İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Spor salonundaki o günden sonra Tuna ve Tuğra için, başka bir dönem başlamıştı. Birbirlerine karşı hissettikleri ve asla durduramadıkları duyguları itiraf etmiş, bir yolculuğa adım atmışlardı. Zordu, zor da olacaktı ama sevgilerinin, herşeyin üstesinden geleceğini düşünüyorlardı. Mesela okul kapalıydı ama bu ikili spor salonunun terasında buluşmuştu. Bir çift sevgili olarak.
"Bu çok zamansız oldu. Yani böyle liseli aşıklar gibi gizli saklı buluşuyoruz." dedi Tuna yerdeki kartonun üstünde otururken. Tuğra da, Tuna'nın bacaklarının arasındaki boşlukta oturuyordu. Sırtını Tuna'nın göğsüne dayamıştı. Tuna'nın ona sardığı elleriyle oynuyordu. Tuğra, Tuna'nın dediğine gülerek cevap verdi.
"Ben liseli bir aşık oluyorum aslında. Gerisi senin sorunun." dedi. Tuna da gülümsedi bu cevap karşısında. Sevgilisi hazır cevaptı ve bu çocukla nasıl baş edecekti bilmiyordu.
"Sen bana aşıksın yani?" dedi Tuna sorgular bir tonda. Bunu duymak hoşuna gidiyordu. Içi sıcacık oluyordu.
"Hı hımm." dedi Tuğra kısaca. Tuna'nın duymak ne kadar hoşuma gitse de, Tuğra dillendirmeye utanıyordu.
"Hı hımm ne ya?" dedi Tuna çocuk gibi mızmızlanarak. Tuğra başını Tuna'ya çevirip çenesine öpücük kondurdu.
"Seni özgürce, istediğim zaman öpebilmek çok güzel. Bence bu bile sana aşık olduğumu açıklar. Bazen duymak yerine davranışları ele verir insanı." dedi Tuğra. Tuna'nın hızla atan kalbini hissedebiliyordu ve bu çok güzel hissettiriyordu. Tuna da istediğini duymuş olmanın mutluluğuyla gülümsedi.
"Mesela sen şimdi benim davranışlarımdan anlıyor musun ki?" dedi Tuna. "Yani ben sana seni sevdiğimi söylemesem nasıl emin olacaksın seni sevdiğimden?" diye devam etti. Tuğra gülümsedi ve sevgilisinin elleriyle oynamaya devam ederken cevap verdi.
"Bakışlarından anlayacağım. Ki zaten bakışlarından emin olmasam o gün yaşanmazdı." dedi ve sırtını sevdiğinin göğsünden ayırıp yüzünü ona doğru döndü. "Mesela bir de kalbin çok hızlı atıyor Tuna. Aynı benim kalbim gibi. Bu bile aşkına inanmama bir neden aslında." dedi öylece Tuna'ya bakarken.
Tuna ise nefesini tutmuş bir şekilde dinliyordu sevdiğini. Tuğra'nın bakışlarına dikkat ettiğinde gerçekten de kendisine farklı baktığını düşündü. Ellerini Tuğra'nın yüzüne çıkardı. Yanaklarını kavradı Tuğra'nın şaşkın bakışları arasında.
"Benden başkasına böyle bakarsan eğer..." dediği sırada sözü Tuğra'nın dudaklarıyla yarıda kesildi. Tuğra derin bir öpücük bırakıp cevap verdi.
"Böyle bir şey mümkün mü sence?" dedi dudakları Tuna'nın dudaklarının üstündeyken. Tuna başını sağa sola salladı olumsuz bir şekilde. Daha sonra tekrar yavaşça birleşti dudakları iki aşığın.
Yeni bölüme buyrun 🤗
Yorumlarınızı bekliyorum ve yorum okumak hoşuma gidiyor 😍😍
Sizleri seviyorum 💙
00:29
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomansaCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.