Špeciálna časť

183 13 2
                                    


...

Keenan

„Ešte musím z auta priniesť poslednú krabicu a máme to." Nadšene si vydýchol Luka.

Konečne nastal ten deň, kedy sa Lukov domov stal naším spoločným. Veľa vecí sa v mojom živote zmenilo. Vzťah s mojím otcom upadol na totálne dno. Ostal mi len kontakt s mojou matkou, ktorá nakoniec ostala voči vzťahu mňa a Luku otvorená. Otec mi nechýba, pretože nechýbam ani ja jemu. Akoby som z jeho života úplne zmizol. Asi som to tak aj vždy podvedome chcel.

Na vzťah Leifa a Ju som si po dlhom čase nakoniec zvykol, no stále je pre mňa zvláštne vidieť Leifa vysadať z jeho čierneho nalešteného auta. Niektoré veci sa však menia a musíme sa im prispôsobiť. Aj keď nie vždy boli všetky situácie ružové, som šťastný ako sa všetko skončilo. Musím prehlásiť, že dnes, ako tu a teraz stojím, nič by som na svojom živote nemenil.

Luka

Nemôžem uveriť, že dnes je ten deň, kedy si ku mne Keenan doniesol svoje veci s vedomím, že si ich len tak skoro naspäť neodnesie. Vidieť ho, ako si do skrine ukladá svoje oblečenie a teší sa z toho je na nezaplatenie. Niečo je však stále otázne. Ostane alebo odíde za tým, čo ho baví? Odídem aj ja alebo ostanem?

Aj keď mám obavy, som zároveň hrdý. Vďaka vysokej návštevnosti našej kaviarne som sa rozhodol pre jej zväčšenie. Nebolo to také jednoduché, no stálo to za to. S pomocou a podporou Keenana a našich priateľov sme to zvládli.

Jediný človek, koho návštevy sa poslednou dobou stali menej časté, si teraz užíva so svojím novým chlapom. Ani sa na mňa totálne vykašľala. No nezazlievam jej to, tiež som na ňu nemal toľko času ako kedysi. Som rád, že teraz chodí nakupovať s niekým iným.

Leif

„Môžeš mi, prosím, ožehliť tú košeľu, ktorú mám na stoličke?"

„Hej! Na toto som sa neupísal, keď sme sa dali dokopy."

„Ani ja som sa neupísal na robenie raňajok do postele."

„Fajn, ožehlím ju." Zahundral som.

Vždy, keď sa na mňa Ju urazí alebo nahnevá, hovorí mi, že nehrám len na husle, ale aj na jeho nervy. Podľa mňa preháňa. Keď ma nahnevá on, vyhrážam sa mu, že ho vezmem k mojim rodičom.

Keenan mi povedal, že ma vzťah s Ju zmenil. Samozrejme, k lepšiemu. Verím mu, pretože ma dobre pozná a všetko si vždy všimne, naozaj mu nič neunikne. Tiež mi neuniklo to, že na mňa posledné dni kašle, pretože si užíva divoký sex s Lukou. Asi mu opláca to, že má kde bývať. Asi by som sa mal tiež nasáčkovať k Ju, nech mu hrám na nervy ešte viac.

Ju

Pozriem na Leifa ako sladko vedľa mňa spí. Zase slintá, ako vždy. Nemôžem uveriť, ako sa môj život zmenil. Stačilo pár momentov a z chladného workoholika sa stal milujúci chlap, ktorý svojmu frajerovi každé ráno pripravuje raňajky a utiera mu sliny do vankúša.

Leif mi veľmi pomohol a podporil ma v mojom vlastnom podnikaní. Konečne nemusím počúvať reči svojho otca, ktorý sa len celý život snaží zmeniť svojho syna. Odvtedy ako som odišiel z jeho domu, som ho nevidel. Údajne sa vrátil naspäť hneď, ako tu dokončil biznis. Vydali sme sa rozdielnymi cestami, ktoré sa už asi nepretnú.

Dnes sa mám stretnúť so svojimi svokrovcami. Vraj sa nemám báť. Podľa Leifa sú ešte bláznivejší než on. Neviem do čoho idem, no snáď vyviaznem živý. A ak nie, stiahnem so sebou aj Leifa. Ten sa ma už predsa len tak ľahko nezbaví. 

EUPHORIAМесто, где живут истории. Откройте их для себя