Έντονες και συνάμα γνώριμες μυρωδιές είναι που αναγνωρίζει αρχικά τομυαλό μου ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν βγω τελείως από τον λήθαργο του ύπνου πουείχα πέσει. Παίρνω 2-3 βαθιές αναπνοές μήπως και καταλάβω τι μυρίζει έτσι.Καταλαβαίνω ότι είναι μπέικον και αυγά αλλά και κάτι γλυκό. Η κυρία Μαρίαξύπνησε μάλλον με αρκετές ορέξεις. Ξεφυσάω μιας και νιώθω το στομάχι μου ναγυρίζει με τόσο έντονες μυρωδιές. Θα προτιμούσα σήμερα ένα μπολ με δημητριακάκαι όχι κάτι βαρύ όπως αυγά και μπέικον. Άραγε τι ώρα γύρισε ο Ορέστης χθες τοβράδυ και τι ώρα έπρεπε να πάει σήμερα στο γραφείο του μιας και δεν ακούω ούτεβλέπω σημάδια παρουσίας του μέσα στο σπίτι. Κοιτάζω την ώρα και βλέπω πως είναιδέκα το πρωί. Με απλά μαθηματικά ο Ορέστης πρέπει να κοιμήθηκε κάπου στις 6 ώρεςαφού εγώ και ο Αχιλλέας πήγαμε για ύπνο η ώρα μια και μισή το βράδυ και οΟρέστης μέχρι τότε δεν είχε φανεί, επίσης δεν πάει ποτέ δουλειά μετά τις 8.Εχθές μετά που διάβασα το μήνυμα του Πωλ είχα χάσει κάθε όρεξη και ενέργεια. Οαδερφός μου επειδή όπως πάντα δεν του διαφεύγει τίποτα κατάλαβε πως κάτι συνέβηκαι δεν έπαψε όλο το βράδυ να με ρωτάει τι έχω. Κάποια στιγμή υπέκυψα (αφορμήγύρευα και εγώ να πω τους προβληματισμούς μου κάπου) και άρχισα να του λέω κάθεσκέψη μου. Πέραν από το κατσάδιασμα που έφαγα για το γεγονός πως επέλεξα ναμπλέξω τα προσωπικά μου με τα επαγγελματικά μου (σιγά που δεν θα μου τοχτυπούσε και αυτό κάποια στιγμή) αρκέστηκε στο να με συμβουλέψει στο να καθίσωνα μιλήσω στον Ορέστη όπως μίλησα και σε εκείνον. Τέτοια συμβουλή πραγματικάείχε καιρό να ακούσω. Πως και δεν το σκέφτηκα τόσο καιρό καλέ;! Το μόνοπου τον δικαιολογεί είναι πως ήταν αρκετά κουρασμένος από το ταξίδι. Έχει καιαυτός τα θέματα του. Απ' ότι μου είπε ευτυχώς με τα χαρτιά του πανεπιστημίουδεν προέκυψε κάτι και ό,τι πρόβλημα υπήρχε λύθηκε. Από την άλλη ό,τι αφοράεκείνον τον ηλίθιο που συνεργάζεται μαζί του στο νοσοκομείο, ο Πωλ δεν τονενημερώνει και πολύ αλλά συνέχεια λέει πως βρίσκονται σε καλό δρόμο. Είναιδύσκολο κάποιος να μπορέσει να αποσπάσει πληροφορίες από τον Πωλ. Σου λέει ό,τιθέλει εκείνος να ξέρεις. Μερικές φορές αυτό είναι καλό και άλλες όχι. Τόσημυστικοπάθεια ώρες ώρες είναι υπερβολικά εκνευριστική. Αφήνω ένα βαθύαναστεναγμό και σηκώνομαι από το κρεβάτι. Όσο και να θέλω να περάσω τη μέρα μουστο κρεβάτι κάτι τέτοιο θα με σκότωνε. Να αφήσω σε ησυχία το μυαλό μου και νααρχίσει να σκέφτεται διάφορα; Απα πα πα καλύτερα να δουλεύω μέχρι αργά τοβράδυ. Και αυτό σκέφτομαι να κάνω! Σίγουρα όμως ο Ορέστης πρέπει να μου πειμερικά πράγματα. Δεν γίνεται να λέει πως το βράδυ του θα το περάσει με εμένακαι τον αδερφό μου και ξαφνικά να χάνεται βάζοντας τον σωματοφύλακα του να μεενημερώνει πως κάτι προέκυψε. Είμαι καμιά τυχαία δηλαδή και δεν μπορούν να μουπουν περισσότερες πληροφορίες; Δεν με ενδιαφέρει αν σκέφτομαι παράλογα. Μεέβαλε σε ένα τρυπάκι που είχε αρκετό καιρό να μπω, μην πω καλύτερα πως δενβρέθηκα ποτέ σε τέτοια θέση. Βάζω φρένο στις σκέψεις μου και αρχίζω νασουλουπώνω τον εαυτό μου. Όταν τελειώνω την πρωινή μου ρουτίνα πάω να βρω ταρούχα που θα βάλω. Μπαίνοντας στο δωμάτιο ντουλάπα δεν ρίχνω ούτε μια ματιά στο"μουσείο" του Ορέστη. Θα προτιμούσα να μου έστελνε αυτός μήνυμα χθες.Πραγματικά πειραχτικά αρκετά. Και έχω μετά τον Αχιλλέα να μου λέει πως πρέπεινα του μιλήσω. Αν ήταν τόσο εύκολο αγόρι μου, λες να μην το είχα κάνει μέχριτώρα; Ο Ορέστης είναι η επιτομή του απόλυτου αρσενικού. Σε κοιτάζει με εκείνατα γαλάζια μάτια του που μπορεί να σε παγώσουν στην στιγμή αν πεις κάτι που δενπρέπει. Το σώμα του δε από την άλλη εκπέμπει τόση πολύ αρρενωπότητα που νιώθειςνα προσελκύεσαι απ΄ αυτήν. Μην σχολιάσω πως ό,τι και να πεις έχει έτοιμο ένακαυστικό σχόλιο να ρίξει . Πως εγώ μετά να πω όσα θέλω; Αλίσια σύνελθεσε παρακαλώ, κάθε τρία βήματα θα σκέφτεσαι τον Ορέστη και τα προβλήματα σουμαζί του; Έχεις και άλλα σημαντικά θέματα να λύσεις. Μια φωνούλα στομυαλό μου έρχεται να με συνεφέρει. Κουνάω το κεφάλι μου και δίνω όλη μου τηνπροσοχή στα ρούχα μπροστά μου. Δεν έχω όρεξη για υπερβολές σήμερα. Διαλέγω πολύαπλά ρούχα αλλά αρκετά κατάλληλα για το γραφείο.
YOU ARE READING
The Legacy
RomanceΈνας ξαφνικός θάνατος, μια αναπάντεχη κληρονομιά και μια απρόσμενη γνωριμία. Η Αλίσια μετά τον ξαφνικό θάνατο το θείου της καλείται χωρίς να το περιμένει να διαχειριστεί μια τεραστια περιουσια. Απαράβατοι οροι έρχονται να καθορίσουν την ζωή της, αλλ...