"نک-" با احساس کردن لبهای خیس ته اطراف کلاهک دیکش نفسش برید ، تهیونگ قبل اینکه قبل اینکه کل دیک جونگکوک رو در دهن خود جا بده شروع کرد لیسیدن .
"بس ک- "
"شششش" تهیونگ حرفش رو قطع کرد .
جونگکوک نمی خواست تسلیم شه اما نمی تونست از این حس خوب غر بزنه و دیگه نمی تونست خودش رو متقاعد کنه استریته .
تهیونگ به آهستگی عضو جونگکوک رو تو دهنش عقب جلو میکرد و جونگکوک هم به موهای تهیونگ چنگ میزد و سرش رو از لذت عقب مینداخت .
"ددی دوستش داری ؟ " تهیونگ با لحن معصومانه پرسید .
" شت آره "
وقتی که فهمید جونگکوک نزدیکه تصمیم گرفت یکم اذیتش کنه و با صدای " پاپ " مانندی دیک جونگکوک رو از دهنش بیرون اورد و بزاق دهنش رو پاک کرد .
" اهه چرا متوقف شدی ؟! " جونگکوک نفس های نا منظم پرسید
" یادم اومد استریتی و چراغم سبزه " اینارو با پوزخند گفت .
جونگکوک احساس احمق بودن میکرد خودشو جمع و جور کرد و راه افتاد .
من استریتم من استریتم من استریتم
اینا رو همش با خودش تکرار میکرد (دقیقا مثل این که حامله باشی و بگی نه من نیستم 😂)
به خوابگاه رسیدن ولی انگار تهیونگ قصد رفتن رو نداشت .
"برو به اتاق خودت "
" اما ددی " جونگکوک میتونست بگه الان با یه بچه پنج ساله رو به رو عه "ششش الان هم اتاقیم بیدار میشه " گفت و در اتاق رو باز کرد تهیونگ سریع رفت تو " قول میدم اگه اینجا بمونم ساکت میشم " اینو گفت درحالی که رو تخت جونگکوک میشست .
" دیوونه شدی هم اتاقیم بهم گفت تو کی ای چی بگم "
" ددیییییی " تهیونگ بلندتر و هدفمندتر گفت .
" باشه باشه فقط ساکت شو "
تهیونگ کفشاش رو دراورد و رو تخت جونگکوک دراز کشید جونگکوک هم همین کار رو کرد .
.
.
.
.
جونگکوک با حس اینکه یکی رو کمرشه چشماش رو باز کرد.(گایز منظور نویسنده یه همچين چیزی عه حالا تو کاور میتونید فتوی خود نویسنده هم ببینین)
"دقیقا داری چیکار می کنی "جونگکوگ با چشمان نیمه باز گفت .
"راحت میشم ؟ "
" اونم با استفاده از من !"
"آره " تهیونگ لبخند بی گناهی زد و با احساس بر آمده شدن دیک جونگکوک ناله ی کش داری کرد (الان اون هم اتاقی بدبخت چی میکشه 😂) جونگکوک سعی کرد اهمیت نده ولی مگه لعنتی میشد ، این کار غیر ممکن بود .
جونگکوک بلاخره به تهیونگ اخطار داد که تمومش کنه و بگیره و بخوابه و تهیونگ با اون لحن جدی جونگکوک فهمید دیگه باید واقعا بگیره بخوابه و جونگکوک برای دومین بار نتونست ارضا بشه .
End of part 19
YOU ARE READING
𝗍𝖾𝗑𝗍 𝗆𝖾ˢᵗᵘᵖⁱᵈ(complete)
Romance[چت استوری☂︎] چی میشه اگه ته ته کوچولومون به جای اینکه به شماره ی جدید دوستش چیم پیام بده به بانی لجبازمون پیام بده ؟؟ و بانی کراش ته باشه ولی ته نمی دونه که همه ی این مدت با کراشش چت میکرده ؟ Couple : کوکوی Up time : تموم شده دخترم راحتتت بخون