SSY|70.BÖLÜM

9 2 0
                                    

SON SABAH YILDIZI | FİNAL

Son Sabah Yıldızı'nın final bölümü!
iyi okumalar! ✨

Multimedya: Son Sabah Yıldızı karakterleri
Bölüm Şarkısı: OneRepublic - Counting Stars

🍁 🍁 🍁

Gece ilerlemeye devam ediyordu. Herkes eğleniyor gibi duruyordu. Özellikle Utku abur cuburlara kendini kaptırmıştı ve hâlâ nasıl midesinde yer kalabildiğini anlayamasam da yemekten vazgeçmiyordu. Bir süre onunla ben de yemiştim ancak daha sonrasında daha fazla devam edersem kusacağımı anlayarak kaçmıştım yanından. Çok az sarhoş gibiydim, aslında içmeyecektim ama merakıma yenik düşüp denemediğim bir şeyler denemek istemiştim. Fazla içmediğim için bilincim yerindeydi ancak yürürken birkaç kez tökezlemiştim. Kuzey her birinde düşmemi engellemeseydi her tarafım kum olmuş bir şekilde söyleniyor olabilirdim.

Ellerimi yere bastırarak kum tanelerini avucuma toplayıp bırakırken Kuzey hafifçe saçlarımı karıştırdığında bakışlarımı ona çevirdim. "Kafan yerinde mi?"

"Evet evet." diye yanıtladım onu hızlıca. "Zaten çok içmedim."

"Çok içmedin ama alışık değilsin."

Omuzlarımı silktim, gözlerimi gökyüzüne çevirdim. "Bugün hiçbir şey düşünmek istemiyorum. Sadece ne yapmak istersem onu yapıyorum."

"Ben de bunu istiyordum zaten." dediğinde o da gözlerini yukarıya doğru çevirmişti. "Eğleneceğin bir doğum günün olmasını istedim. Pek çok şey geçti aklımdan ama hep birlikte olursak daha mutlu olursun diye düşündüm."

Kirpiklerimi kırpıştırdım, başımı çevirip ona baktım. Gerçekten beni çok iyi tanıyordu. Bizimkilerle birlikte olmaktan daha mutlu olacağım hiçbir şey olamazdı. Tüm sene boyunca fazlasıyla şey atlatmış ve ruhsal olarak yıpranmıştım ancak çıktığımız Antalya tatili bana o kadar iyi gelmişti ki Kuzey'in bunu fark etmemesi imkansızdı. Her zaman arkadaşlarım olmuştu ama bu kadar kalabalık bir arkadaş grubum olmamıştı hiç.

Bakışlarımın onda kilitlendiğini fark ettiğinde gökyüzüne bakmayı kesip bana doğru döndü. Mavileri sokak lambaları sahilin bu tarafına yeteri kadar ulaşamadığı için koyulaşmıştı. Dudaklarımdan "Teşekkür ederim." kelimeleri döküldü. Düşünerek söylememiştim, yalnızca içimden gelmişti ancak bu kelimelerin bizdeki anlamları hep farklı olmuştu. Birkaç saniye yalnızca gözlerimde sabitledi bakışlarını, ardından kolunu uzattığında hiç beklemeden ona yaklaştım ve başımı göğsüne yasladım.

Elleri saçlarımı bulurken "Teşekkür ederim." dedi aynı şekilde. "Hayatımda olduğun için."

"Beni ağlatmak mı istiyorsun?"

Güldüğünü hissettim. "Ölmeyi tercih ederim."

"Ölümden bahsetme." dedim anında ciddileşerek. "Beni geriyor."

"Hay hay." dediğinde saçlarımı yüzümden çekti. "Merak etme, sana söylediğim gibi birlikte göreceğimiz çok yaşın olacak sevgilim."

Derin bir nefesi içime çekerken bildiğim ne kadar dua varsa hepsiyle bunu diledim. Her şeyi atlatabilirdim ancak onsuz nasıl atlatırdım bilmiyordum. Bu yüzden o yanımda olduğu sürece hiçbir şeyin önemi yoktu. Başımı hafifçe kaldırıp boynuna ufak bir öpücük kondurduğum sırada "Ohoo!" diyen Utku'nun sesini duyduğumda duraksadım. "Bunlar utanmasalar soyuna-"

Kuzey ile aynı anda arkamıza dönerken İlksen hızla Utku'yu dürtükleyerek cümlesini kesti. Utku ona dudaklarını büzerken "Bizimle gelebilir misiniz?" diye sordu İlksen. "Hediyeni verme vakti geldi!"

SON SABAH YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin