...
Milí čitatelia,nadišiel deň, ktorého nám je nesmierne ľúto avšak tak ako naša kniha začala musí aj skončiť. Spoločne by sme vám všetkým chceli poďakovať. Neviete si predstaviť, čo pre nás znamenal váš čas, ktorý ste našej knihe venovali, všetky krásne komentáre, ktoré potešili naše srdcia a veľakrát nás aj rozosmiali, ale v dobrom slova zmysle. Vďaka vám sme si písanie knihy viac užívali a tešili sa z každej novej napísanej časti. Myšlienka na vaše reakcie ku každej situácii,ktorá sa nám zrodila v hlave nás posúvala dopredu. Chceme, aby ste vedeli, že bez vašej podpory by to nebolo tak jednoduché a preto si vás nesmierne ceníme. Pevne dúfame v to, že tak ako my aj vy ste si knihu užili s nami, páčila sa vám až natoľko, že ste sa dokázali vžiť do postáv, opustiť reálny svet a stratiť sa s nimi v tom ich svete. Nakoniec poviem už len toľko, že aj keď sme už prišli do cieľa a v našich srdciach ostal smútok, stále v nás ostali a navždy ostanú všetky vaše komentáre, náš spoločne strávený čas premýšľaním o pokračovaní deja a hlavne v nás ostanú postavy do ktorých sme každá dali niečo zo seba a tak..
ĎAKUJEME A PRAJEME ŠŤASTNÉ A VESELÉ VIANOCE PREŽITÉ V KRUHU NAJBLIŽŠÍCH!
Nemôžem uveriť tomu, že je už koniec. Prešlo 11 mesiacov od vydania prvej časti našej knihy. Zdá sa mi to, že to prešlo až príliš rýchlo, pretože písanie tohto príbehu sa stalo každodennou súčasťou môjho života. Som neskutočne rada, že sme sa na to spolu my dve dali a mohla som si vyskúšať písať s niekým iným. Je to pre mňa úžasná skúsenosť, za ktorú som vďačná. Pamätám na ten deň u mňa na káve, kedy pri riešení BL drám vyšla z tvojich úst otázka: A čo keby sme si napísali vlastnú drámu? Bolo to veľké nadšenie z oboch strán. Vedeli sme, na čo sme sa dali, že to nebude úplne také ľahké. Zlúčiť dokopy dva štýly písania, dva odlišné, no zväčša rovnaké uhly pohľadu na rôzne situácie v našom príbehu. No nikdy sme nemali problém sa na ničom dohodnúť, vždy všetko išlo tak, ako malo. Páčilo sa mi vžívať sa do postáv a myslieť za ne. Vložiť do nich kúsok zo mňa, z môjho života, z vecí, ktoré som zažila. Ukázať kúsok seba prostredníctvom postáv, no zároveň aj ukázať to, aká by som možno chcela byť, no nie som. Všetky postavy a ich životy mi prirástli k srdcu a užívala som si každé jedno slovo, každé jedno písmeno, ktoré som naťukala na svojej klávesnici. V spojení s hudbou išlo písanie tak ľahko, až som niekedy mala chuť písať celý deň a nemala som pojem o čase. Je mi smutno, že to všetko došlo ku koncu, no zároveň som šťastná, že sa to všetko vyvinulo až sem. Do cieľa. Som vďačná všetkým ľuďom, ktorí náš príbeh prečítali, okomentovali. Som vďačná tebe @bludy_z_hlavy0, že sme spolu tento príbeh mohli tvoriť. Bez teba by som si písanie tohto príbehu nevedela predstaviť. Pevne verím, že si náš príbeh užilo veľa čitateľov, tak, ako sme si ho užili my dve.
Asi prišiel rad na mňa, no pravdupovediac neviem, čo povedať. Som neskutočne vdačná za túto príležitosť, za vás čitateľov a za všetky dni, ktoré sme strávili vymýšľaním príbehu do knihy, ktorá dostala dej, nové postavy do ktorých sme každá dali kúsok seba. Boli to mesiace plné smiechu cez telefonát, káv a diskusií. Všetky postavy som si neskutočne obľúbila, mala som pocit,akoby sme sa my stali tvorcami osudu ľudí a tvorili im ich životný príbeh.
Preto vám všetkým ďakujeme, hlavne tebe škeblička, že si sa na to so mnou dala a spolu sme vytvorili niečo, čo musíme ešte v budúcnosti veľmi ďaleko dotiahnúť.
ĎAKUJEM!
YOU ARE READING
EUPHORIA
RomanceKniha plná romantiky, hádok, zábavy a vzrušenia. Nechaj sa uniesť naším príbehom a čítaj. UPOZORNENIE: Niektoré časti 18+ Autor dočasnej obálky našej knihy neznámy. (ale ďakujeme ti) Tento príbeh píšem s kamarátkou @MrsSimonesays