110.Bölüm 🌙

1.5K 139 34
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Tuğra
Hazırlanmış, evden çıkmanın yollarını arıyordum. Bizimkilere Meriç'lere gideceğim desem, kesinlikle yemezlerdi. Ne yapsam diye düşünürken, aklıma abim geldi. Odamdan çıkıp, yandaki odaya süzüldüm. Abim, yatağında uzanmış, müzik dinliyordu. Gözleri kapalıydı. Beni henüz farketmemişti.

Yanına kadar gittim ve yüzüne doğru eğildim. Uyuyor mu diye anlamaya çalışıyordum. Tam pür dikkat yüzüne bakarken, birden gözlerini açtı. Korkuyla geri çekildim.

"Abi napıyorsun ya ödümü kopardın?!" dedim damağımı parmağımla yukarı iterek. Bir elim de refleks olarak kalbime gitmişti. Abim benim korktuğumu görünce, gülerek doğruldu yatağında.

"Asıl sen napıyorsun dibimde?" dedi. Yatağının kenarındaki komidinin üstünde duran sudan verdi bir bardak. "Al iç şunu." dedi. Suyu bir dikişte bitirip bardağı yerine koydum. Sonra abimin yanına oturdum.

"Canım abicim benim..." dedim ki sözümü kesti.

"Sevgilinle buluşacaksın ve evden çıkman gerekiyor ama babamdan çekiniyorsun ve yardımıma ihtiyacın var." dedi. Nasıl da tanıyordu beni? Şaşkınlıkla açılan ağzımı, elini hafifçe çeneme vurarak kapattı. "Şaşırma. Kardeşiz biz. Seni tanıyorum." dedi ve devam etti. "Ayrıca işin düşmese sen bana abicim demezsin. Hele canım abicim, hiç demezsin." dedi. Doğru diyordu. Omuzlarımı düşürüp b planına geçtim. B planı ne mi? Yalvarmak?

"Abi ne olur ne olur ne oluuuuur?" dedim kolunu çekiştirerek. Kolunu geri çekti, ayağa kalktı ve cevap verdi.

"Sana yardım ederim ama benim çıkarım ne olacak?" dedi. Gözlerimi kısarak baktım.

"Bir de benden rüşvet mi istiyorsun? Kardeşlik bitmiş püü." dedim. Sırıtarak odasındaki pufun üstüne yayıldı.

"Ee bu işler böyle." dedi. Aklıma gelen şeyleri sırayla söylemeye karar verdim. İçlerinden birini seçecekti illa ki.

"Odanı iki hafta ben toplarım." dedim elimle iki işareti yaparak. Dudağını büzüp, başını sağa sola salladı.

"Yok olmaz. Odamı ben toplarım." dedi ve aklıma gelen diğer şeyi söyledim.

"Geçen internette bakıp begendiğin sweati alırım." dedim hevesle. Pahalıydı ama mecburdum.

"Siparişi verdim bile. Kargoda." deyince yanaklarımı şişirdim sıkıntıyla. Pes edip ayağa kalktım.

"Of tamam sen söyle o zaman ne istiyorsun?" deyince sırıttı. Bu arsız gülüşü hiç sevmedim.

"Alper'in numarasını istiyorum." dedi. Şaşkın bir şekilde baktım öyle.

"Ha?" dedim. Tamamen istemsiz bir şekilde demiştim çünkü beklemiyordum. Ayağa kalktı o da.

"Alper'in numarasını ver bana, bu gece seni idare edeyim." dedi. Saçlarımı karıştırdım sıkıntıyla. Alper'in kulağına gitse beni lime lime ederdi.

"Alper beni öldürür. Olmaz abi." dedim. Dudağını büzdü, pufa geri oturdu.

"O zaman babama, sevgiline gideceğini söyle. Belki izin verir." dedi. O da biliyordu vermeyeceğini.

"Peki verirsem nasıl çıkacağım dışarı?" diye sordum.

"Ben de geleceğim seninle." dedi. Anlamamış gözlerle baktım abime.

"Ne?! Saçmalama." dedim yatağına otururken. O da heyecanla kalkıp yanıma geldi.

"Ya oğlum ben de geleceğim ama yanında durmayacağım. Sen sevgiline gidersin. Biraz takılırsın sonra birlikte geri döneriz eve." dedi. "Yoksa babam tek gittiğini görürse dilinden kurtulamazsın. Onayladılar evet ama henüz tanımıyorlar ve artık sevgilin olduğunu ve onun da erkek olduğunu bildikleri için izin işi biraz zor." diye devam etti. Sıkıntıyla bir nefes aldım.

"Tamam. Kabul ediyorum. Ama Alper numarasını benim verdiğimi bilmeyecek." dedim. Başıyla onayladı.

"Tamam bilmeyecek. Çaldım derim." dedi. Ben de başımla onayladım onu yatağından kalkıp üstümü düzelttim. Ayna karşısına geçip saçlarıma da çeki düzen verdim ve abime döndüm.

"Hadi o zaman çıkalım." dedim. Yatağa dirseklerini koyarak uzandı.

"Önce numara." dedi. "Sonrası bende. Merak etme." diye devam etti.

"Tamam." dedim ve Alper'in numarasını yolladım watsaptan. Mesaj sesini duyunca, sırıttı ve telefonu cebinden çıkarıp, mesajıma baktı. Numarayı görünce gülümsemesi büyüdü. Kusura bakma Alper...

"Hadi bakalım sen odana geç. Ben hazırlanınca çıkarız." dedi. Abimin odasında çıkıp kendi odama geçtim ve Tuna'yı aradım. Birazcık yatışmaya ihtiyacım vardı.

Buğra işini biliyorsun he 😄

Bu  arada 60 bin okunmaya ulaştık. Destekleriniz için çok teşekkür ederim 😍😍

Yorumlarınızı bekliyorum, geçen bölümde çok az yorum vardı. Bu beni üzer 🥺

Sizleri seviyorum 💙

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin