Bölüm Şarkısı: Birileri - Paralel Bir Evrende Hâlen Bulutlar Üzerinde Oma Olasılığımıza Dair
iyi okumalar! i luv u ✨
🍁 🍁 🍁
Sokakları gürültüyle dolduran bedenlerimiz eve varmış olmanın sevinciyle kucaklaşırken üzerime çöken yorgunluğu daha net hissetmiştim. Sadece uyumak istiyordum, açtım ama yemek yemek için bile yorgundum. Yanımda ayaklarını sallaya sallaya yürüyen Utku'nun ise benim aksime enerjisi bitmemişti, şu an başka bir yere gidelim desek hemen evet diye atlardı. Bir an için onu neyle beslediğimizi sorguladım ancak Utku'nun yemek yediği anları takip edemeyeceğimizi kendime hatırlattım."Sonunda, anasını satayım! Ev!" Kağan kollarını iki yana açıp şükrederken Aras bahçenin demir kapısını ittirdi. Böylelikle en önde Sena olmak üzere hepimiz bahçede adımlamaya başladık. Bu sırada İnci yol boyunca Kağan'a trip atmaya devam etmiş ve Batu da çilekli iç çamaşırını sırayla herkesin kafasına geçirmeye çalışarak kaos çıkarmıştı. On kişilik bir arkadaş grubunda huzurla yürümek diye bir şey söz konusu olamıyordu.
Sena "Çok feci yorgunum." diye söylendiğinde İlksen de onu onaylarcasına başını salladı. "Yemek yiyelim ve direkt uyuyalım."
"Evde yemek olduğundan şüpheliyim." dedi Aras. "Gece birisi at gibi koşarak mutfağa inip buzdolabının kapağını açıyor."
Herkesin aklında tek bir isim belirmişti, bakışlarımız Utku'nun üzerine dönerken ona baktığımızı fark ederek sırıttı. "Kaslarımı korumak için at gibi yemeliyim." Kolunu sıkarak olmayan kaslarını gösterdiğinde Kuzey gözlerini devirdi.
"Önce kas yapmak için at gibi çalış, sonra korumak için at olmaya devam edersin."
Utku ona denilenleri asla umursamadığından mutlu mutlu ilerlemeye devam etmişti. Onun bu hâline gülmeden edemedim. Sonunda evin kapısına ulaştığımızda Aras kapıyı açarak kenara çekildi ve girmemizi bekledi. Tam Sena içeri adımını atmıştı ki "Ooo! Hoş geldiniz!" diyen ses üzerine hepimiz duraksamış ve etrafa bakmıştık. Sesin sahibi Baran Bera, yan taraftaki çitlerin üzerinden başını uzatmış ve yüzündeki kocaman sırıtışla bize el sallamıştı.
"İtiraf et, sabahtan beri bizim gelmemizi elinde dürbünle bekledin." Kuzey alayla ona sorduğunda Baran Bera dudaklarını büzdü. "Dürbünümü ne zaman gördün? Ne göz var sende."
"Hiç bu hıyar herifle uğraşamam." İnci Sena'yı iterek içeri girerken Sena da aynısını düşünmüş olacak ki onu takip etmişti.
Baran Bera İnci'nin arkasından "Niye öyle dedin marul kafa?" diye seslendi. "Ben seninle uğraşmak için can atıyordum!"
Dediklerini İnci duymuş muydu emin değildim ancak Kağan'ın duyar duymaz adımlarını ona yönlendirmesinden sinirlendiğine emindim. Batu onu kolundan tutup "Aman aman, ortalık salataya dönecek birazdan." diyerek zorla da olsa durdurmayı başarmıştı.
Kağan ona dik dik bakarak el hareketi çekti ve "Bir daha benimkine bir laf et de toprağa gömeyim seni, havuç tohumu." dedi. Ardından kendini Batu'dan kurtardı ve eve girdi.
Ağzım açık birbirlerine laf atmalarını izlerken Utku "Niye herkes salata malzemeleriyle küfür üretiyor?" diye sordu bana merakla. Gözlerimi ona çevirdim ve 'bilmem' dercesine ellerimi kaldırdım. "Herkes aç olmalı."
"İyi de salata karın doyurmaz ki. Şöyle bir mangal gömeceğiz!" Duraksadı, ardından dudaklarını yaladı. "Nefsom ben çok acıktım ya. Laf salatası yapmayı bırakıp gerçek salata mı yapsak?"
"Kesinlikle bunu yapmalıyız." diye cevap verdim Utku'ya. O sırada Baran Bera yine laf atmadan duramadığı için bu defa Kuzey'den laf yemeye başlamıştı. Batu uyarırcasına ona seslense de pek etkili olamıyordu. Sonunda Aras araya girmeye karar vererek Kuzey'i Baran Bera'nın görüş alanından çıkardı ve zorla eve soktu. Onların arkasından biz de hâlâ konuşmaya devam eden kızıl kafayı umursamayarak eve girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SABAH YILDIZI
Fiksi RemajaHiçbir şey tesadüf değildi. Olamazdı. Onun da benim gibi kırık bir ruhu barındırması, gözlerinde acının söndüğü kadının ardından hâlen gülümseyebilmesi, beni anlayabilmesi... Bunlar sadece bir gecede gerçekleşmedi. Temeller yıllar önce atıldı. Her ş...