İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Meriç
Gelenler Erdem'in anne ve babasıymış. Öğrendiğim anda kalbim ağzımda atıyordu sanki. Panik yapmıştım. Neden bilmiyorum? Erdem, onları salona yönlendirdi. Ben mutfakta volta atıyordum. Birkaç dakika sonra Erdem geldi. Hemen yanına yürüdüm."Erdem, ben gideceğim." dedim kısık sesle. Duymalarını istemiyordum. Erdem de benim gibi kısık sesle konuşmaya başladı.
"Nereye gideceksin bu saatte? Farkında mısın saat sekiz oldu?" dedi. Artık kız veya erkek farketmiyordu. Dışarısı herkes için tehlikelerle doluydu ve kötü insanlarla.
"Erdem burda kalamam. Annen ve baban içeride. Onlara ne diyeceksin delirdin mi?" dedim. Dudaklarını birbirine bastırdı birkaç saniye ve sonra konuştu.
"Dışarısı tehlikeli. Illa ki gideceğim diyorsan ben götüreceğim." dedi bu kez. Bunu kabul etmeyecektim tabiki de. Zaten hastaydı.
"Hayır hayır! Olmaz. Sen hastasın. Dışarı çıkmana müsade edemem hasta hasta." dedim. Kararlı bir ifadeyle bakıp cevap verdi.
"O zaman anneni ara ve Tuğra da kalacağını söyle. Tuğra'ya da haber ver bozmasın." dedi ve içeriye göz attı kısaca, kapı kenarından. "Ben şimdi içeriye gidiyorum. Sen de gel. Tanıştıracağım seni annemlerle." dedi ve kaynayan ıhlamurun altını söndürüp içeri gitti. Ben de annemi aramak için mutfağın balkonuna çıktım.
Erdem
Annemle babam gelmiş, tam bir şok etkisi yaratmıştı bu Meriç ve bende. Ben arada bir gidiyordum ama onlar fazla gelmezlerdi. Yani en azından haber verirlerdi. Şu an da annemle babam koltukta oturuyordu ve ben de çaprazdaki büyük koltukta oturuyordum. Ölüm sessizliği vardı salonda. Meriç, annesini arayacaktı. Ben de bu sessizliğe daha fazla dayanamayarak konuştum."Anne hayırdır? Neden geldiniz birden?" diye sordum. Annem bana baktı ve cevap verdi.
"Sen niye ayakta geziyorsun? Hastasın sen." dedi ve yerinden kalkıp yanıma geldi. Elinin tersini alnıma dayayıp ateşimi ölçtü. "Ateşin yokmuş iyi bari." dedi ve devam etti. "Senle konuştuktan sonra içim rahat etmedi. Tek başınasın sonuçta. Bakacak biri de yok. Bu yüzden geldik." dedi. Oradan babam konuştu bu kez.
"Anneyle babaya neden geldin diye sorulur mu eşek sıpası? Izin mi alacağız bir de?" diye söylendi.
"Yok baba ondan demedim. Haber verseydiniz hazırlık yapardım. Ondan dedim." diye cevapladım. Bu kez cevap veren taraf annem oldu.
"Eğer haber verseydik bize kapıyı açan çocuğu göremezdik. Kim o söyle bakayım? Sevgilin mi yoksa?" diye sordu annem. Yüzüne bakakaldım öyle. Ifadesini çözemiyordum. Babama kaydı gözüm anlık olarak. O da merakla bakıyordu. Ne diyecektim? Öğrencim desem, 'Öğrencinin, senin evinde ne işi var?' diyecekler. Sevgilim desem ne diyecekler onu bilmiyorum işte? Sanırım her şeyi anlatacaktım...
Erdem köşeye sıkıştı 😄
Kısa ama geçiş bölümü gibi gibi 🤗
Yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Sizleri seviyorum 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomanceCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.