Umarım beğenirsiniz 🙏🏻
İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
"Mert 85 ve son olarak Meriç 90." dedi ve sınav kağıtlarını masanın üstüne bıraktı Erdem. Daha sonra devam etti. "Eğer beklediği notu almadığını düşünen veya kağıdına bakmak isteyen varsa bakabilir. Ama eğer fazla verdiysem notu kırarım." dedi ve kimseden ses çıkmadı. Erdem memnuniyetle gülümserken yerinden kalktı ve öğrencilerin sıralarının arasında dolaşmaya başladı. Meriç'in arkası boştu oraya doğru ilerledi. O Meriç'e doğru ilerlerken, Meriç'in kalbi deli gibi atıyordu yine. Erdem tam Meriç'in yanında durdu ve konuşmaya başladı.
"Bugün ders işlemeyeceğim. Zaten müfredatın ilerisindeyiz. Sohbet edelim. Herkes hayalinden bahsetsin. Ama sırayla. Mesela en önden başlayalım." dedi ve Meriç'in arkasındaki sıraya yan bir şekilde oturdu. En öndeki kız hayalini anlatmıştı ve sıra yavaş yavaş Meriç'e geliyordu.
Sıra Meriç'e geldiğinde önce sınıfa baktı ve sonra sevgilisine bakarak cevap verdi.
"Hayalim yok. Zaten ben hayalimi yaşıyorum. Fazlasında gözüm yok." dedikten sonra sınıftan yükselen 'Ooo' tezahüratları ve alkış sesleri arasında oturdu yerine. Erdem'de aldığı cevabın memnuniyetiyle yerinden kalktı, masasına doğru ilerledi.
"Evet devam ediyoruz." dedi masasına yerleşmeden önce. Masanın üstüne kalçasını dayadıktan sonra öğrencilerini dinlemeye devam etti. Meriç'le kaçamak bakışlar arasında...
Yorucu okul günü bitmiş, Meriç ve Tuğra beraber okuldan çıkıyorlardı. Tuğra bir şeyler farketmiş ve Meriç'le konuşmak istiyordu.
"Meriç, sana bir şey diyeceğim ama yanlış anlama." dedi yürürlerken. Meriç yola bakarken başıyla onayladı Tuğra'yı.
"Yanlış anlaşılmayacak bir şeyse, yanlış anlamam." dedi. Tuğra tereddüt ediyordu ama yine de sormak istiyordu.
"Erdem hoca sana kafayı taktı demiştim ya geçen gün. Hatırlıyor musun?" diye sordu. Meriç gerilse de belli etmemeye çalıştı. Başıyla onayladı yine. "Sana çok farklı bakıyor. Sende ona. Aranızda bir şey mi var?" diye sordu. Doğrudan sormak en iyisiydi.
"Saçmalama. Aramızda ne olabilir? Delirdin heralde?" dedi Meriç. Kekelemediği için şanslıydı.
"Ne bileyim oğlum? Çok değişik bakıyorsunuz birbirinize." dedi ve gözü bir yere takıldı. "Ama doğru söylüyorsun. Aranızda bir şey yok. Erdem hocanın sevgilisi varmış." dedi. Meriç direkt olarak Tuğra'ya baktı. Onun baktığı yere doğru çevirdi bakışlarını ve Erdem'i bir kadınla dudak dudağa gördü.
Alın size kaos 🤷♀️
Yorumlarınızı bekliyorum 😍
Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomanceCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.