FİNAL 🌙

2.3K 123 141
                                    

Bu bölümü bosareXXia ya ithaf ediyorum. Desteklerin için teşekkürler güzelim 💙

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Meriç
Yine muhteşem dörtlü grup olarak, Erdem'in evinde toplanmıştık. Buğra abiyle Alper eksikti sadece. Onları da çağırmıştık. Gelmek üzerelerdi. Şu tatil işini konuşacağımız için, bir arada konuşup kararlaştırmamız gerekiyordu.

Yaklaşık yarım saat içinde, Alper ve Buğra abi de gelince, altı kişi, tam takım toplanmıştık. Bu grubu seviyordum. Çaylar, kolalar içiliyor, çerezler yeniyor ve ortada her konudan sohbet dönüyordu. Bir süre sonra Tuğra, tatil fikrinin babası olarak söze girdi.

"Beyler bir şey söyleyeceğim." dediğinde, herkes ona odaklandı. Ne diyeceğini biliyordum ama ben de odaklandım. "Şimdi malumunuz okullar kapandı. Çok çalıştık, çok yorulduk. Sınav, stres vesaire derken biraz da yıprandık." dedi. Önündeki soğuk koladan bir yudum aldı. "Yani diyorum ki bir tatili hakettik. Bu tatile hep birlikte gidelim diyorum. Bir karavan kiralayalım. Doluşalım. Tutalım bir ev, akdenizde veya egede. Kalalım iki üç hafta." dedi.

"Bence süper olur. Aileme söylemem lazım. Arkadaşlarla deyince izin verirler. Ayrıca ev tutmaya hiç gerek yok. Fethiye'de bizim yazlığımız var. Oraya gideriz. Tabii size de uyarsa." dedi Alper. Buğra abi, elini Alper'in omuzuna doladı ve cevap verdi.

"Benim söylememe bile gerek yok. Sevgilim varsa ben de varım." dedi gülümseyerek. Alper o cümleden sonra öyle bir baktı ki Buğra abiye, gerçekten aşık olduğunu görebiliyordum.

"Bak bu daha iyi oldu. Hem eve vereceğimiz para cebimizde kalır. Daha başka şeylere harcayabiliriz." dedi Tuğra. Muğla'ya gitme meselesini hepimiz onayladıktan sonra Erdem bana döndü.

"Sen ne dersin bebeğim?" dedi saçlarımı geriye atarken.

"Bence de olur. Eğleniriz." dedim. Erdem, ikimiz adına cevap verdi bu kez.

"Biz de geliyoruz." deyince, Tuğra'nın gülümsemesi daha da büyüdü. Sonra yanında oturan sevgilisine baktı. Tuna hoca, hemen gülümsedi sevdiğine.

"Sen geliyor musun aslan parçası?" diye sordu Tuğra gülerek. Tuna hoca, kıkırdayıp dudağını ısırdı.

"Beyim nereye ben oraya." dedi. Tuğra'nın gözlerinin parladığına yemin edebilirim.

"Bir daha bana kılıbık dersen bunu hatırlatacağım sana." dedi Erdem. Evet, zamanında az kavga etmemişlerdi bu mesele yüzünden.

"Kılıbık değil aşık bir adamım sadece." cevap verdi Tuna hoca, Tuğra'yı kolunun altına alırken.

"Vaaay enişteye de bak sen. Ağzı iyi laf yapıyor." diye sırıttı Buğra abi.

"Bence yavşak bir adamsın." diye cevap verdi Erdem. Ben kıkırdayarak gülerken, Tuğra da dudaklarını ısırıyordu. Alper alttan alttan gülüyordu.

"Az önce sevgilisine danışıp okey veren bendim sanki." dedi Tuna hoca burnunu kıvırarak.

"Biz ilişkimizde hep birbirimize danışırız. Değil mi yavrum?" dedi Erdem bana. Her zaman yavrum demediği için, kalbim bir tekledi bu kelimeyle. Heyecandan ne diyeceğimi bilemeyip, başımla onayladım sadece.

Ben sevgilimin göğsüne sokulurken, Tuna hocayla Erdem, bir yandan atışıyor, bir yandan da çerez savaşı yapıyordu. Bu ortam, çok güzeldi. Umarım hep böyle güzel kalırdık.

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin