...
Keenan
Zbalil som poslednú vec, ktorú som potreboval. Naposledy som sa pozrel do zrkadla a upravil svoje vlasy. Rýchlo som sa vybral von, kde na mňa už netrpezlivo čakal Luka. Opretý o auto si ma očami premeriaval.
Luka otvoril dvere. Ostal som zaskočený. Neveril som, že práve toto je miesto kde býva. Všetko k sebe ladilo. Všetko bolo tak, ako má byť. Najradšej by som sa do toho bytu hneď nasťahoval.
Netrvalo mi dlho kým som sa tam začal cítiť ako doma. Budem sem asi chodiť častejšie. Cítil som sa hneď lepšie a všetok stres zo mňa opadol.
Bol to úplne iný pocit ako byť v kaviarni alebo niekde medzi ľuďmi. Mali sme svoje súkromie. Mohli sme sa rozprávať o čomkoľvek a robiť čokoľvek bez toho, aby som mal neustále obavy, či sa na nás niekto nepozerá a nepočúva nás.
Prvýkrát ho vidím oblečeného v teplákoch a rozťahanom tričku. Vždy je oblečený tak elegantne a dáva si na tom naozaj záležať. Aj napriek tomu vyzerá úžasne. Sledoval som ho ako v kuchyni krája zeleninu a pripravuje všetky suroviny. Jeho postava bola mužná. Bol vysoký a mohutný. Jeho ruky boli silné a žilnaté. Veľmi sa mi páčili, chcel som ich na sebe cítiť.
„S čím ti môžem pomôcť?" Objal som ho odzadu.
„Stačí, keď ochutíš túto omáčku."
...
Luka
Dlho som Keenana provokoval. Rád som svoje bozky venoval jeho krku a celému telu. Vždy si to užíval a čakal, že to posuniem ďalej. Ja som avšak prestal. Nebolo to preto, že by som nechcel. Chcel...a veľmi, zakaždým som sa musel ovládnuť. Bavilo ma držať ho v napätí a vo vzrušení. Nevedel, prečo to robím, stále sa ma pýtal, aký to má zmysel. Bol veľmi nedočkavý, možno ešte viac než ja.
Varili sme spolu u mňa v kuchyni večeru. Bolo milé ho sledovať. Celý čas sme sa smiali a rozprávali.
„Ochutnaj to." mykol na mňa hlavou Keenan.
„Myslím si, že tomu už nič nechýba, chutí mi to." Oblizol som svoje pery a pobozkal som ho.
Vyzeral tak úžasne, opretý o kuchynskú linku. Objal som ho odzadu a dal som mu pusu na líce. Pevne som ho držal a začal som ho bozkávať na krku.
„Prestaň! Zase to bude to isté, ty prestaneš a ja budem v koncoch." povzdychol si.
„Prečo to stále robíš? Nevidíš, že to naozaj chcem? Chcem to! Veľmi! Ani si nevieš predstaviť ako.
Bojíš sa, že mi pri tom ublížiš? Nemusíš sa toho báť." nezastavil sa.
„Dnes som sa znova pripravil. Strávil som tým hodiny. Vieš aké to je?
Pripraviť sa na to a nedostať to, čo chcem? Prosím, neboj sa. Ani ja sa nebojím. Chcem ťa Luka." vyznel naozaj zúfalo.
Pomaly som prešiel svojím palcom po jeho perách. Pozeral som sa na neho s pokušením v očiach. Veľmi som ho v ten moment chcel.
„Všetko som robil len pre túto chvíľu. Chcel som počuť z tvojich úst ako o to prosíš, ako veľmi to chceš. Chcem aby si patril len mne, aby si bol môj poslušný chlapec. Chcem aby si sa mi oddal, rozumieš mi?" Pobozkal som ho.
Chytil ma za ruku a odtiahol ma k posteli. Začal sa pomaly vyzliekať a sledoval ma.
„Na čo čakáš? Vezmeš si už konečne to, čo chceš?" Pozeral sa na mňa intenzívne a čakal.
