53.Bölüm 🌙

2.7K 187 83
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Tuna
Kapıya giderken bacaklarım titriyordu heyecandan. Bu, Tuğra'nın evime ikinci gelişi olacaktı ve ne olacağı belliydi. İleriye gidemezdim elbette ama onun o kiraz dudakları benim vazgecilmezlerim arasında ilk beşte yer alıyordu. Kapıyı araladım yavaşça. Tuğra, soğuktan yanakları ve burnunun ucu kızarmış bir şekilde karşımdaydı. Montunun kenarından tutup içeri çektim ve hemen dudaklarımız birleşti. Kapıyı kapattım ve nasıl olduğunu bile anlamadan sırtım kapıyla buluştu.

Tuğra dudaklarımı istila etmişti. Öyle bir öpüyordu ki, çölde su bulmuş gibiydi. Alt dudağımı dudakları arasına alıp emerken, dudaklarımdan bir inleme kaçtı. Ben de onun üst dudağıyla ilgileniyordum. Ondan da bir inleme kazandım. Dakikalarca hasret giderdik kapının önünde. Hâlâ dudaklarımı öperken montunu çıkardı ve montu yeri boyladı. Kollarını belime doladı ve o şekilde öpmeye devam ettik birbirimizi. Kesinlikle doyamıyorduk. Daha fazlasını istiyordum ama henüz erkendi. Tuğra'yı incitmek istemiyordum. Nefes alma ihtiyacıyla zorla da olsa dudaklarımızı ayırdı. Alnını alnıma dayadı ve nefes nefese konuşmaya başladı.

"Çok özlemişim. Sana asla doyamıyorum." dedi ve sert bir öpücük bıraktı dudaklarıma.

"Tuğra..." dedim ben de nefes nefese.

"Hm?" dedi sadece. Alnımı çektim alnından ve yüzüne baktım. Görsün istiyordum. Bana ne yaptığını görsün.

"Görüyor musun? Bana ne yaptığının farkında mısın?" dedim. Gülümseyerek baktı yüzüme. Eli yanağıma çıktı ve baş parmağıyla elmacık kemiğimi okşarken cevap verdi.

"Görüyorum sevgilim. Hiç şüphem olmadı hep görüyordum zaten." dedi. Ben de gülümsedim ve elimi yüzüne çıkarıp yanağını okşamaya başladım ben de.

"Sana yemin ediyorum hep göreceksin." dedim ve dudağının kenarından öptüm yumuşak bir şekilde. "Hadi içeri geç. Üşümüşsün." dedim.

"Az önce alev alevdim, ısındım merak etme." dedi sırıtarak. Bu çocuk niye böyle arsız olmuştu birden?

"Arsız kedi." dedim sahte bir kızgınlıkla.

"Arsız kedin göğsünde dinlenmek istiyor. Izin var mı?" dedi başını göğsüme sürterek. Şimdi tam bir kedi olmuştu.

"Var tabii. Hadi bakalım. Madem benim kedim ilgi istiyor, yapacak bir şey yok." dedim gülerek.

Salondaki geniş koltuğa uzandım. O da başını göğsüme koyup uzandı yanıma. Kollarını belime doladı.

"Kalbin çok hızlı atıyor." diye mırıldandı. "Aynı benim kalbim gibi." dedi.

"Sayende böyle sevgilim." dedim saçlarına öpücük bıraktım biraz eğilerek. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

"Sevgilinim değil mi?" dedi gözlerime bakarak. O kadar masum sormuştu ki...

"Tabii ki. Hem sevgilimsin hem de herşeyim." dedim gülümseyerek. Başını tekrar göğsüme koydu.

"Sen de benim herşeyimsin." diye mırıldandı ve gözlerini kapattı. Sanırım uyuyacaktı. Bende kollarımı ona sarıp uyku moduna girdim. En güzel ve huzurlu uykumu uyuyacaktım sanırım...

Nasıl buldunuz bakalım yeni bölümü?

Bu arada görünür de hâlâ final yok ve kitap nereye kadar gidecek hiç bilmiyorum 🤷‍♀️

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 💙

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin