...
Budem ťa čakať v parku, tak si pohni.
Prečítam si SMS od Leifa a sadnem do auta. Dnes bol pravdepodobne posledný deň, kedy som vkročil do otcovej firmy. Keby nemusím riešiť svoj odchod, ani by som tam už nevošiel.
Pozerám sa na cestu a sledujem autá okolo. Som sústredený, a preto keď mi nejaký idiot skočí pred auto, v momente zabrzdím.
„Idiot! Chceš umrieť? Nebaví ťa život?" Stiahnem okno na aute a nahnevane skríknem.
To nemyslíš vážne. Sledujem chlapca v mikine ako sa približuje k môjmu autu a sadá si do neho.
„Toto je vyznanie tvojich citov, Ju? Skoro si ma zase prešiel autom a ešte si k tomu po mne nakričal." Pokrútil hlavou.
„Kriste pane, Leif. Mňa z teba raz naozaj porazí. Prepáč mi mi to, keby som vedel, že ten idiot, čo mi skáče pred auto je môj frajer, nekričal by som." Pozrel som sa na neho a zasmial sa.
„Prosím? Ha, takže ma už oficiálne prehlasuješ za svojho frajera?" Usmieval sa od ucha k uchu.
Neodpovedal som. Ostal som ticho. Čakal som na správnu chvíľu. Chcel som sa rozprávať vonku v parku a nie v aute počas jazdy.
„Ignoruješ ma? Alebo sa hanbíš?"
Zaparkoval som auto neďaleko parku a ukázal Leifovi nech vystúpi. Vystúpil som tiež, schmatol jeho ruku a ťahal ho za sebou až ku lavičke, ktorá sa nachádzala pod veľkým mohutným stromom.
„Chcel som aby to už bolo oficiálne, no nechcel som to riešiť v aute počas jazdy."
„Mrzí ma, že sa náš vzťah začína zrovna takto a tu, no na tomto mieste si sa na mňa pred pár mesiacmi pozeral ako sa dusím." Usmial som sa a vzápätí sa pozrel inde.
„To je milé, že si to pamätáš."
„Ako by som nemohol? V ten deň som si povedal, že som asi prekliaty. No som za to všetko teraz rád. Ukázalo sa, že to prekliatie bolo vlastne šťastie." Pohladil som Leifa po líci.
„Tiež si myslím, že máš šťastie, že si ma stretol."
„Ha? A čo ty?"
„Ja? Ja som tiež ten najšťastnejší chlapec pod slnkom, ktorý sa s tebou už chce znova vyspať, lebo to nevydrží." Zasmial sa a pobozkal ma.
„A kto ti v tom bráni? Môžeš to urobiť hneď teraz." Začal som si vyzliekať svoje sako.
„Prestaň, len žartujem. Teda, nežartujem. Chcem s tebou spať, ale vydržím. Mimochodom, ako sa má tvoj otec? Čo sa vlastne stalo?"
„Infarkt. Poležal si v nemocnici a dostal sa odtiaľ aby mohol ďalej ľuďom strpčovať život v práci. Mrzí ma, že je to všetko tak, ako je. No obaja máme iný pohľad na svet a na život. A nie som ten typ, ktorý sa mu bude prosiť."
„Mrzí ma, že máš takú situáciu. Mám pocit, že z nás všetkých mám ja asi tú najšťastnejšiu a najnormálnejšiu rodinu, aj keď sa to na prvý pohľad nezdá. Luka rodičov nemá, ty máš s otcom nie zrovna najlepší vzťah a Keenan to nemá s otcom tiež ľahké. Ale všetci sme už predsa dospelí a musíme žiť svoj vlastný život, aj keď všetko nie je ideálne."
„Máš pravdu." Postrapatil som mu jeho vlasy.
„Mimochodom, niečo pre teba mám."
Leif zo svojej tašky vyhrabal krabičku pomarančového džúsu, ktorú mi hodil do rúk.
„Tu máš. Viem, že tvoju lásku k pomarančovému džúsu asi neprekonám, no mohol by sa ma mať rád aspoň tak ako ten posratý džús, nie?"
„Od momentu, kedy som si ho od teba našiel v mojej kancelárii, ťa milujem viac než ten posratý džús." Zasmial som sa a jemne pobozkal jeho pery.
„Doteraz mám krabičku toho džúsu doma. Nevyhodil som ju. Vždy keď som sa na ňu pozrel, myslel som na teba. Nie som to ja ale romantik?"
„Nie. Je to vcelku divné, no ja som divný tiež, takže by som mal radšej držať hubu."
Postavil som sa pred Leifa a nastavil svoju ruku.
„Hm? Čo je?"
„Môžete mi, prosím, dať svoju ruku? Chcem Vás vziať do mojej tajnej izby a ukázať Vám moju úchylku na pomarančový džús, nech mi veríte. Určite sa Vám to bude páčiť, za to Vám ručím."
„Ha, Ju. Prekvapuješ ma čím ďalej tým viac. Toto je to najlepšie a najzábavnejšie rande aké som kedy zažil." Podal mi svoju ruku a vyskočil z lavičky ako strela.
„Takže, to znamená, že ideme mať sex?"
„Leif, prosím ťa, prestaň sa pýtať, je to divné. Ale áno, ideme ku mne mať sex a možno ti ráno aj urobím raňajky. Ak u mňa teda ostaneš." Žmurkol som na neho a vybrali sme sa smerom ku autu.
ESTÁS LEYENDO
EUPHORIA
RomanceKniha plná romantiky, hádok, zábavy a vzrušenia. Nechaj sa uniesť naším príbehom a čítaj. UPOZORNENIE: Niektoré časti 18+ Autor dočasnej obálky našej knihy neznámy. (ale ďakujeme ti) Tento príbeh píšem s kamarátkou @MrsSimonesays