Zahryzol som do svojej spodnej pery a premeral som si ho pohľadom. Vedel by som sa na neho pozerať aj hodiny. Nebol typ človeka, ktorý by trávil každý deň v posilňovni a stále si dával záležať na svojom tele, no aj napriek tomu vyzeral tak úžasne. Chcel som ho konečne okúsiť
Začal som si vyzliekať svoje tričko, podišiel som ku nemu a strčil som ho na posteľ. Bozkával som ho a moja ruka blúdila po celom jeho tele. Jeho pokožka bola taká jemná a príjemná. Nevedel som sa od neho odlepiť.
Moje hrejivé bozky smerovali nižšie a nižšie. Jemne zavzdychal a usmial sa. Zo začiatku som sa snažil byť jemný, no neskôr som pritvrdil. Chytil som ho jemne pod krk a sledoval som ho. Celý čas mal zatvorené oči a užíval si to. Počúval som jeho vzdychy a cítil som všetko, čo jeho telo robilo. Tiež som si všetko veľmi užíval. Každý jeden moment som si vychutnával. Presne ako keď si každé ráno vychutnávam svoju kávu na terase.
Pretočil som ho na brucho a ruky som mu držal za jeho chrbtom. Myslím, že pri tejto chvíli nás museli počuť všetci susedia. Nevedeli sme sa kontrolovať a ani nechceli. Bola to naša chvíľa. Keenanovo telo sa triaslo pri každom momente. Veľmi intenzívne som ho cítil. Bol to môj chlapec, ktorý si všetko vychutnával.
Na začiatku som sa bál, že nebude akceptovať všetko, čo mám rád. Nie každý má rád rovnaké veci, no on mi ani raz na nič nepovedal nie. Tešilo ma, že je spokojný. Je ťažké kvôli niekomu zmeniť veci, ktoré máte radi. Či už ide o sex alebo o rôzne veci v živote. Možno pre neho by som to zmeniť dokázal, záleží mi na ňom.
Keď sme skončili, ležali sme v objatí. Keenan sa na mňa celý čas usmieval a poďakoval mi.
„Prečo mi ďakuješ? Je to naša spoločná chvíľa, obaja sme kvôli nej niečo urobili."
"To mi budeš ďakovať po každom sexe alebo čo?" Zasmial som sa.
„Prestaň sa mi smiať! Skrátka sa len úžasne cítim, neviem to ani opísať.Ak sa takto budem cítiť po každom našom sexe, tak to chcem každý deň." Vyplazil na mňa svoj jazyk a tiež sa zasmial.
„Kľudne, nemám s tým najmenší problém. Si úžasný, vieš o tom?" Pohladil som ho po tvári.
Keenan vyzeral, že mi chce niečo povedať, no hanbil sa. Dával som mu čas pokým to zo seba konečne dostane von. Chytil som ho za ruku a pobozkal som ju. Pozrel som sa mu do očí a on sa usmial.
„Vieš, Luka... musím uznať, že predtým som sa trochu bál. Bál som sa bolesti a toho či sa ti to bude páčiť. Cítil by som sa trápne, keby s tým nie si spokojný."
„No zabudol som pri tebe na všetky svoje obavy a nemyslel som na nič iné, len na prítomný moment. Páči sa mi tvoja dominantnosť. Ešte som nič také predtým nezažil, no chcem to zažiť znova." Svoj pohľad nasmeroval niekde úplne inde.
Ťukol som prstom po jeho nose so slovami: „Ani si nevieš predstaviť aký si teraz zlatý. Som rád, že sa ti všetko páčilo, tiež som sa trochu obával."
„No keď si sa mi rozhodol oddať, všetko už bolo iné. Si v pohode? Ako sa cítiš?"
Prikývol hlavou a posadil sa.
„Som v pohode a prestaň sa ma na to pýtať, je mi to trápne." Hodil po mne vankúš a odišiel do kuchyne.
Ležal som v posteli s peknými myšlienkami v hlave. Bol som rád, že je Keenan so mnou.
Konečne som opäť niekoho mal po svojom boku.
YOU ARE READING
EUPHORIA
RomanceKniha plná romantiky, hádok, zábavy a vzrušenia. Nechaj sa uniesť naším príbehom a čítaj. UPOZORNENIE: Niektoré časti 18+ Autor dočasnej obálky našej knihy neznámy. (ale ďakujeme ti) Tento príbeh píšem s kamarátkou @MrsSimonesays