Ege Demirel'in ağzından...
"Abi lütfen sevgili görmek istemiyorum siktirip gider misiniz?"
Erimin isyan eden sesi Meriç'in kucağında oturan Ece'ye ulaştığında bir nefes verdi.
"Saygı duyarım" Meriç'in kucağından kalkıp yan tarafa oturdu.
Bu sefer meriç erime öldürücü bakışlar atıyordu.
"O kadar yokluktayım ki hetero olmama rağmen birine verebilirim şu anda."
Sezer güldü. "Bana ver bende yokluktayım."
Futbol sahasında ki tribünler maçın başlamasına az kaldığı için dolmaya başlamıştı.
Ece kafasını omzuma yaslarken yardımcı olmak için elimi omzuna attım.
İlkokuldan beri en yakın arkadaşımdı ve birbirimizin her şeyini biliyorduk. Onunla arkadaş olmamın en büyük sebebi beni verdiğim kararlara göre yargılamaması ve olduğum kişiye saygı göstermesiydi. Üstelik sanırım hayatımda olan en önemli olaylarda hep yanımda olan tek kişiydi.
Oldukça güzel bir kızdı. Hatta bazen meriç piçinin onu nasıl kaptığına şaşırırdık. Evet Meriç de çok yakışıklı bir çocuktu ama Ece çok başkaydı. Hatta cinsel yönelimim hetero olsa aşık bile olabilirdim.
"Bilge bey sahaya giriş yaptı." Ecenin diğer yanında oturan Meriç'in sesiyle sahaya baktım.
Bakmamla alt taraftan bir şeylerin hareketlenmesi bir oldu.
Ne oluyor amk
Çocugun sadece üstü çıplak sanki hiç kas görmedin Ege.
Bilge elindeki su şişesini kafasına dikerken bir yandan sahada ısınmaya başlayan diğer takım arkadaşlarını izliyordu.
Maçtan önce antrenman yaptığı göğsünden süzülen terden belliydi.
Yükselme amk
Derin bir nefes verip bizimkilere döndüm.
Sohbet etmeye geri dönmüşlerdi ve orayla ilgilenmiyorlardı.
Bizim takımda sadece Deniz, Taylan, Bilge, kaya ve şükrü olduğu için diğerleri tribünlerde yanımıza oturmuştu.
"Ege abicim bir şey diyeceğim ama sakın hızlı bakma oraya tamam mı..?"
Gözlerimi Erime çevirdim. "Ne oldu?"
"Şu senin kardeşin Sertap değil mi?"
Kaşlarımı çatarak baktığı yere döndüm ve dişlerimi istemsizce sıktım.
Küçük kız kardeşim, Bilge'nin resmen dibine girmiş bir şekilde onunla konuşuyordu. Bilge'nin şu anki hâlinden flört ettikleri bile belliydi.
Ağzına sıçayım ben senin bilge.
Sen çocuğun erkek kardeşine yanlarken iyiydi ya.
Sus.
Hızla ayağa kalkmaya çalıştığımda Meriç kolumu tuttu ve Maçın başlamasına yön veren düdük çaldı.
"Abi şu an sırası değil.. " diye fısıldadı meriç.
Kendimi dizginlemeye çalışıp nefes verdim ve yumruklarımı sıkarak geri oturdum.
Normalde kız kardeşimin ilişkilerine karışan biri olmamıştım ama bu kişi bilge adındaki orospu çocuğu olunca iş değişiyordu.
Bilge'nin yeşil gözleri sinirle bakan mavilerime anlık takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...