Vol - 71

269 35 28
                                    

 Birbiri ardına karşılaşmalar devam ederken Leo, Lara ve Ryo karşılaşmaları izliyor ve kimin ne kadar güçlü olduğunu konuşuyorlardı. Bu sırada Rey onların yanında kendisine tuhaf hissiyatı veren şeyi bulmaya çalışıyordu. 'Neyi arıyorsun?' Hana'nın sorusuna karşılık bilmiyorum cevabını verdi. 'Bilmediğin bir şeyi mi arıyorsun?' alaycı ses tonuna karşılık göremeyeceğini bilse de gözlerini devirip, 'En son böyle hissettiğimde seni bulmuştum usta.' diye söylendi. 

 Bu sırada yapılan karşılaşma bitmiş ve sunucu yeniden isim çekmeye başlamıştı. "Ryo'ya karşı..." bir süre duraklayıp başka bir isim çekti; "...Dallen Fah." duyduğu isimle bakınmayı bırakıp arenaya inen ikizini izledi. Dallen Fash kim olduğunu bildiği nadide kişilerden birisiydi. Enerji çocuklarının saçlarıyla kafayı bozmuş Gökdelen Demirciler müdüresinin temsilcisi olan çocuk, yarı elf, yarı insandı. Doğuştan demirci sınıfına sahip olmasıyla beraber, suikastçi-büyücü olan çocuk bütün cehennemsel elementlere sahip bir dehaydı. 

 Ryo ve Dallen'in arenaya inmesiyle beraber sunucu karşılaşmayı başlattı. Başlamalarıyla beraber Ryo kılıcını çıkarmış ve bir santimlik alevlerle kaplamıştı. Dallen ise ikiz hançerlerini çekmiş ve kendi gölgesine dalmıştı. Ryo gözlerini kapatıp kılıcını önüne çekmiş, hazırda bekliyordu. 

 Çok geçmeden gölgelerden fırlayan Dallen yüksek bir hızla Ryo'nun arkasından saldırdı. Hançerleri ışığı yutan bir karanlıkla kaplanmışlardı ve hedefleri Ryo'nun boynuydu. Çocuk hançerlerini hızla çevirip saldırdığında, Rey'in yüreği ağzından çıkacak gibi olmuştu. Ryo ise kapalı tuttuğu gözlerini açıp hızla kendi gölgesine daldı. 

 Dallen'in ikiz hançerleri havayı yüksek bir hızla keserken, Ryo çocuğun sağındaki gölgelerden çıkmış ve kılıcını Dallen'in karnına doğru savurmuştu. Dallen zamanında tepki vermeyi başararak ileriye doğru atılmayı başarmıştı lakin kılıç bir kaç santimlik bir kesiğe neden olmuştu. 

 Dallen rakibinin aptal olduğunu düşünürken kesildiği gibi dağlanan ve kan akmayan yaraya bakınmıştı. Ryo öldürücü bir hamle yapmadığı sürece alev alev kılıcı sadece kendisine avantaj sağlıyordu. Dağlanan bir yara, herhangi bir savaş ortamında açık yaradan daha iyiydi.

 İkili bir süre gölgelere dalıp çıkarak birbirlerine saldırmaya devam ettiler. İkisi de bir kaç yara alsa da dışarıdan bakıldığında Ryo daha kötü haldeydi. Her bir yarasından kan akarken, dikkatli izlemeyen temsilcilerin gözünde Dallen'in sadece giysileri kesilmiş gibi duruyordu. O da elbette yara almıştı lakin her bir yarası dağlandığı için bu küçük dürtmelere devam ederlerse kan kaybından ölecek olan rakibi olacaktı. 

 Yine de rakibinin ifadesiz yüzünden bir çıkarım yapamadığından ve elbette ustasının ağzından düşmeyen o ah vahım oh vahım enerji çocuklarından birisiyle savaştığından dikkatli hareket ediyordu. Üstelik bir enerji çocuğu olmasına rağmen rakibinin burç tekniği kullanmaması daha da tetikte olmasını sağlıyordu. 

 Ryo iseşu ana kadar rakibiyle beraber sadece bir oyun oynadıklarının farkındaydı. İkisi de gerçek güçlerini geride tutuyorlardı. Onun istediği ise ilk saldırıya geçenin rakibi olmasıydı. Ancak bir sürenin ardından Dallen'in dikkatli saldırıları sinirlerini bozmaya başlamıştı. Genellikle savaştığı aptallar direk kendisine atılır ve güç gösterileri yaparlardı, o da gördüğü zayıflıklardan faydalanarak onları bebek gibi oynatır ve ardından öldürürdü. Bunun olmayacağını anladığında ilk saldırıya geçen olma kararı aldı. 

 İkili silahlarını çarpıştırırken, Dallen çocuğun gölgesinin dalgalanmasıyla hızla geriye çekilmiş ve kendisini yakalamak için atılan karanlık ellerden son anda kurtulmuştu. Ryo, gölgesinden çıkan on karanlık elin verdiği özgüvenle hızla Dallen'e atıldı. Şu ana kadar gerçek anlamda saldırmayan rakibine bir teknik kullanması için fırsat vermeye niyeti yoktu. 

MistikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin