Κεφάλαιο 34: Πύργε ελέγχου με ακούς;!

1.1K 86 137
                                    

*Μετά απο μία εβδομάδα*

Το επίθετο ευτυχισμένη ούτε στο ελάχιστο δεν μπορεί να περιγράψει το πως είμαι και νιώθω αυτή την στιγμή. Αν μου έλεγε ποτέ κανείς πως θα είχα την ευχέρεια να έχω στην διάθεση μου ένα ολόκληρο νησί με εμένα και τον αγαπημένο μου νιώθοντας χαρούμενη, ευτυχισμένη, ασφαλής και ξέγνοιαστη θα τον έβγαζα τρελό. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα κάτι τέτοιο. Και φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στην πολυτέλεια και τα υπέροχα συναισθήματα που νιώθω. Αναφέρομαι και στον Ορέστη. Μόνο με την σκέψη του νιώθω όλο μου το κορμί να ανατριχιάζει από πόθο και να καίγεται για το άγγιγμα του. Αυτό το χαμόγελο που δημιουργείται όταν τον σκέφτομαι θέλω να ελπίζω πως δεν θα σταματήσει ποτέ να υπάρχει. Έχει δώσει μια πολύ διαφορετική πινελιά στην ζωή μου. Ελπίζω να ισχύει και για εκείνον κάτι τέτοιο. Ένας αναστεναγμός ευχαρίστησης βγαίνει από μέρους μου κοιτάζοντας το κινητό μου. Μπορεί να μην έχει σήμα και στην αρχή να το θεωρούσα άχρηστο αφού δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με κανέναν αλλά τελικά χρησίμεψε στο να βγάζω τον Ορέστη διάφορες κρυφές αλλά και φανερές φωτογραφίες. Πριν μια εβδομάδα όταν φτάσαμε στο νησί Λανάϊ έχοντας λύσει κάθε παρεξήγηση ο Ορέστης μου ανακοίνωσε πως οι διακοπές μας θα διαρκούσαν για περισσότερο καιρό μιας και βάση με τα λεγόμενα του δεν μπορούσε να με χορτάσει. Μεταξύ μας, ούτε εγώ τον είχα χορτάσει μέχρι τότε. Ούτε μέχρι σήμερα δηλαδή. Ανακοινώνοντας μου λοιπόν πως θα μέναμε ακόμα μια εβδομάδα μακριά από τα προβλήματα και την ρουτίνα της Ρώμης παρά να αγχωθώ κόντεψα να τρελαθώ από την χαρά μου. Το να έχω τον Ορέστη ακόμα λίγες μέρες μόνο για εμένα είναι δώρο θεού. Ξέρω πολύ καλά πως μόλις γυρίσουμε πίσω θα πέσουμε και οι δυο με τα μούτρα στην δουλειά. Ενημερώνοντας την Άρια ότι θα αργούσαμε να εκτός από του αναμενόμενου θυμού που εξέφρασε εναντίον του επέμενε να της στέλνουμε καθημερινά φωτογραφίες μας. Γι' αυτό και συχνά ήμασταν με ένα κινητό ή μια φωτογραφική μηχανή αποθανατίζοντας όμορφες και ξεχωριστές στιγμές μας. 

 

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
The LegacyNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