...
„Mohol by som si dať kúpeľ s tebou?" Opýtal sa ma Luka po tom, ako otvoril svoje oči.
Celú noc sme sa milovali. Ani neviem či som potom vôbec zažmúril oči. Samozrejme, Luka zaspal a spal ako zabitý. Potreboval som sa trochu zrelaxovať. Ležať vo vani vyzeralo ako tá najlepšia voľba pre oddych.
„Nie, chcem si oddýchnuť."
„Ja ti tvoj oddych neberiem, tiež si chcem oddýchnuť. Spolu s tebou."
„Neverím ti, že to bude len o relaxe. Zase ma budeš provokovať a hrať sa so mnou." Zvraštil som svoje obočie.
„Nebudem, sľubujem. Prosím, Keenan." Hodil na mňa psie oči.
„Fajn." Pretočil som očami.
Na moje počudovanie bol naozaj kľudný. Ležali sme spolu v objatí. Horúca voda na našich telách bola taká prijemná. Mal som chuť takto stráviť celý deň.
Luka svoju ruku položil na kraj vane. Začal som sa hrať s jeho prstami. Bol som v ten moment taký šťastný. Niekedy sa zastavím a premýšľam nad tým, aké krásne je byť s niekým a venovať mu svoj čas. Presne pre takéto chvíle by som pred pár rokmi doslova zabíjal.
„Potrebujem už vyliezť. Zaspávam tu." Vyrušil ma z myšlienok Luka.
„Musím sa prebrať. Idem si urobiť kávu, chceš aj ty?" Vyliezol z vane a načiahol sa po modrý uterák, ktorý visel pri zrkadle.
„Hm, áno. Ďakujem." Ponoril som svoju hlavu pod vodu.
Stál som pred zrkadlom a sušil som svoje vlasy uterákom. Nič som nevidel a sústredil som sa len na to, čo robím. Zrazu som zacítil Lukove ruky na mojom tele. Moje telo bolo ešte stále rozhorúčené z vody.
Jeho ruky na mojom tele mi pripomínali kocky ľadu, ktoré na mne tak rád používa. Boli také studené. Položil som svoj uterák pred seba. Pozeral som sa na odraz v zrkadle. Na to, ako jeho ruky blúdia po mojom tele. Luka svoj nos priložil k môjmu krku a hlasno sa nadýchol.
„Pekne voniaš a ešte krajšie vyzeráš." Videl som jeho pohľad v odraze zrkadla.
Zavrel som oči a na svojom krku som zacítil jeho bozky. Miloval som, keď ma bozkával práve tam. Nevedel som mu kvôli tomu povedať nie. Všetko robil tak príjemne, a tak dobre. Je vôbec niečo čo mu nejde?
„Chcem, aby si sa na nás celý čas pozeral." Otvoril som oči a zacítil som ho.
Bolo to až také dobré, že som zatvoril svoje oči a moja hlava klesla nadol. Luka moju hlavu chytil a zodvihol ju. Od toho momentu ju stále držal a nepustil ju.
„Povedal som, že chcem, aby si sa pri tom na nás pozeral." Pošepkal mi do ucha a uhryzol ma do neho.
Bolo pre mňa priam fascinujúce pozerať sa na náš odraz a sledovať každý jeden náš pohyb, každý jeden detail. Bolo to také iné, vzrušujúce. Luka ma celý čas pozorne sledoval v zrkadle. Bol mnou taký zaujatý a taký sústredený na to, čo vidí. Nikdy predtým som nevidel ako vyzerám pri sexe. Vždy mám pred sebou len Luku a vidím ako si to užíva. Konečne som videl všetko to, čo prežívam vo vnútri.
„Rád sa na teba pozerám. Fascinuješ ma." Zašepkal.
Vzal som do rúk uterák a prehodil som ho cez seba.
„Niekedy by som ťa mal už namaľovať nahého." Zasmial sa a odišiel do kuchyne vziať našu kávu, ktorá bola už pravdepodobne studená ako jeho ruky.
„Mali by sme dnes niekam ísť. Chcem vidieť okolie." Vošiel som do kuchyne za ním.
Luka mi do ruky podal šálku kávy, ktorá bola už naozaj studená.
„Ak mi urobíš novú kávu, ukážem ti jedno krásne miesto, ktoré som objavil."
„Platí."
YOU ARE READING
EUPHORIA
RomanceKniha plná romantiky, hádok, zábavy a vzrušenia. Nechaj sa uniesť naším príbehom a čítaj. UPOZORNENIE: Niektoré časti 18+ Autor dočasnej obálky našej knihy neznámy. (ale ďakujeme ti) Tento príbeh píšem s kamarátkou @MrsSimonesays