Κεφάλαιο 25: Νέα πρόκληση με απρόοπτα!

1.2K 81 64
                                    

Η επόμενη μέρα πέρασε ήρεμα ευτυχώς, με εμένα να κοιμάμαι τις περισσότερες ώρες ή να βρίσκομαι στο κρεβάτι μου βλέποντας σειρές. Όπως καταλαβαίνετε έκανα οτιδήποτε γινόταν για να κρατάω το μυαλό μου απασχολημένο. Έκανα μόνο δυο διαλείμματα. Για να δω αν τελείωσε το πάρκο για τον Οθέλο και ένα άλλο για να πάρω τηλέφωνο τον Πάτροκλο θέλοντας να του εκφράσω τις υποψίες μου για τις υποκλοπές που νομίζω ότι γίνονται στο ταμείο των απόρων. Απ'΄ ότι φάνηκε ήταν αχρείαστη η προσπάθεια μου αφού ο Πάτροκλος έχει αρχίσει ήδη τις διαδικασίες για να μάθει τα πάντα για το ταμείο. Από την στιγμή που μεταφέρεται ένα μεγάλο ποσό από την εταιρία στο πανεπιστήμιο είναι απαραίτητο να ελεγχθούν αν όλα είναι σωστά και νόμιμα. Όσο για το πάρκο έχει κατενθουσιάσει τον Οθέλο. Τουλάχιστον κάποιος μέσα σε αυτό το σπίτι είναι χαρούμενος. Και το λέω αυτό γιατί ο Αχιλλέας είναι απορροφημένος με τα πειράματα του και βρίσκεται στον δικό του κόσμο και εγώ τις δυο μέρες που είχα να ξεκουραστώ τις πέρασα όπως να 'ναι και φορτώνοντας τον εαυτό μου με περισσότερα προβλήματα από όσα είχα πριν. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να μετράει τις ώρες που απομένουν μέχρι να πάω στην δουλειά. Που κατάντησα, να μετράω τις ώρες για να γυρίσω πίσω στην Greco και να αρχίσω να εργάζομαι σε ένα νέο project. Ούτε που θα το φανταζόμουν ότι θα έφτανα σε ένα τέτοιο σημείο. Και κάπως έτσι με εμένα στο κρεβάτι να βλέπω ταινίες με πήρε ο ύπνος μέχρι που άκουσα το ξυπνητήρι νωρίς το επόμενο πρωί για να με ενημερώσει πως είναι ώρα να σηκωθώ. Και όταν εννοώ νωρίς το πρωί εννοώ 5.30 το πρωί. Μπορεί να έπεσα σε ένα λήθαργο μια ολόκληρη μέρα αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω κάτι τέτοιο. Όσο και να το ήθελα. Όλως περιέργως όμως σήμερα έχω ξυπνήσει με αρκετή ενέργεια. Δεν γνωρίζω από που πηγάζει αλλά είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω όσα άφησα στην άκρη. Το πιο πιθανόν να είμαι χαρούμενη λόγω του ότι θα έχω μια νέα πρόκληση στην δουλειά. Πετάω με μια κίνηση το πάπλωμα από πάνω μου και σηκώνομαι. Θα πάω για ένα πρωινό περπάτημα με τον Οθέλο και στη συνέχεια θα έρθω να ετοιμαστώ για την δουλειά. Μικροί στόχοι κάθε φορά. Ετοιμάζομαι γρήγορα και παίρνοντας τον Οθέλο αγκαλιά βγαίνω από το σπίτι. Όπως πάντα στέλνω ένα γρήγορο μήνυμα στον Πέτρο για να τον ενημερώσω πως θα πάρω τον Οθέλο βόλτα. Ο καημένος ο Οθέλος θα αρχίσει να αναρωτιέται αν η ιδιοκτήτρια του είναι