28.Bölüm 🌙

4K 282 134
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Erdem
Okul çıkışında eve gitmek için arabamın yanına gelmiştim ki hiç beklemediğim biri çıkmıştı karşıma. Eski sevgilim Nurcan. Görev yaptığım okulu da bulmuştu demek ki. Arabamı okulun dışındaki otoparka park ediyordum hep. O da tam arabama binmek üzereyken seslendi. Sesini duymamla döndüm hemen.

"Erdem." dedi. Her zamanki umursamaz ifadesiyle karşımda duruyordu. Beni aldatmıştı ve yine peşimi bırakmayan kendisiydi. Benim gözüm Meriç'ten başkasını görmezken, hâlâ daha medet umuyordu benden.

"Ne işin var senin burda?" dedim olduğum yerde dururken. Bana yaklaşarak konuştu.

"Seni görmek istedim. Seni unutamadım Erdem." dedi. Evet, beni aldatan kadın söylüyor bunları. Oynat bakalım.

"Nurcan, biz neden ayrıldık hatırlıyorsun değil mi? Sen beni..." derken sözümü kesti.

"Evet, biliyorum. Yaptığım hataydı. Lanet olsun ki geri alamıyorum zamanı. Boşluğa düşmüştüm ve böyle bir şey yaptım." dedi. Boş gözlerle dinliyordum.

"Anlat anlat. Sen seversin yalanı." dedim sinirle ve arabama binmek için hamle yapmamla nasıl olduğunu alamadığım bir şekilde dudaklarıma yapıştı. Okul dağılıyordu ve her an biri görebilirdi. En önemlisi de Meriç görebilir ve yanlış anlayabilirdi. Hissettiğim igrentiyle ittim onu birkaç saniye içinde. Dudaklarımı sildim hemen cebimden çıkardığım selpakla. "Ne yaptığını sanıyorsun delirdin mi sen?!" diye bağırdım. Iğrentiyle dudaklarımı siliyordum. O ise öylece bana bakıyordu boş boş. "Bir daha karşıma çıkma Nurcan. Benim sevgilim var ve onu çok seviyorum anladın mı? Git kiminle yattıysan onu öp, ona yalvar. Bana gelme!" dedim ve arabama binip hızla uzaklaştım oradan dakikalar içinde. Arabaya binince bile dudaklarımı siliyordum. "Lanet olsun!" dedim elimi direksiyona vurarak. "İğrençti." diyerek dudaklarımı sildim yol boyu.

Eve geldiğimde hemen duşa girdim. Duştan çıkınca Meriç'e mesaj attım. Bugün derste görmüştüm en son. Sonrasında hiç konuşamamıştık. Bir süre profil fotoğrafına baktım ve sonra mesaj yazdım. Görüldü atmıştı. Belirli aralıklarla mesaj yazıyordum ve görüldü atıyordu. Ne olduğunu bile anlamıyordum. Sürekli görüldü yiyordum. En son mesajında biraz yazım hatası vardı ama anlamıştım ne yazdığını. Meriç, asla yazım hatası yapmazdı. Bir şeyler oluyordu. Benden neden nefret etmeye başladı ki durduk yere? Aklıma gelen şeyle beynimden vurulmuşa döndüm. Bu... Bu olabilir miydi? Meriç, Nurcan'ın beni öptüğünü görmüş olabilir miydi? Son attığım mesajlar tek tik oldu. Iletilmedi. Telefonunu kapattığını anladım. Görmeyeceğini bildiğim halde yine mesaj atmaya devam ettim. Eninde sonunda görecekti.

22:35
Erdem: Meriç, sevgilim gördüğün hiçbirşey doğru değil.

Erdem: Yemin ederim yanlış anladın.
Iletilmedi

22:50
Erdem: Yarın, yarın konuşalım mutlaka.
Iletilmedi

23:00
Erdem: İyi geceler sevgilim.

Lütfen inan bana. Sana söylediğim hiçbirşey yalan değildi.

Seni çok seviyorum.
Iletilmedi

Birde Erdem'in gözünden bakın olaya.

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 💜

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin