ÖZEL BÖLÜM 1 🌙

1.2K 102 29
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

"İşte geldik." dedi Erdem karavandan inerken. Yola çıkalı iki gün olmuştu ve iki günde, geze geze Muğla'ya gelebilmişlerdi. Yola çıkarken karavanı Tuna kullanmış, Buğra'yla devam etmiş, Erdem'le son bulmuştu. Herkes, karavandan inmiş, karşılarındaki iki katlı yazlık villaya bakıyorlardı şaşkın bir şekilde.

"Yazlık dediğinde, müstakil bir ev diye düşünmüştüm. Kesinlikle bir villa değil." dedi Meriç şaşkın bir şekilde. Alper gülümseyip cevap verdi.

"Hadi girelim. Önce garajın kapısını açayım da karavanı oraya park edin hocam. Ne olur ne olmaz." dedi. Erdem karavana tekrar bindi. Diğerleri villanın bahçesine girdiler. Alper, elindeki sustalı anahtarın üstündeki düğmeye basıp garajı açtı. Erdem karavanı çekip garajdan çıktıktan sonra tekrar kapattı. İkisi de villaya girdiler diğerlerinden sonra.

Alper, salonda duran gençlere bakarak konuştu.

"Üst katta dört tane oda var. Burada da iki tane var. İki tane yatak odası üst katta. Isteyen burada kalsın, isteyen üst katta yatsın. Önce bakın odalara. Hangisini beğenirseniz orada yatarsınız." dedi. Gençler onaylayıp üst kata çıktılar ve odaları beğenince, üst katta yatma fikri daha cazip gelmişti.

Hepsi valizleri odalara aldıktan sonra, alt kata indiler. Erdem, yorgun sesiyle konuştu.

"Yalnız ben baya yoruldum direksiyon sallamaktan. Plaja gelemeyeceğim." deyip başını Meriç'in omuzuna bıraktı. Meriç, sevgilisinin saçlarının arasına bir öpücük bıraktı ve elini tuttu. Kolunu da omuzuna sarıp, yavaş yavaş okşamaya başladı sevgilisinin omuzunu.

"Bence bugün dinlenelim. Yarın gideriz plaja. Ben de yorgunum." dedi Tuna. O da başını sevgilisinin dizlerine bıraktı. Tuğranın eli otomatik olarak Tuna'nın saçlarına gitti. Alper ellerini çırparak konuştu.

"Tamam beyler. O zaman aldıklarımızı dolaba diziyorum ben." dedi ve gözleri, berjer koltuğa yayılmış olan sevgilisine kaydı. "Sevgilim. Bana yardım eder misin?" deyince, Buğra gözlerinin içi gülerek baktı Alper'e. Alper'in günden güne bu ilişkiye ve ona alışması çok hoşuna gidiyordu.

"Tabi bebeğim." diyerek ayağa kalktı. Bu sırada da Erdem'in gözleri kapanıyordu yavaş yavaş. Meriç, sevgilisinin omuzunda duran yüzüne baktı. İyice mayıştığını görünce, mırıldanır gibi konuştu.

"Sevgilim, odaya çık uyu istersen. Gözlerin kapanıyor." dediğinde, Erdem mırıldanır gibi cevap verdi ve başını, sevgilisinin kucağına kaydırdı. Koltuğa uzanarak, sevgilisinin kucağına koydu başını.

"Senin kucağın daha rahat. Burada uyurum." diye mırıldandı. Meriç gülerek izledi kucağındaki bedenin yüzünü. Özenle çizilmiş bir tablo gibiydi sanki. Elleri, Erdem'in saçlarını okşarken, başını, oturduğu koltuğun arkasına dayayıp gözlerini kapattı huzurla.

Aslında eğlenceli bir bölüm yazmak istiyordum ama bu bölümü yazarken çalan şarkıdan dolayı soft yanım ağır bastı...

Bu çocuklarıma yazmayı aşırı özlemişim 🥺🥺

Yorumlarınızı bekliyorum

Öpücükler öpücükler 💋

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin