SON SABAH YILDIZI|TANITIM

1.4K 72 68
                                    


S O N S A B A H Y I L D I Z I |
| N İ S A Ç A L G A N

🍁 🍁 🍁


Tesadüflere veya rastlantılara inanır mısınız?

Ya da mutlu biten masallara?

O, ne tesadüflere inanırdı ne de masallara. Ona göre tesadüf bir reddediş, masallar imkânsızlıktı. Mutlu sonları sahte bulurdu ama yüzünde her zaman sahte bir gülümsemesi dururdu. Her daim güzelliği altta kalırdı, hiçbir farkı olmazdı. Hüzünlerini sakladığı yıldızı ne zaman sönerse, o zaman bitecekti her şey onun için. Kendini, kendi sınırları içinde özgür bırakmıştı. Kural bildikleriyle yaşamıştı.

Bütün kuralların yakıldığı bir gece yarısı.

'Tesadüf' adı altında birleştirilen yalanlar bir gün açığa çıkarsa ne olurdu?

Karmaşa mı?

Çok daha kötüsü...

🍁 🍁 🍁

"Mutlu son diye bir şey yoktur. Öyle olsaydı masallar da gerçek olurdu."

"Peki ya seçimler?"

"Sadece bizleri yorar."

"Taktığın o maskeni bir gün çıkarır mısın?"

Durdu. Düşündü. Ve gülümsedi.

"Bir yıldızım var. Sabah Yıldızı. Ona yaktım umutlarımı, karşılığında onun ömründen gülüşler çaldım. Ve aslında kendi kendimi söndürdüm. Onun nefesinden alıp kendi adımı Nefes diye parçaladım. Her kestiğim soluğunda ömrümden bir gün yandım. Sonunu bile bile, adım adım gülümseyerek ilerledim." dedi, ona bakan gözlere son bir cümle kurdu.

"Ama biliyor musun, bundan hiç pişman değilim!"

🍁 🍁 🍁

Kendinden bir parça bulabilen herkese ithafen...

SON SABAH YILDIZI'NA HOŞ GELDİNİZ.

NİSA ÇALGAN*

14 NİSAN 2018

SON SABAH YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin