106.Bölüm 🌙

1.5K 138 49
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Meriç
Bu sabah, diğer günlere nazaran daha bir dinç uyanmıştım ve okula daha bir isteyerek gidiyordum. Evet, sebebi Erdem ve günden güne büyüyen aşkım. Ama bu aralar aklımda başka planlar vardı. Bu planları hayata geçirebilmek için de, biricik kankam Tuğra'ya ihtiyacım vardı. Bu düşüncelerle okula doğru yürürken, omuzuma atılan kolla irkildim. Ne zaman aklımdan Tuğra geçse dibimde bitiyordu.

"Doğru söyle çip mi taktın lan bana? Ne zaman aklımdan geçsen dibimde bitiyorsun." dedim. Sağıma doğru baktığımda sırıtıyordu. Yüzü de kızarmıştı. Durup ona baktım. "Niye kızardın sabah sabah? Tuna hocayla mı konuştun, ondan mı?" dedim. Başını sağa sola salladı.

"Yok ondan değil. Abimden kaçtım. Tutturuyor seni okula ben götüreceğim diye. Ben de evden gizli gizli çıktım. Buraya kadar da koştum." dedi. Kısa bir kahkaha attım.

"Yemin ederim hayatımda bir tane normal insan yok." dedim ve yürümeye devam ettim. Tuğra da yanımda yürümeye başladı.

"Öyle deme lan. Abim bir acayip oldu." dedi saçlarını karıştırarak. Kaşlarım çatıldı istemsizce.

"Nasıl acayip?" diye sordum. Yanaklarını şişirdi sıkıntıyla.

"Yani ne bileyim? Dedim ya işte kaçtım diye. Ciddi ciddi taktı bu meseleye. Okula ben bırakacağım diyor da başka bir şey demiyor." dedi. Aklıma gelen şey dilimin ucunda çıkmak için bekliyordu. Ben de azad ettim.

"Lan bana bak!" dedim ve etrafa kısaca bir bakış atıp yaklaştım. Sesimin tonunu da düşürerek konuştum. "Abin Alper'den hoşlanıyor olabilir mi?" dedim. Yüzünde, gülmekle gülmemek arası bir ifade belirdi.

"Daha bir kere görmeyle mi?" dedi ve başını sağa sola salladı. "Sanmıyorum." dedi. Tam cevap verecekken Alper geldi yanımıza. Onu görünce, okulun önüne geldiğimizi fark ettim.

"Selam." dedi elini kaldırarak. Biz de aynı şekilde karşılık verdik.

"Selam." dedim gülümseyerek. Tuğra da bi gülümseme takındı ve cevap verdi.

"Selam Alper. Naber?" dedi sırıtarak. Alper önce bana baktı, sonra Tuğra'ya bakıp cevap verdi.

"İyi, senden?" dediği sırada okulun önünde araba durdu. Evet, Buğra abiydi. Hepimiz oraya doğru baktık. Buğra abi geldi ve elini Tuğra'nın omuzuna koyup sıktı.

"Sana bekle dedim değil mi canım kardeşim?" dedi kinayeli bir şekilde. Tuğra suratını buruşturdu. Sanırım Buğra abi biraz fazla sıkıyordu omuzunu.

"Abi sen bu aralar benim omuzumla çok haşır neşirsin. Bi sal. Kopardın." dedi omuzunu ovarak. Buğra abi cevap vermeden, Alper'e baktı. Elini cebine attı ve bir bileklik çıkardı.

"Bu senin galiba. Arabada düşürmüşsün." dediğinde biz şokla Alper'e baktık. Alper ise Buğra abiye bakakalmıştı. Bu ikilinin arasında ne vardı bilmiyordum ama bir şeyler olduğu kesindi.

Yakalandınız 😄

Yorumlarınızı bekliyorum 🤗

Sizleri seviyorum 💙

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin