13

3.3K 193 39
                                    

__

Ege Demirel'in ağzından..

"Bilge'nin paylaştığı videoyu gördünüz mü lan?"

Erimin sesiyle başımı ona çevirdim. "Ne videosu?"

"Ben gördüm. İyi konuşmuş hatta eski playboy Bilge geri dönüyor diyorlar." Kendi kendine güldü bir yandan projesini tamamlamaya çalışan Muzo.

"Bilge hâlâ aynı Bilge bence. Sadece kızlardan biraz uzak gibi."

"O kadar tepkiyi sen yeseydin korkudan cinsiyet değiştirirdin amina koyayım."

Meriç'in dediğine gülerken kahvemden bir yudum aldım.

"Bu mal cinsiyet değiştirse de lezbiyen çıkar."

Diğerleri dediğime gülerken içinde çok az kalan kahve bardağını çöpe basket attım.

"Iyyyy oğlum şunlara bakın ya.. kusucam şimdi."

Hepimiz Kaya'nın baktığı yere doğru döndük. Meltem ve Taylan en arka masada oynaşıyordu. Herifin eli bir rahat durmuyordu ki kız yılan gibi iki yana oynuyordu.

"Utanmasa çıkarıp sikecek.." diye mırıldandı Sezer.

Kaya'nın dikkati hâlâ oradayken masadakiler döndüm.

"Bizim bölümdekiler geçen seneki gibi not almak için ikili grup olup proje yapacakmış. Bende fazladan not almak için yazıldım."

"Bende valla.. yoksa biterim o notlar olmadan dersi veremem."

Denize doğru başımı salladım. "Gruplar açıklanmıştır bakalım hadi."

Burak, Deniz, Meriç ve ben kampüsün içine doğru ilerledik ve panoların oraya geldiğimizde bir kalabalık bizi karşıladı.

"Tek zorlanan biz değilmişiz demek ki.."

Meriç bir kaç alt sınıfı ittirerek one geçti ve listeye bakmaya çalıştı.

"Ooo Muhammet bendesin abi!"

"Ya sikerim böyle işi ya!"

Muhammet söylene söylene giderken Meriç piç piç sırıtıyordu.

Salak herif geçen sene çocuğa futbol öğreteceğim diye 3 kere kolunu kırmıştı da o günden beri çocuk ne zaman Meriç'i görse köşe bucak kaçıyordu.

"Deniz sen şükrü ile görev almışsın."

"Ee iyi bari."

Deniz saatine bakarak dersliğe ilerlerken araya sıvışıp listeye baktım. 3 parçadan oluşan listenin üçüncüsünde hızla gözlerimi gezdirdim ve ismimi buldum.

"Fenasi kerim kim lan?"

"PUHAHAHAHAH"

Yanıma ne ada geldiğini bilmediğim Sezer gülerken Meriç ellerini ceplerine soktu.

"Çok iyi şaka yalnız.."

"Ya abi ya çocuğun adı cidden fenasi kerim ise? Günahını alırsınız bak."

Sezer cıvık cıvık konuşurken kıkırdadım.

"Dur şöyle yapalım.. "

Ceketimin cebinde duran market fişini çıkardım ve yandaki masadan bi tükenmez kalem alarak panoya elimle bastırdım.

Üzerine 'fenasi kerim bul beni :) - Ege Demirel' yazıp iğneyle oraya sabitledim ve geri çekilip eserime baktım.

"Seks ilanı gibi oldu." Diye mırıldandı Sezer.

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin