~Ορέστης~
Πάντα μου άρεσαν οι Δευτέρες γιατί οριοθετούν την αρχή μιας καινούργιας εβδομάδας. Κατά ένα περίεργο τρόπο όμως αυτή τη συγκεκριμένη Δευτέρα είχα μια αίσθηση καταστροφής. Και γιατί να μην νιώθω άλλωστε; Σε λίγο θα πάω να συναντήσω ένα κορίτσι που έχει μετατραπεί σε μια ευθύνη που μου φορτώθηκε είτε το ήθελα είτε όχι. Με ένα άγριο βλέμμα κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και προσπαθώ να μην κοπώ στο ξύρισμα. Πόσο με εκνευρίζει το γεγονός πως έχω βγει εκτός του προγράμματος μου. Αυτό που τους περασμένους μήνες φαινόταν σαν μια επιπλοκή τώρα μοιάζει περισσότερο με καταστροφή που με πλησιάζει απειλητικά. Ρίχνοντας μια σύντομη ματιά στους νόμους περί κηδεμονίας ήταν αρκετό για να καταλάβω ότι τα καθήκοντα μου δεν θα περιοριζόντουσαν μόνο στην υπογραφή επιταγών και στην εκμάθηση έστω των βασικών λειτουργιών μιας επιχείρησης. Τελειώνοντας το καθημερινό μου ξύρισμα πλένω το ξυράφι και προσπαθώ να χαλαρώσω λίγο τα χαρακτηριστικά μου. Δεν ξέρω τίποτα για την Αλίσια Οικονόμου. Όσο και αν μου φαίνεται τόσο γνώριμο αυτό το όνομα ξέρω πως το μυαλό μου μου παίζει παιχνίδια. Ξέρω μια Αλίσια και θα ευχόμουν να μην την γνώριζα. Από την μέρα που την πρωτοείδα σε εκείνο το club δεν μπορούσα να την βγάλω από το μυαλό μου. Με άνεση θα την αποκαλούσα μάγισσα. Μέχρι και στο Μιλάνο που είχα πάει για την κηδεία νόμισα για μια στιγμή ότι την είδα. Ξέρω πολύ καλά πως απλά είναι μια εποχιακή φαντασίωση προσπαθώντας να απαλλαγώ από όλα αυτά τα προβλήματα της πραγματικότητας. Αυτά όμως μέχρι εχθές. Ακόμα θυμάμαι την αίσθηση του κορμιού της πάνω μου, την γεύση της. Την είχα τραβήξει πάνω μου απαιτώντας το φιλί της κάτι που δυσκολεύτηκα πολύ να πάρω. Καλά με αποκάλεσε άνθρωπο των σπηλαίων. Δεν ξέρω τι στο διάολο με έπιασε. Βλέποντας την να διασκεδάζει και τον αλλοπρόσαλλο τρόπο που χόρευε και το γεγονός πως δεν έπαιρνε είδηση τα βλέμματα θαυμασμού από άντρες και γυναίκες που εισέπραττε με έκαναν να αντιδράσω τόσο παρορμητικά. Με είχε τυλίξει το σκοτάδι και ήθελα να την κάνω δικιά μου. Έφτασα στο σημείο να την σημαδέψω. Ποιος;; Εγώ, που κάτι τέτοια τα κατακρίνω. Φυσικά δεν έχασε και αυτή την ευκαιρία. Ένα μεγάλο μωβ σημάδι βρίσκεται στο λαιμό μου κάνοντας αντιληπτό σε όλους ότι μια παθιασμένη γυναίκα πέρασε από το κρεβάτι μου κάτι που εν μέρη είναι λάθος αφού μόνο από την αγκαλιά μου πέρασε η συγκεκριμένη. Πίστευα ο χαζός πως με ένα φιλί θα ηρεμούσα αλλά βγήκα γελασμένος. Μέχρι τώρα έχω κάνει τέσσερα κρύα ντους. Όπως και να έχει αυτή την γυναίκα δεν πρόκειται να την ξαναδώ. Είχα ηρεμήσει το τελευταίο διάστημα. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά πάω σε εκείνο το club. Το καλό είναι πως οι λογαριασμοί σήμερα το πρωί έχουν ξεπαγώσει και έχει μαζευτεί τόση πολλή δουλειά που θα ξεδώσω πάνω σε αυτήν. Μέχρι το τέλος του μήνα ούτε που θα την θυμάμαι. Άραγε η ανιψιά του Έρικ είναι κανένα κακομαθημένο πλουσιοκόριτσο που ζει εις βάρος του πλούσιου θείου της; Είναι ατίθασο πλάσμα ή μια φρόνιμη μικρή κυρία; Μήπως έχει κάποια ψυχικά προβλήματα από την απώλεια του πατέρα της σε τόσο μικρή ηλικία; Με το πιγούνι μου σφιγμένο ξετυλίγω την πετσέτα γύρω από τους γοφούς μου και την πετάω πέρα. Ό,τι και να έχει αυτή η μικρή πρέπει να καταλάβει ότι η κατάσταση της ζωής της έχει αλλάξει. Και αν δεν μπορεί να χειριστεί αυτή την αλλαγή τότε την περιμένουν δύσκολες μέρες. Τόσα χρόνια προσπαθώ να μην αμαυρώσω το όνομα του Έρικ απέχοντας από όλα τα σκατά που είχα μπλέξει μικρός. Δεν θα αφήσω ένα κοριτσάκι να σαλιαρίζει με τον κάθε ένα και να σπαταλάει τα λεφτά του θείου της έτσι. Σίγουρα την περιμένουν δύσκολες μέρες!
YOU ARE READING
The Legacy
RomanceΈνας ξαφνικός θάνατος, μια αναπάντεχη κληρονομιά και μια απρόσμενη γνωριμία. Η Αλίσια μετά τον ξαφνικό θάνατο το θείου της καλείται χωρίς να το περιμένει να διαχειριστεί μια τεραστια περιουσια. Απαράβατοι οροι έρχονται να καθορίσουν την ζωή της, αλλ...