İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Okul çıkışında, maçtan önceki son antrenmanları için spor salonuna gidiyordu Tuğra ve yanında iki günlük sevgilisi Cemre, onu izlemek için, geleceğim diye tutturmuştu. Her ne kadar gelmesinin gerek olmadığını söylese de, Tuğra'yı basketbol oynarken izlemek istediğini söyleyip gelmişti ve tribünlere oturmuştu.
Daha takımın tamamı gelmeden soyunma odasında üstünü değiştirip sahaya giriş yaptı Tuğra. O girdikten birkaç dakika sonra koç gelmişti.
"Hızlısın bugün." dedi sahanın kenarındaki topu sektirerek yanına gelirken.
"Öyle oldu biraz." dedi ve gözü Cemre'ye takıldı. Telefonuyla ilgileniyordu. Koç da oraya baktığını gördü. O da tribüne göz attı. Tuğra da bakışlarını tekrar tribüne çevirince Cemre birden kafasını telefondan kaldırıp sahaya baktı. İkilinin ona baktığını görünce sevgilisine eliyle öpücük yolladı. Tuğra'nın bakışları koça kayınca kaşlarının çatık olduğunu gördü.
"Sevgilin mi?" dedi Tuğra'ya bakarak. Başıyla onayladı yavaşça Tuğra. O da ağır ağır başını salladı. İçinde garip bir şeyler hissetmişti sevgilisi olduğunu öğrenince. Ona kendince bir ceza vermek istiyordu ve elindeki topu potaya doğru attı. Tuğra'ya döndü tekrar. "On tur koş sahanın etrafında." dedi. Diğer öğrenciler yeni geliyordu henüz. Tuğra bir şey anlamamış bir sekilde koça baktı.
"On tur mu? Koç ciddi misiniz?" dedi ama ciddi duruşunu bozmadan cevap verdi koç.
"On beş oldu." dedi. Kaşları çatıldı Tuğra'nın. Tam tekrar itiraz edecekken tekrar konuştu. "Eğer bir daha itiraz edersen yirmi tur koşarsın. Hadi başla. Sayacağım." dedi ve sahanın bir köşesine geçti Tuğra koşar adımlarla. Hâlâ anlam veremiyordu bu duruma. Koç düdüğü çalınca koşmaya başladı. O koşarken diğerleri de gelmiş sahanın kenarında bekliyorlardı. Tuğra sonunda koşuyu bitirmiş ellerini dizlerine dayayarak nefes alıyordu. Daha fazla dayanamayarak kendini yere bırakmıştı. Oturup yerde dinlenirken ona uzatılan suyla başını yukarı kaldırdı. Tuna su getirmişti. Tuğra suyu aldı ve tek dikişte bitirdi küçük şişeyi.
"Teşekkür ederim." dedi nefeslerinin arasından. Koç sırıtarak konuştu.
"Rica ederim. Ha bu arada artık sevgilini antrenmanlara getirmemen gerektiğini öğrenmişsindir umarım." dedi. Tuğra gözlerini kısarak baktı ve yerden kalkıp karşısında dikildi.
"Ben, sırf o buraya geldi diye mi on beş tur koştum yani?" dedi biraz şaşkınlık biraz da sinirle.
"Evet. Antrenmanlara sevgilileriniz gelirse dikkatiniz dağılır ve konsantre olamazsınız. Dışarıda istediğiniz kadar görüşün ama antrenmanlarda sevgililerinizi görmek istemiyorum. Bilhassa senin." dedi Tuna. Tuğra, son dediğine anlam veremedi. Tuna'nın ona düşmanlık beslediğini düşündü içten içe ve bu düşünce sol yanına bir sızıya neden oldu.
"Bilhassa benim? Benim ne ayrıcalığım var?" diye sordu. Koç, diğer öğrencilerin dikkatini çekmemek için fazla yaklaşmıyordu bu kez.
"Senin sevgilini görmek istemiyorum. Tesadüfen bile." dedi ve sahaya ilerledi arkasında kafası karışık bir Tuğra bıraktı.
Hu huu ben geldim.
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomanceCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.