148.Bölüm 🌙

1.5K 120 77
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Bölüm smut içermektedir!!!

Erdem
Meriç, kutunun içinde duranları görünce gözleri şaşkınlıkla büyüdü ve bana baktı. Ben de şirin bir şekilde gülümsedim.

"Bu... Bunlar ne demek oluyor?" dedi. Kutunun içinden, kedi kulaklı tacı alıp iki kenarından tutarak salladı. "Bu ne Erdem?" diye sordu. Daha sonra tekrar kutuya baktığında, tüylü şeyi görüp onu da aldı. "Yuh amına koyayım bunlar ne?" dedi şaşkın bir şekilde.

"Şimdi bebeğim bunlar..." derken sözümü kesti.

"Görüyorum bunların ne olduğunu. Ama ne yapmayı düşünüyorsun bunlarla? Düşündüğüm şey mi yoksa?!" dedi. Bir süre sonra bakışlarımdan anlamış olacak ki şaşkın bir şekilde baktı bana. "Yok artık hayatta olmaz." dedi. Hemen kabul edeceğini düşünmüyordum zaten. Dudaklarımı büzdüm.

"Ama bebeğim ilk kez böyle bir şey istiyorum çok mu?" dedim sitem ederek. Elindeki tacı uçlarından tutarak salladı.

"Kedi mi olacağım ben?" dedi ve diğer taçı da gördü. "Bu ne bu?" dedi ve eline aldı. "Bu da köpek kulağı mı? Kedi ve köpek fantazisi mi yapmak istiyorsun?" diye sordu.

"Bebeğim ben seni kedi olarak görüyorum. Ne zaman bir kedi görsem aklıma sen geliyorsun. Şimdi bunu yapmayalım mı yani? Kedicik ve köpekcik olalım. Lütfen tak bunu sana çok yakışır." dedim. Önce elimdeki taca baktı, sonra bana baktı. Dayanamazdı bana. Sadece naz yapıyordu.

"Tamam takacağım." dedi ve kuyruğu eline alıp salladı. "Ama bunu takmam." dedi. Kuyruk, kemerliydi. Bele takılıyordu kemer gibi.

"Ama ama onu takmazsan olmaz ki. Kuyruksuz kedi olur mu hiç?" dedim gözlerimi büyüterek.

"Senin kuyruğun nerede?" diye sordu. Kutunun içindeki diğer tüylü kuyruğu aldım.

"Burada. Ben de takacağım. Hatta takıyorum." dedim ve eşofmanımı çıkardım. Önce kuyruğu sonra da tacı takıp yatağa oturdum ve kuyruğu yanıma koydum. Ona baktığımda o da aynı şekilde kuyruğu takmıştı. Bakışlarını bana çevirince, bir değişik baktığını farkettim. Elindeki tacı alıp, özenli bir şekilde taktım başına. İşte şimdi tam bir kedi olmuştu.

Bir süre derin derin baktıktan sonra, kutuyu eliyle, yataktan aşağı itti hâlâ bana bakarken. Dizlerinin üstünde duruyordu. Bende oturur vaziyette ona bakıyordum. Elini yüzüme çıkardı ve yanağımı okşamaya başladı. Bakışları resmen içime içime işliyordu.

"Çok güzelsin." diye fısıldadı yüzüme doğru. Sessizce iç çektim. Bakışları o kadar yoğundu ki, neler düşündüğünü tahmin edebiliyordum.

"Güzel olan sensin sevgilim." deyip dudaklarına yaklaştım ve dudaklarını, dudaklarımla örttüm.

!!!Smut Uyarısı!!!

Alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. Bu hareketimle, Meriç'in dudakları arasından, tatlı bir inleme döküldü. Başındaki tacın önünden çıkan saçlarıyla, mükemmel görünüyordu.

Üstündeki siyah gömleğin düğmelerini çözerken, dudaklarıyla bağlantımı koparmamıştım. Bütün düğmeleri zor da olsa çözdükten sonra gömleği kollarından sıyırdım. Üstünde sadece atleti kalmıştı. Beyaz atlet, teninde çok güzel duruyordu.

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin