39.Bölüm 🌙

3.3K 230 57
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Erdem
"Hep böyle kalsak keşke..." diye mırıldandım Meriç'in dizlerinde yatarken. Meriç saçlarımı okşuyor ve yüzümü izliyordu. Televizyonda film vardı ama hangi film olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Meriç gülümseyerek cevap verdi.

"Sonunda affedildim mi?" dedi yumuşak, tatlı sesiyle. Aslında çoktan affetmiştim ama sevdiğime nazım geçtiği için, naz yapmak hoşuma gidiyordu.

"Mmm bir düşüneyim..." dedim ve Meriç'e baktım gözümün ucuyla. Gülümsüyordu hâlâ. Bende gülümsedim ve devam ettim. "Eğer beni öpersen..." derken sözüm Meriç'in dudaklarıyla kesildi. Dudakları dudaklarımdaydı ve yavaş yavaş hareket ediyordu. Bende hemen ayak uydurdum öpüşüne ve doğruldum dizlerinden. Saniyelik olarak dudaklarından ayrıldım ve daha rahat bir pozisyona geçip, Meriç'i kucağıma çektim. O da itiraz etmeden kucağıma geldi ve kollarını boynuma dolayarak öpmeye devam etti. Öpüşümüz derinleşirken, kendimi zor tuttuğumu hissediyordum. Dudaklarından istemeyerek ayrıldım ve nefes nefese konuşmaya çalıştım.

"Me-riç du-durmalıyız." dedim. O da hızlı hızlı nefes alıyordu.

"Durmak mı i-istiyorsun?" diye cevap verdi.

"Hayır, istemiyorum ama durmamız gerekiyor. Yoksa kendimi tutamayacağım. Zaten zor duruyorum." dedim ve başımı göğsüne dayayıp sakinleşmeye çalıştım. Kokusu bana çok iyi geliyordu.

"Tamam bitanem. Sen nasıl dersen öyle olsun." dedi tatlı sesiyle. Bir süre öyle durduk sessizce. Daha sonra sessizliği bozdu. "Affedildim artık değil mi?" diye devam etti.

"Zaten ilk andan affetmiştim ki." deyip tişörtünün üstünden kalbine öpücük bıraktım. Deli gibi atıyordu. Öpücük bırakınca iç çektiğini hissettim ve gülümseyerek beline sardım kollarımı kucağımdaki bedenin. Onun da elleri saçlarımdaydı. Yavaş yavaş saçlarımı okşuyordu. Öpücük bıraktı saçlarıma.

"Yatalımartık sevgilim?" dedi. Başımı göğsünden kaldırıp güzel yüzüne baktım.

"Yatalım sevgilim." dedim ve kucağımdan kalkıp elimi tuttu. Beni yatak odasına doğru çekiştiriyordu kolumdan ve zevkle onu takip ediyordum. Üstünde ona hayli uzun ve bol gelen tişörtüm vardı. Altında da kısa bir şort. Yatağın sol tarafına yattı ve bende yanına yerleştim. "Bu gece ben kollarında uyuyacağım." dedim bir çocuk edasıyla. Meriç ise gülümseyerek cevap verdi.

"Gel bakalım koca bebek." dedi kollarını açarak. Heyecanla kollarının arasına yerleştim ve kollarını sardı bedenime. Bende sarılışına karşılık olarak sarıldım bedenine. Meriç'in sıcaklığına bıraktım kendimi ve uyumadan önce mırıldandım uykulu sesimle.

"Iyi geceler sevgilim." dedim ve o da tatlı sesiyle cevap verdi fısıldayarak.

"İyi geceler canım öğretmenim."

Az daha smut geliyordu he 😄😄

Yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim 🥰

Sizleri seviyorum 💜

Yeni kitabım, 'SEVGİLİME NOT' profilimde, bakar mısınız lütfen. Desteklerinizi bekliyorum 🙏🏻🙏🏻


CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin