Κεφάλαιο 65: Της μεταμορφώσεως.

1.2K 50 9
                                    

«Δεν είσαι με τα καλά σου που θα βγάλω εγώ τα προσωπικά μου στην φόρα για να κάνεις εσύ την μεγάλη επιτυχία όπως λες. Έχεις χάσει τα λογικά σου μωρέ Αντρέα;; Βασικά τι ρωτάω, αυτό είναι το μόνο σίγουρο» λέω έκπληκτη μόλις ο εγκέφαλος μου καταφέρνει να επεξεργαστεί όσα μου έχει πει ο Αντρέας λίγα λεπτά προηγουμένως. Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να αρχίσω να κλαίω με όσα άκουσα. Έχουμε χάσει κάθε όριο.

«Εσύ μια χαρά βολεύτηκες με το να κάνεις την barwoman.. Αυτός εδώ θέλει να κάνω μια γκόμενα που δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει με την ζωή της από το να κάθεται σε ένα μπαρ και να πίνει το ένα ποτό μετά το άλλο. Στην καλύτερη περίπτωση δηλαδή» παραπονιέται ο Αχιλλέας λες και συζητάμε τι πίτσα θα παραγγείλουμε και δεν περνάει η δική του επιλογή. Δεν τον πείραξε που θα ρεζιλευτώ δημοσίως αλλά το ότι θα υποδυθεί μια γυναίκα. Ωραίος αδερφός!

«Μεταξύ μας τα προσωπικά σου έχουν βγει εδώ και αρκετό καιρό στη φόρα» ψιθυρίζει ο Αντρέας πεταρίζοντας μου δήθεν γλυκά τα μάτια του. Θέλει να με νευριάσει; Είμαι στα πρόθυρα να βγω εκτός εαυτού με όσα έχω ακούσει σήμερα.

«Επειδή ο Ορέστης ήταν ηλίθιος και σκέφτηκε πως με το να δημοσιοποιήσει την σχέση μας θα ανεβούν οι μετοχές μας δεν σημαίνει πως πρέπει να κάνω και εγώ το ίδιο με το τέλος μας. Δεν πάτε καλά! Με απάτησε και εσείς θέλετε να το κάνω και βίντεο κλιπ;» για να μην με βγάλουν υστερική, με νύχια και με δόντια κρατάω τον εαυτό μου για να μην υψώσω την φωνή μου και να αρχίσω να κουνάω με μανία τα χέρια μου προς κάθε κατεύθυνση. Αν και η σκέψη να χτυπήσω κάποιον αυτή την στιγμή έστω και καταλάθος με κάνει να νιώσω καλύτερα. Ένας Θεός ξέρει πόσο ξύλο χρειάζονται όλοι τους για να συνέλθουν. Έχω την εντύπωση πως το τελευταίο διάστημα το έχω σκεφτεί πολλές φορές αυτό.

«Θες δηλαδή να αφήσεις την Κωνσταντίνα να αρχίσει να περηφανεύεται ότι σου έκλεψε τον άντρα;» ρωτάει ο Ερμογένης που κάθεται δίπλα από τον Πέτρο που μας κοιτάζει όλους χαμογελαστός. Μα φυσικά, το καλύτερο του θα είναι να υποδύεται τον Ορέστη και να παίζει τον καρδιοκατακτητή. Που τους βρήκα όλους αυτούς τους τρελούς;;

«Έχεις δίκιο, θα πρέπει να βγω στα κανάλια και να λέω σε όλους πως ο Ορέστης δεν ήταν αρκετά άντρας για εμένα και πως είναι ο ιδανικός για την Κωνσταντίνα. Αυτό άλλωστε δεν λέει και το τραγούδι;» ρωτάω ειρωνικά και τους βλέπω όλους ανασηκώνοντας ερωτηματικά το ένα μου φρύδι. Μια φορά άκουσα το τραγούδι και το νόημα ήταν ξεκάθαρο. Δεν το κρύβω πως ο Αντρέας έχει ταλέντο να μεταφέρει ολόκληρη ιστορία μέσα σε μόνο λίγες λέξεις. Αυτό όμως δεν του δίνει κανένα δικαίωμα να αρχίσει να δημοσιοποιεί δικές μου στιγμές απλά και μόνο επειδή τον ενέπνευσαν.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The LegacyWhere stories live. Discover now