τρελή. Τον ξύπνησα τα χαράματα για να τον πάω βόλτα. Αν μου χέσει όλο το σπίτι για αντίποινα δεν θα έχει και άδικο. Έξω αρχίζει να ξημερώνει και με συνδυασμό το λίγο αεράκι που έχει κάνει τόσο αναζωογονητική την ατμόσφαιρα. Με γρήγορα βήματα φτάνω στο πάρκο που τέτοια ώρα έχει ελάχιστο κόσμο. Να δούμε πόσοι από αυτούς έχουν τα δικά τους προβλήματα και ήρθαν εδώ για να ανασυντάξουν τις δυνάμεις τους και να καθαρίσουν το μυαλό τους. Αφήνω κάτω τον Οθέλο και κάνω μερικά βήματα να δω αν με ακολουθεί. Αφού βεβαιωθώ ότι θα τρέχει μαζί μου αρχίζω ένα ήρεμο τροχάδην κάνοντας μερικούς γύρους γύρω από το πάρκο. Η ακινησία και η αδράνεια μιας μέρας με έκαναν να αναθεωρήσω πάρα πολλά πράγματα. Ήταν ανυπόφορο. Παλιά επιδίωκα κάτι τέτοιο αλλά τώρα όπως φαίνεται άλλαξαν τα γούστα μου. Ρίχνω μερικές πλάγιες ματιές στον Οθέλο δίπλα μου για να είμαι σίγουρη ότι δεν τον άφησα στα μισά της διαδρομής. Υπολογίζοντας πως έκανα πέντε γύρους σταματάω για να πάρω ανάσα. Έπρεπε να το ξεκινήσω πιο ήρεμα αλλά από παλιά η γυμναστική είναι ένας τρόπος εκτόνωσης. Σκέφτομαι να το καθιερώσω αυτό το πρωινό τρέξιμο. Καλό θα μου κάνει. Ακούγοντας τον Οθέλο και αυτόν κουρασμένο τον παίρνω πάνω μου για να τον ξεκουράσω. Παίρνω τον δρόμο της επιστροφής παρατηρώντας πως ο κόσμος αρχίζει να κινείται περισσότερο όσο περνάει η ώρα. Φτάνοντας σπίτι αφήνω τον Οθέλο να κάνει ό,τι θέλει και εγώ πάω για ένα γρήγορο μπάνιο. Όσο κάνω μπάνιο δεν μπορώ να βγάλω την συζήτηση που είχα με τον Κρις σε εκείνο το μπαράκι. Το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να αφήσω τον χρόνο να δείξει την πορεία των πραγμάτων. Άλλωστε δεν μπορώ να πιέσω το μυαλό μου ή την καρδιά μου για να σκεφτούν ή να νιώσουν κάτι για τον Κρις. Εδώ τόσο καιρό τα πίεζα για το αντίθετο. Γιατί πάντα εκεί που νιώθεις πως όλα έχουν αρχίσει να μπαίνουν στην θέση τους πρέπει κάτι να γίνει και να σου χαλάσει την διάθεση και να σε γεμίσει αμφιβολίες; Δεν θα τρελαθώ εγώ για τον Κρις. Το πήρα απόφαση, δεν μπορώ να κάνω κάτι. Μου είπε την αλήθεια του και εγώ την άκουσα. Πολύ ευχαρίστως να συνεχίσουμε να μιλάμε αλλά ως εκεί. Η ζωή μου πλέον περιτριγυρίζεται από καινούργιους ανθρώπους. Έχω νέες ασχολίες και δεν θα αφήσω τίποτα από το παρελθόν να μου αμαυρώσει και το παρόν μου. Μερικές φορές οι απαντήσεις αλλά και οι λύσεις που θέλουμε δεν είναι τόσο δύσκολες στο να βρεθούν. Απλά εμείς μερικές φορές εθελοτυφλούμε. Βγαίνοντας από το μπάνιο νιώθω ακόμα πιο ζωντανή.

The LegacyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant