"Hey, ne yaptığını sanıyorsun Kert. Eğer formasyona zarar verirsen Kairo manyağı bizi öldürür. Farkında mısın?"
"O Kert değil. Kert'in su elementi yok."
"Hemen çekil oradan çocuk. Hayatımızı karartacaksın."
"Bir şey yapsanıza, formasyonu parçalayacak!"
Bunu duyan önlüklülerden üçü kendisine doğru atıldı. Ancak geç kalmışlardı. Alev toplarıyla sırtından vurulmadan hemen önce Narin Dalgalarla formasyonu sarmayı bitirmiş ve son anda da parçalamıştı.
Formasyonun parçalanmasıyla beraber, enerji çocuklarını bağlayan zincirler yok oldu. Ardından da kapsüller bir anda açıldı. Kapsüllerin içindeki garip sıvı tamamen dışarıya çıkınca, bütün enerji çocukları sanki bir saniye önce baygın değillermiş gibi tek tek gözlerini açarak yerlerinden doğruldular. Yatağa bağlanan kızın çoktan zincirleri yok olmuştu. Ancak ne yapacağını bilmediği her halinden belli oluyordu.
Bu sırada Rey, formasyonun kırıldığı yerde, yere devrilmişti. Sırtına denk gelen alev topunun etkisiyle sırt bölgesinde bulunan sinirler yanmıştı. Bu yüzden de geçici felç geçiriyordu. Enerjisinin hızla hasar gören bölgelerine akın ettiğini hissedebiliyordu. İhtiyacı olan süre sadece beş dakikaydı.
Bu sırada beyaz önlüklüler geçirdikleri şoku atlatmış, enerji çocuklarını yakalamaya çalışıyorlardı. Üçünü garip bir teknikle yakalamışlardı. Rey'in sırtına alev topu atan adam, Gece kadar siyah saçlara ve kızıl gözlere sahip bir enerji çocuğunu yakalamaya çalışıyordu. Ancak çocuk, adamın her bir tekniğinden kaçmayı başarıyordu. Tek bir teknik bilse adamı yeneceği belliydi.
Diğerlerini uyaran beyaz önlüklü ise, gri saçlı ve siyah gözlü enerji çocuğuna karşı savaşıyordu. Çocuk bir çeşit kalkan tekniği kullanarak, beyaz önlüklünün her tekniğini engelliyordu. Bir diğer beyaz önlüklünün karşısında ise bordo rengi saçlara ve yemyeşil gözlere sahip bir enerji çocuğuyla savaşıyordu. Daha doğrusu savaşmaya çalışıyordu. Ancak karşısındaki enerji çocuğu sürekli adamın menzilinden kaçıyordu.
Son beyaz önlüklünün karşısında ise turuncu saçlara ve sarı gözlere sahip bir element çocuğu vardı. Çocuk ne zaman bir teknikten kaçsa, saçları kısa bir süreliğine parıldıyordu. Rey diğer element çocuklarını es geçerek turuncu saçlıya odaklandı. Enerjisini sağ gözüne gönderdiğinde, yeniden enerjinin hareketlerini görmeye başladı.
Çocuğun vücudunda normal olmayan turuncu bir enerji geziyordu. Ne zaman bir tekniği atlatsa, vücudundaki turuncu enerji çıldırmış gibi hareketler sergiliyordu. Kısacık bir sürenin ardından ise duruluyordu.
Rey'in sayamadığı kadar tekniği atlattı. En sonunda çocuk bir teknikten daha kurtulduğunda, bu sefer turuncu enerjisi durulmadı. Çocuğun yüzünde beliren masum ve asil gülüş, karşısındaki beyaz önlüklüyü korkuttu. "Aslan Burcu Tekniği: Parıltı." dedi. Turuncu enerji sadece saçında toplandı. Ardından da turuncu saçları, güneş gibi parıldamaya başladı. Saçlarından yayılan ışık o kadar parlaktı ki, kendi gözlerini bile acıtıyordu. Eğer normal gözlere sahip olsaydı, kesinlikle kör olurdu.
Parıltı yaklaşık bir dakika sürdü. Parlama bittiğinde Beyaz önlüklülerin hepsi gözlerini tutarak çığlık atıyordu. Enerji çocukları bile gözlerini ovuşturuyordu, ancak beyazlıların durumu berbattı. Gözleri resmen balon gibi patlamıştı. Gözlerinden bardaktan boşalır gibi kanlar geliyordu.
Bağlanan enerji çocuklarını serbest bıraktıktan sonra, beyaz önlüklüleri bağladılar. Sekiz element çocuğu da kendilerine gelmeye çalışırken, turuncu saçlı kendisine doğru geldi. Rey'in kalkmasına yardım etti. Kısa bir süre sonra Rey de kendisine gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mistik
FantasyRey, amcası olarak gördüğü Yuu tarafından, bir ağacın altında, sadece bir notla beraber terk edilmiş bir halde bulundu. Amcası ile beraber, Ami Krallığında dilencilik yaparak yaşıyordu. Ta ki hırsızlık yaparken köle tüccarlarının eline geçene kadar...