İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Meriç
"Günaydın kızlaaar. Hadi kalkın bakalım." diyen ses Erdem'e aitti. Evet. Ne zaman Erdem de kalsak, bu şekilde uyandırıyordu Tuğra ve Tuna hocayı. Bu kez tek fark, elinde cezve ve kaşık yoktu. Zor engellemiştim."Lan Erdem! Bir daha sen de kalırsam üç olsun lan!" diye sinirle söyleniyordu Tuna hoca.
"Kaç üç olsun Tuna bey? Hadi kalkın bakalım. Güzel bir haftasonu kahvaltısı edelim." dedi Erdem ve ellerini Tuğra'nın kulağının dibinde çırptı. "Hadi." dedi ve mutfağa ilerledi. Beni de kolunun altına almadan önce son gördüğüm Tuğra'nın, kulağını tutarak kalktığıydı.
Mutfakta yerimizi almıştık ve birkaç dakika sonra Tuğra ve Tuna hoca geldi mutfağa. Hâlâ söyleniyordu Tuna hoca.
"Utanmasan bando ve mızıka takımıyla uyandıracaksın." deyince, Erdem yandan yandan sırıtıyordu. Çayları doldurup yerine, yani yanıma oturdu ve kahvaltı ettik keyifli bir şekilde.
Kahvaltı sonrası, ne yapsak diye konuşuyorduk. Evde takılıyorduk, istediğimiz herşeyi yapabilirdik. Zaten dışarıda rahat olmadığımız için evde takılıyorduk hep. Şahsen ben şikâyetçi değildim. Hep birlikteyken çok eğleniyorduk. Duruma bakılırsa, herkes halinden memnundu.
En sonunda, film izlemeye karar verdik ve ortamı hazırladık. Güzel bir film açtık. Filmi izlerken, gözüm bir ara Erdem'e takıldı. Ne kadar güzel ve iyi bir adama aşık olmuştum. Her zerresine aşıktım bu güzel adamın. Farkında olmadan daha bir sokuldum göğsüne. Bedenimi sardı o da.
"Ne oldu güzelim? Üşüdün mü?" diye sordu battaniyeyi üstüme örterken. Kalp atışını duyabiliyordum. Başım tam sol göğsünün oradaydı.
"Üşümedim. Senin sıcaklığın yetiyor bana." diye mırıldandım. Gülümsediğini biliyordum. Saçlarımın arasına öpücük bıraktı birkaç tane.
"Seni çok seviyorum sevgilim." diye fısıldadı. Ben de gülümsedim.
"Seni çok seviyorum bitanem." dedim ve sevgilimin göğsünde yatarak filmi izlemeye devam ettim.
Okullar kapanınca, ilk işim aileme ilişkimizi açıklamak olacaktı. Artık bu güzel adamı evimde, odamda görmek istiyordum...
Bu yazar artık yazamıyor. Sanırım yakın bir zamanda final yapacağım...
Yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
Roman d'amourCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.