Κεφάλαιο 46: «Ξύπνησε» ο Αχιλλέας.

791 57 3
                                    

«Φτάνει δεν αντέχω άλλο!! Σε παρακαλώ σταμάτα!» τσιρίζω πανικόβλητη τρέχοντας στις σκάλες που οδηγούν στο σαλόνι. Αν με πιάσει ξανά την έβαψα. Σταματάω για λίγο πίσω από τον γωνιακό καναπέ μόνο και μόνο για να πάρω μερικές ανάσες. Τα αστεία μου δεν τα καταλαβαίνει ποτέ αυτός ο άντρας.

«Έλα εδώ γλυκό μου αγγελούδι» λέει την ώρα που ατάραχος έρχεται προς το μέρος μου. Εγώ τρέχω σαν το κατσίκι σε όλο το ρετιρέ και αυτός χαλαρός με ακολουθεί. Δεν είναι κατάσταση αυτή!

«Μια φορά έπεσα στην παγίδα σου, δεν πρόκειται να σαγηνευτώ από την λάγνα φωνή σου. Θα αρχίσεις να με γαργαλάς πάλι. Μην πλησιάζεις!» λέω έντρομη και πριν κάνει κίνηση να με αρπάξει με τα μακριά μεγάλα του χέρια τρέχω προς την κουζίνα αυτή τη φορά. Εκεί έχω και εξοπλισμό. Όλο και κάποιο τηγάνι θα βρω για να προστατευτώ. Τι θέλω και μιλάω και εγώ ώρες ώρες... Πάνω που ήταν έτοιμος να με κάνει δική του για τρίτη φορά έριξα το αστειάκι μου. "Που βρίσκεις τόση ενέργεια μωρό μου σε τέτοια ηλικία;" ενώ πριν λίγα λεπτά μου είχε αποκαλύψει πως πήγε στα 28. Καλά να πάθω. Αφού ξέρω πως κάνει όταν τον πειράζω για την ηλικία του. Αν δεν πέθανα σήμερα από αφυδάτωση θα πάω από ασφυξία λόγω του υπερβολικού γέλιου που ρίχνω κάθε φορά που με πιάνει στα χέρια του και με γαργαλάει. Ευτυχώς που πρόλαβα να πάρω ένα πουκάμισο του αλλιώς θα χοροπηδούσα γυμνή από εδώ και από εκεί. Το καλύτερο του δηλαδή. Αυτός είναι λογικό να έχει ενέργεια μιας και τρέφεται και γυμνάζεται σωστά. Εγώ δεν έχω φάει τίποτα σήμερα. Αν γλιτώσω αυτό το βασανιστήριο σίγουρα δεν θα γλιτώσω όταν μάθει πως είμαι νηστική. Για καλή τύχη όλων μας και αυτός πρόλαβε να βάλει το εσώρουχο του πριν αρχίσει χαλαρός το κυνήγι του. Αχ, πραγματικά δεν θα μάθω ποτέ να σκέφτομαι προτού μιλήσω. Αλλά ήταν τόσο αθώα η ερώτηση μου, το ορκίζομαι. Κατανοώ ότι έχουμε μερικά χρόνια διαφορά και παρά να έχω την τρελή ενέργεια εγώ που είμαι πιο νέα την έχει αυτός.

«Έλα αγγελούδι μου να σου δείξω τις αντοχές μου» λέει σιγανά και νιώθω τη φωνή του σαν σειρήνα να με τραβάει προς το μέρος του. Έχει σταθεί απέναντι μου και στην μέση μας έχουμε την νησίδα της κουζίνας να μας χωρίζει ένα μέτρο.

«Σταμάτα να με αποκαλείς αγγελούδι» λέω στενεύοντας απειλητικά τα μάτια μου. Με μια σωστή επιλογή λέξεων είναι ικανός να με κάνει ένα με το πάτωμα. Ασκεί τόση επιρροή πάνω μου. Βασικά τώρα που το σκέφτομαι σε όλους μας. Έχει βρει τον ιδανικό συνδυασμό να κάνει όλους υποχείρια του.

The LegacyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon