. Halam bana bakıyordu. Kuzenlerim telefona gömülmüşlerdi. Halam, sonunda konuşmaya karar vermişti sanırım.
"Ay Meriç oğlum maşallah kocaman olmuşsun halacım. Çok da yakışıklı olmuşsun. Kızlar bırakmıyordur peşini." dedi. Sadece gülümseyerek karşılık verebildim.
Bir süre sonra muhabbet sıkmaya başladı çünkü halamın komşusunun görümcesi kocaya kaçmış. Onun dedikodusunu yapıyorlardı. Sessizce ayaklanıp odama geçtim. Kızlarla konuşmanın yollarını arıyordum. Nasıl bir ortam yaratabilirim düşünüyordum ki o sırada, kapıma vuruldu hafifçe. Kapının ardındaki kişiye cevap verdim ve yine yavaş bir şekilde açıldı kapı. Gelenler kız kuzenlerim Gaye ve Elifdi. Elif içeri girmeden önce konuştu.
"Meriç gelebilir miyiz? İçeride dönen muhabbet ilgimizi çekmiyor da..." dedi ve gülümseyerek içeri davet ettim. Aradığım fırsat ayağıma gelmişti. Diğer kuzenler telefona gömüldükleri için ortada dönen muhabbeti bile farketmemişlerdi muhtemelen.
Ben yatağımda otururken, kızlarda yeşil ve mavi puflara oturmuşlardı bile. Havadan sudan konuşurken muhabbet döndü dolaştı bana geldi.
"Ee Meriç..." dedi Gaye. "Aşk hayatın ne durumda?" diye devam etti. İşte istediğim kısıma gelmiştik. Herşey kendiliğinden gelişiyordu. Pek bir şey yapmama gerek bile kalmamıştı.
"Aslında iyi sayılır. Yani şu aralar karışık biraz." dedim. Tabiki de nedenini soracaklarını biliyordum.
"Aa neden ki?" diye sordu Elif. İkisi de ilgiyle dinliyordu beni.
"Arkadaşlar gay olduğumu düşünüyorlar." dedim. Gay ve Elif garip garip bakmaya başladılar.
"E öyle değil misin zaten?" dedi Gaye. Evet, onlar gay olduğumu biliyordu.
"Ya öyleyim de. Onların bilmesine gerek yok. Okulu kazasız belasız bitirmek istiyorum. Zaten şurada iki ay kalmış." dedim. Başlarıyla onayladılar beni.
"Sorun ne peki? Yani neden böyle düşünüyorlar?" diye sordu Elif. Asıl konuya gelmiştik ve nasıl anlatacaktım bilmiyorum. Doğaçlama olacaktı yine.
"Kankam Tuğra'yla yakın olduğumuz için onunla sevgili olduğumuzu sanıyorlar." dedim ve bakışlarını farkedince hızla devam ettim, ellerimi sallayarak. "Hayır hayır! O benim sevgilim değil. Benim zaten sevgilim var. Tuğra sadece arkadaşım. Zaten öyle bi durum olsa söylerim size. Yani sonuçta gay olduğumu bile biliyorsunuz. Bunu da saklayacak değilim. Biz sadece bu durumdan nasıl kurtulacağız bilmiyoruz? Yani aslında bir fikrimiz var ama onun için sizin de yardımınıza ihtiyacımız var kızlar." dedim, ikisinde gözlerimi gezdirerek.
"Biz ne yapabiliriz ki?" diye sordu Gaye. Sonradan uygulayacağımız plânı anlatmaya başladım.
"Şimdi bizim sınıftakiler sizi tanımıyor. Bizim sevgilimiz gibi rol yapacaksınız. Akşam okul çıkışında bizi ziyarete gelin ve biraz yakın olalım. Bizim sınıftakiler görsün ve kız sevgilimiz olduğunu düşünüp bu saçma düşünceden vazgeçsinler." dedim ve devam ettim. "Ama hemen değil. Yani yarını atlatmalıyız. Ben arkadaşa, Tuğra'yla aramda bir şey olmadığını anlattım ama inandı mı bilmiyorum? Yarın göreceğiz. Eğer inanmadılarsa, size mesaj atarım bizim okula gelirsiniz çıkışta. Olur mu?" dedim. Birkaç dakika sonra birbilerine baktılar. Gaye, Elif'in kulağına bir şey fısıldadı ve daha sonra bana cevap verdi Elif.
"Tamam, olur. Ama tek bir şartla." dedi. Kaşlarımı hafiften çatıp sordum.
"Neymiş o?" dedim. Gaye gülümsedi ve cevap verdi.
"Bizi sevgilinle tanıştıracaksın."
Obaaaa... Ortalık karıştı iyice 🤭
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomanceCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.