...
„Mohol by si prestať?! Otvor!" Luka stlačil gombík a auto sa zamklo.
Sedel som a pozeral sa na neho z okna auta. Veľmi sa na tom bavil. Kýval a smial sa ako idiot. Občas pochybujem, kto z nás je ten dospelejší.
Dvere sa otvorili a ja som vystúpil s pohľadom, ktorý Lukovi prevŕtaval dušu.
„Ale no tak. Prečo taký pohľad? Nenechal som ťa tam predsa celú noc." Snažiac udržať smiech sa pozeral do zeme.
Odignoroval som ho a vytrhol mu z rúk tašky. Zrýchlil som a tešil som sa na nekonečné schody, ktoré budem musieť o malý moment zdolať. Luka by si mal začať hľadať niečo iné, pokiaľ nechce, aby som raz na ceste k nemu domov umrel.
Pustil som tašky z rúk, zhodil zo seba mikinu a sadol si na gauč.
„Zase musím vybaľovať tašky len ja." Zduto zahundral a pustil sa do vybaľovania.
„Buď ticho a nesťažuj sa. Mám dôležitú úlohu. Musím vymyslieť, ako vyzdobiť kaviareň." Zamyslel som sa.
„Navyše, Leif mi minule nepovedal, čo všetko by chcel. Povedal, že mu je to jedno, necháva to na mňa. Aká torta by bola lepšia? Čokoládová alebo ovocná? Čo myslíš?" Namieril som otázku na Luku.
„Tiež mi to je jedno a nechávam to na teba. Je to tvoj kamarát." Odvrkol a otvoril chladničku.
„Ale kaviareň je predsa tvoja! Ty si majiteľ, musíš mi to schváliť." Zamračil som sa.
Luka zatvoril chladničku a prišiel si sadnúť ku mne.
„Áno, som síce majiteľ, no ty si moja osobná asistentka a máš to na starosť." Potľapkal ma po nohe a usmial sa tak silno, až sa jeho oči zatvorili.
„Tss, vraj osobná asistentka. Čo ak chcem povýšenie?"
„Vieš, ak si ma raz vezmeš, budeš manželkou majiteľa kaviarne. Je to pre teba dosť postačujúci titul?" Pousmial som sa.
„Mohol by si mi aspoň pomôcť vyzdobiť kaviareň."
„Jasné, že ti pomôžem, predsa som sa ti sľúbil." Luka ma pobozkal a vrátil sa späť ku taškám.
Snáď sa mi všetko podarí tak, ako chcem. Leif si odo mňa zaslúži poriadnu oslavu. Nemali sme teraz práve ľahké obdobie, a práve toto bude dobrá príležitosť mu ukázať, ako veľmi si ho vážim. Chcem na jeho tvári znova vidieť úprimný úsmev. Nechcem aby sa odo mňa opäť vzdialil. Bolí ma vidieť, že ho niečo trápi. Bolí ma, keď sa mi vyhýba a netrávi so mnou čas. . Chcem aby bolo všetko tak, ako predtým.
CZYTASZ
EUPHORIA
RomansKniha plná romantiky, hádok, zábavy a vzrušenia. Nechaj sa uniesť naším príbehom a čítaj. UPOZORNENIE: Niektoré časti 18+ Autor dočasnej obálky našej knihy neznámy. (ale ďakujeme ti) Tento príbeh píšem s kamarátkou @MrsSimonesays