İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Alper, akşam yatağında uzanmış bir yandan telefonundan oyun oynayıp bir yandan müzik dinlerken bir tıkırtı duyar gibi oldu. Başını cama çevirince her şey normal gibi görünüyordu. Bu yüzden oyununa geri döndü. Tekrar bir tıkırtı duyunca bu kez ayağa kalkıp cama gitti. Akşam karanlığında daha dikkatli bakınca, cama doğru yükselen balonları görünce kaşları havalandı şaşkınlıkla. Camı açıp aşağı doğru bakınca, ona sırıtarak bakan ve balonlardan sarkan uzun folyoyu tutan Buğra'yla karşılaştı.
Balonlar, tam odasının hizasında salınarak duruyordu. Her balonun altında küçük, renkli kağıtlara yazılmış notlar vardı. Alper gülümsemesine engel olamayarak, kağıtlardan birine baktığında, büyük harflerle, 'SEVGİLİM OLUR MUSUN?' yazdığını gördü. Dudaklarını ısırıp, tekrar aşağıya baktığında, Buğra'nın hâlâ sırıtarak baktığını gördü. Camı kapatıp içeri girdi.
Buğra, camın kapanmasıyla afalladı ve olduğu yerde kaldı. Böyle olacağını düşünmemişti. Üzgün gözlerle balonlara baktı. Dudaklarını büzdü ve omuzlarını düşürdü. Geriye doğru dönmüş, arabaya ilerleyecekken, Alper'in sesini duydu.
"Evet." diyen sesle arkasına döndü ve Alper'in gülümseyen yüzüyle karşılaştı. Anlamayarak kaşlarını çattı.
"Ne evet?" diye sordu. Alper gözlerini devirdi ve Buğra'nın yanına gidip, elindeki balonları, folyo ipinden tutarak kendine doğru çekti. Kırmızı, helyum balonun ucunda takılı olan kağıdı aldı ve Buğra'ya gösterdi.
"Evet." dedi tekrar. Buğra birkaç saniye boş boş baktıktan sonra yüzünde gülümseme belirdi. Buğra, Alper'in elindeki kağıdı aldı ve yanağından öptü hafifçe. Akşam olduğu için rahat davranıyordu. Ellerini Alper'in yüzüne çıkarıp yanaklarından tuttu.
"Sen şimdi benim sevgilim mi oldun? Ben erdim mi murâdıma?" dedi kısık sesle. Alper kıkırdayarak cevap verdi.
"Evet. Erdin murâdına." dedi. Buğra, burnunu Alper'in burnuna sürttü hafifçe.
"Seni seviyorum Alper." diye fısıldadı. Alper de gülümseyerek karşılık verdi. Kalbi deli gibi atıyordu heyecanla.
"Seni seviyorum Buğra." dedi ve çiçeği burnunda sevgililer ilk kez sevgili olarak sarıldılar birbirlerine.
Ayayayayaya bunlar da oldular 😍🥳
Yorumlarınızı bekliyorum
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomantikCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.