32.Bölüm 🌙

3.9K 266 99
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

İki genç aşık, yine her zamanki yerlerine gelmiş, arabanın içinde oturuyorlardı. Iki günlük ayrılık ikisine de çok zor gelmişti ve zaten çok fazla dayanamamışlardı. Meriç, başını Erdem'in omuzuna dayamıştı. Erdem'de Meriç'in siyah saçlarını okşuyordu. Sessizlik hakimdi arabada. Sadece nefes sesleri vardı. Onun dışında ses yoktu. Tabi kalplerinin gümbürtüsü vardı birde. Erdem sessizliği bozdu sonunda.

"Seni yanımdayken bile özlemem hiç normal değil." dedi mırıltı gibi çıkan sesiyle. Meriç duyduğu cümleye gülümsedi ve başını kaldırmadan konuştu o da.

"Peki yanımdayken bile seni düşünmem normal mi?" diye mırıldandı o da. Tabi Erdem bunu duymuştu. O da aynı gülümsemeden bahşetti sevgilisine.

"Biz aşırı aşk yüklemesinden error veriyoruz galiba." dedi Erdem. Yüzündeki gülümseme silinmeden cevap verdi Meriç.

"O zaman bu hayatımdaki en güzel hata olur." dedi Meriç. Erdem bu duyduğuyla yüzünde daha derin bir gülümseme oluştu ve derin bir nefes aldı. Omuzunda yatan çocuk kalp atışlarını değiştiriyordu her seferinde. Ama bundan hiç şikayetçi değildi. Aksine mutlu bile oluyordu. Çocuk onu çok seviyordu. Erdem de onu çok seviyordu. Meriç kafasını kaldırıp sevdiği yüze baktı ve neredeyse Erdem'in kalbinin durmasına neden olacak cümleyi kurdu.

"Sil ağzının kenarını. Yine gülüşünden cennet akıyor."

Awww Meriç oğluşum ne yapıyorsun 😍😍

Herhalde kendi yazdığı bölümde feels geçiren bi ben varımdır.

Çok kısa ama dayanamadım, uzatmak da istemedim çünkü böyle çok güzel oldu.

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 💜

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin